A budapesti BL döntő hőseit támogatja a Mastercard
hirdetés
A Mastercard a mai bejelentésével a női labdarúgás iránti elkötelezettségét erősíti. A lépés egyben üzenet a nemek közötti egyenlőség fontosságáról a sport világában is, de a világ legnagyobb sporteseményeinek elkötelezett támogatójaként a Mastercard már régóta támogatja a sokszínűséget, az elfogadást és a sportszerűséget a pályán és azon kívül is.
A labdarúgás ma már az egyik legnépszerűbb sport a fiatal nők körében. A várakozások szerint az új játékosok száma tovább nőhet, köszönhetően női klubcsapatok sikereinek és a világszerte megjelenő „szuper tehetségek" feltűnésének.
hirdetés
Ebben a folyamatban úttörő az az együttműködés, amely a Mastercard kezdeményezésére jött létre a fizetéstechnológiai cég és olyan klubok között, mint az Arsenal FC vagy az Olympique Lyonnais. A Mastercard női futball nagykövetei a két klub játékosai, Ada Hegerberg és Alex Scott lettek. Az első aranylabdás női játékos, Ada Hegerberg az Olympique Lyonnais csatáraként pár napja éppen Budapesten segítette csapatát a Bajnokok Ligája trófeájának elhódításához.
A Financial Times által az év asszonyának választott Alex Scott az Arsenal és az angol nemzeti válogatott csapatkapitányaként lett nemzetközileg is elismert. Visszavonulása óta ő az első női elemző a férfi-futball mérkőzéseken. Az Arsenal csapata a Női Szuper Ligát uralja rekord számú, tizenkét győzelmével (a tornát összesen 17 alkalommal rendezték meg).
„Hisszük, hogy egy márka akkor lehet igazán emberközeli, a mindennapi életünk része, ha megérti és támogatja a közönsége érdeklődését. Továbbra is az a célunk, hogy a tevékenységeinkkel és a támogatói együttműködéseinkkel mindazokat képviseljük, akiket szolgálunk" – tette hozzá Raja Rajamannar, a Mastercard marketingkommunikációs vezetője. „A labdarúgás nagyhatású élsport, a támogatásával közvetlenül hatással lehetünk a sportolók életére és lehetőségünk nyílik olyan programok kialakítására, melyek világszerte elérhetők a nők számára."
A Mastercard olyan nemzetközi sportversenyeket és szervezeteket támogat, mint a Roland-Garros, vagy az UEFA-bajnokok ligája. Ezekkel az együttműködésekkel a vállalat felbecsülhetetlen élményeket szeretne nyújtani a kártyabirtokosoknak, melyek révén közelebb kerülhetnek szeretett sportjaikhoz és példaképeikhez.
Forrás: Local Time PR