TikTOP: a győzteseket a követőik szeretete motiválja
hirdetés
Mintegy 100 sztárral, 40 közönségtalálkozóval, 10 kiállítóval, 7 fellépővel és 4 díjnyertessel startolt az első magyarországi TikTok fesztivál, a TikTOP Fest & Awards. A közel 800.000 fősre tehető hazai TikTokker közösség tagjai mintegy 65.000 szavazatot adtak le a döntőbe került 42 versenyzőre.
Nagy TikTokker nevek, kedvelt sztárzenészek, változatos programok, influencer show-k, interaktív játékok, helyszíni kihívások, azaz ún. challenge-ek mozgatták egész nap a gyerekeket, főképp a 10-20 év közötti korosztályt a TikTOP Fesztiválon szeptember 29-én. A szülőmegőrzőben közben előadások próbálták közelebb hozni a szülőket a közösségi média és a TikTokkerek világához pszichológusok, coach-ok, influencerek, vállalati szakemberek bevonásával.
hirdetés
A legdrágább VIP jegyek már egy héttel az esemény előtt elfogytak, köszönhetően a program kavalkádnak, és annak, hogy a legnépszerűbb hazai TikTokkerek teljesen ellepték az Akvárium Klubot: megjelent Szász Dorina, Zsigmond Angi, Szender Milán, Farkas Timii, R.Márk vagy Kitti Léda és Nasz Dani, de ott volt Czura Karina, Bóna Bia, Makovics Tina, Varga Bettina, Osztolykán Amanda és Sóvári Márk is. Természetesen Kozma Panna, Szilágyi Cintia, Miss Jázmin, Gál Dorottya, Bocsó Attila és Nikosz Niki se maradtak otthon. Csak az említett 19 influencer összesített követőtábora meghaladja a 3,5 millió főt.
Influencer show, közönségtalálkozó és koncert cunami
A mintegy 50 közönségtalálkozó mellett 15 TikTokker egy-egy nem hagyományos showműsorban is fellépett, ahol Miskovits Marci és a közönség helyenként provokatív kérdéseire válaszoltak. Számos interaktív program és játék, fotó lehetőség várta a fiatalokat. A résztvevők versenyeken is összemérték tudásukat, saját TikTok videót forgattak. Színpadra lépett két népszerű hazai formáció, a Rico &MissMood, valamint a folkrapet játszó Horus x Marcus. Szabyest, Dér Heni és Miskovits Marci, a gálaműsor vezetői is készültek némi zenei meglepetéssel. Fellépett a TikTokon ismertté vált T. Danny és a számos tehetségkutatón kiemelkedően szereplő No Comment hip-hop táncegyüttes is.
And the winner is...
A szakmai zsűri és a közönség szavazatai alapján, 2019-ben a zsüri és a közönség szavazatai alapján Czura Karina kapta az „Év TikTokkere" díjat,Makovics Tina lett a közönségdíjas, Radics Zsombor, aki nem ritkán édesanyjával együtt lép fel, lett az „Év TikTok Felfedezettje", illetve, Liszkai Márk táncparódiája érdemelte ki az „Év TikTok videója" címet.
A szervezők a helyszínen tették közzé etikai kódexüket, ami a TikTokon és általában véve is a közösségi médiában történő helyes viselkedés alapelveit fogalmazza meg.
A támogatók a szakmai színvonalat is támogatták
Szponzorok nem csak a megszokott szektorból érkeztek: a rendezvény fő támogatója az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság volt, amelynek szintén fontos a fiatalok biztonságosabb valós és virtuális élete. A TikTOP Fest másik kiemelt támogatója, a Chio egy különleges fotófallal jelent meg a rendezvényen, a dm hajfonással, sminkeléssel, a Skullcandy TikTok táncos kihívással és nyereményekkel. Ott volt még az Absolute Fit Kid, a ShoezMe, a BRAVO Magazin, a MetLife, és kitelepült a Rádió 1 és az FKF is, aki a környezettudatosságra hívta fel a szülők és a gyerekek figyelmét.
Szülőmegörzőközel 400 szülőnek
A legfiatalabb gyerekeket kísérő szülők számára egy külön „Szülőmegőrzőben" pszichológusok, tanárok, rendőrök, coach-ok és véleményvezérek tartottak előadásokat arról, hogy miképp lehet őszinte kapcsolatot kialakítani és fenntartani a Z generációval a közösségi média korában, hogy kerüljük el a netes zaklatást és a gyerekbaleseteket, és hogy miképp lehet a technológiát a gyerekek és a felnőttek számára is baráttá tenni a sokak által feltételezett ellenség helyett. Itt a Családbarát Ország Nonprofit kft munkatársaival beszélgethettek.
Az esemény szervezői a prémium kampányokra szakosodott Follow Me Agency, aki hazánkban a legtöbb TikTokkerrel dolgozik együtt, és az ArvaliCom, amely az elsők között vont be influencereket kampányaiba hazánkban. Céljuk minimálisan a hagyományteremtés, de az országos és nemzetközi terjeszkedés lehetősége is ott rejlik az egyedülálló kezdeményezésben. Az esemény most is jövőre is nyitott minden TikTokker sztár és ügynökség számára, a szervezők több influencer ügynökség képviselőit is meghívták az egyes zsürikbe, és közönségtalálkozókra is lehetett előzetesen jelentkezni.
Forrás: Arvalicom