hirdetés

Partnereink

A közösség erejére épít az E.ON új márkakampánya

hirdetés

A közösség erejére épít az E.ON új márkakampánya

A zöldebb jövő, a fenntartható új energiavilág a közösségekben rejlő erőre épül, mondja az E.ON Hungária Csoport most induló új márkakampánya, amelynek fő üzenete: „Mi együtt nem ismerünk lehetetlent!”. Az év végéig tartó kampányban az energiavállalat arra hívja fel a figyelmet, hogy ha összefogunk, együtt, közösen valódi sikereket érhetünk el, és mindannyiunk számára jobbá alakíthatjuk a világot.

Az E.ON Hungária Csoport évek óta vezető szerepet tölt be a fenntartható fejlődésben, támogatja a környezet- és energiatudatosságot, és hozzájárul a napenergia és az e-mobilitás elterjedéséhez. A vállalat stratégiai céljai között szerepel a fenntarthatóság, amely most az E.ON új márkakampányában is kiemelt szerepet kap. Az energiacégnél hisznek abban, hogy partnereikkel, ügyfeleikkel és munkatársaikkal összefogva olyan jövőbemutató, bátor célokat valósíthatnak meg, melyek egyedül elérhetetlenek lennének, hiszen vallják: közösségként még többet tehetünk.

hirdetés

„Világszerte 70 ezer kollégával és 50 millió ügyféllel tartozunk össze: ez olyan erő, ami valóban nem ismer lehetetlent. A fenntarthatósággal kapcsolatban szeretnénk bátorítani azokat, akik úgy gondolják, hogy ők egyedül nem elegek. Egyetlen okosotthon megvalósítása, egyetlen napelem beépítése, egyetlen zöldenergia-szerződés önmagában valóban nem tűnik elég nagy horderejűnek, de ha azt nézzük, hogy ezek többszörös nagyságrendben valósulnak meg, annak már van igazi átalakító súlya” - mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

Az energiacég „Mi nem ismerünk lehetetlent!” kampánya üzenetére olyan átfogó szemléletmódként tekint, amely a napi munka, a közösségi lét, a társadalmi felelősségvállalás, a fenntartható üzleti működés minden aspektusát áthatja és irányítja. Célja, hogy az ügyfelek számára szerethető, és az embereknek a termékein keresztül kényelmet kínáló innovatív közösségi márka képét közvetítse.

„A közösség mindig is fontos része volt a filozófiánknak, elég, ha csak a fesztiválmegjelenésekre, a Blinkee-együttműködésre, az E.ON energiaközösségekre, vagy más társadalmi programjainkra gondolunk” - tette hozzá Kovács Alexandra, márka-és marketing szakterületvezető.

A közösségek, az összefogás erejét bemutató reklámokkal hamarosan tévében, online felületeken, hirdetésekben találkozhatnak a nézők és az olvasók. A kampány szeptember végétől az év végig tart, de az abban megjelenő alapértékek hosszú távon meghatározzák majd az energiacég márkakommunikációját.

forrás: Avantgarde

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 11.23.

Ma Kelemen, Klementina napja van.

Padlizsános-répás rizstészta mogyoróval

Pillanatok alatt elkészíthető, energiadús fogás. Különösen ajánlott azoknak, akik imádják a keleties ízvilágú ételeket.

  • 2022-02-15 21:00
Egyedi rózsaszín kerül a híres kék festésbe

A BWT és az Alpine F1 Csapata stratégiai, hosszú távú partnerséget írt alá, amelynek értelmében az osztrák víztechnológia cég 2022-től az Alpine F1 Te...

  • 2022-02-15 18:02
Nagykőrösön találta meg új helyét hazánk egyetlen autós szafariparkja

Korábbi életterüknél jóval nagyobb, több mint harminchektáros területre költöznek a Magyar Nemzeti Cirkusz vadállatai, akik a nemzetközi állatvédelmi ...

  • 2022-02-15 16:44
Ingyen osztogatja részvényeit a startupper

Már egy 20 ezer forintos diszkont funkciós kártya vásárlásával is a Benefit Barcode Inc. részvényesévé válhatnak az új csatlakozók a startup alapítójá...

  • 2022-02-15 15:10
Itt van a leggyorsabb hamis carbonara!

Lehet, hogy szentségtörésnek fogható fel a következő recept az eredeti carbonara-val szemben. Viszont ez egy sokkal olcsóbb és gyorsabb verziója az ig...

  • 2022-02-15 14:00

hirdetés

Jó hírekkel jelentkezett a SZIN

Nemzetközi sztárokat és egy nagy csokor hazai fellépőt jelentett be első körben a legnagyobb nyárzáró bulink, a Szegedi Ifjúsági Napok. A Tisza-parti ...

  • 2022-02-15 12:30
Édesburgonya-krémleves kókusztejjel

Gyorsan összedobható, szuper krémes édesburgonya-krémleves receptet ajánlunk a figyelmetekbe, ami ráadásul teljesen tejmentes is. Egész évben elkészít...

  • 2022-02-14 12:00
A Kosnak szabadnapokra van szüksége

Lehet, hogy ma különösen kalandvágyónak érezheti magát. Ezért előfordulhat, hogy összeszedi a családját, bepattannak az autóba és elindulnak a hegyek ...

  • 2022-02-14 08:12
A jó főnök című film lett a Valenciában rendezett gála nagy nyertese

A jó főnök (El buen patrón) című film lett a nagy nyertes a legfontosabb spanyol filmes elismerés, a Goya-díj a vasárnap hajnalig tartó átadó ünnepség...

  • 2022-02-13 23:04
Tóth Evelin és Maria Mazzotta a Müpában

Két énekesnő lép színpadra a Müpa Dupla W című világzenei sorozatában február 18-án. Tóth Evelin Ewiwa! nevű formációjával zenél, mellette az olasz Ma...

  • 2022-02-13 21:48

Minden cikk

hirdetés

hirdetés