Élvezzük ki az apró pillanatokat – üzeni a SodaStream
hirdetés
A világ vezető szénsavas-víz márkája, a SodaStream világszerte elindította ünnepi kampányát, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy tanuljuk meg újra értékelni az apró dolgokat. „A SodaStream eddigi valaha volt legnagyobb kampányának főszereplője a hip-hop legenda, Snoop Dogg, aki arra bátorít mindenkit, hogy fókuszáljanak az élet apró, de annál fontosabb dolgaira, a közelgő ünnepi időszakban. A kampány középpontjában ezúttal is az emberek állnak, de teret kap a karácsonyi készülődés varázsa is”– hívta fel a figyelmet Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere.
A 49 éves sztárral a SodaStream egy videót is forgatott, amelynek sztorija szerint a rapper a nagyívű tervek helyett otthon marad és elhatározza, hogy kiélvezi az apró, ám annál fontosabb pillanatokat az ünnepi készülődés jegyében. Ahogy mindig, úgy ezúttal is fontos környezetvédelmi üzenetet fogalmaz meg a Sodastream videója, amikor Snoop Dogg társaságához egy animált tengeri teknős is csatlakozik. Az amerikai sztár ekkor felhívja a figyelmet arra, hogy bár kis lépésnek tűnhet eldobhatóról újratölthető palackra váltani, mégis nagy segítség lehet a bolygónknak. Egy SodaStream szénsavasító palackkal több ezer egyszerhasználatos műanyagtól óvhatjuk meg a Földet.
hirdetés
Ahogy mindig, úgy ezúttal is ezeket a fontos üzeneteket a SodaStream a rá jellemző könnyed stílusban adagolja. Ennek köszönhetően Snoop Doggot olyan ünnepi készülődéssel kapcsolatos pillanatokban láthatjuk, mint például a süteménysütés, vagy éppen mézeskalács házikó készítés. Egy másik jelenetben pedig Snoop a családi vacsoránál megpróbálja a családtagokat rábírni arra, hogy hagyjanak fel az okostelefonjaik bámulásával.
„A SodaStreamnél mi mindig a pozitív változásra bátorítjuk az embereket. Idén egy olyan kampányt szerettünk volna, ami mindenki számára fontos üzenetet fogalmaz meg” – hívta fel a figyelmet a SodaStream termékmenedzsere. Hozzátette: a SodaStream a változás lehetősége az egyszerhasználatos műanyagok csökkentésére, Snoop Dogg pedig egy nagyszerű partner abban, hogy ezt az üzenetet szórakoztató módon lehessen megosztani a világgal.
„Szeretem a SodaStream gépemet, ezért gondolkodás nélkül igent mondtam erre a kampányra. Kiváló termékeket csinálnak, amelyek nagy változásokat idézhetnek elő a világon. Boldog vagyok, hogy terjeszthetem a szeretetet!” – jegyezte meg Snoop Dogg az együttműködéssel kapcsolatban. A SodaStream szpotját Jake Szymanski rendezte, a vállalat eddig képviselt könnyed és játékos stílusával összhangban. Az amerikai rendező olyan alkotásokkal vált ismertté, mint a „Mike és Dave esküvőhöz csajt keres”, valamint a „A csomag” című vígjáték, de számtalan epizódot rendezett már a „Halálosan komolytalan”, vagy a „Szombat esti láz” című sorozatokból is.
Forrás: One on One Kommunikáció