hirdetés

Partnereink

A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

hirdetés

A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a növekvő környezeti és társadalmi kihívásokra, a vállalat felgyorsítja átalakulását a „planetáris határokat” tiszteletben tartó modell felé és tovább erősíti elkötelezettségét a fenntarthatóság és a befogadás mellett.

A vállalat az alábbi két pontban foglalja össze vállalásait:

hirdetés

  • A Csoport átalakítja üzleti tevékenységét a Föld planetáris határainak tiszteletben tartásáért:
    • 2025-re a vállalat összes telephelye karbonsemleges lesz az energiahatékonyság javításával és 100%-ban megújuló energia használatával.
    • 2030-ra a L’Oréal termékek csomagolásánál felhasznált műanyag 100%-a újrahasznosított vagy biológiai alapú forrásokból fog származni.
    • 2030-ra a L’Oréal a késztermékekre vetített üvegházhatást okozó gázok kibocsátását 50%-kal fogja csökkenteni 2016-hoz képest.
  • Hozzájárul a világ kihívásainak leküzdéséhez azáltal, hogy támogatja a sürgető társadalmi és környezeti problémákra adott megoldásokat a 2020 májusában indított programjával:
    • A kozmetikai cég 150 millió eurót biztosít sürgős társadalmi és környezeti problémák kezelésére.

 

Annak érdekében, hogy a fogyasztók fenntarthatóbb döntéseket hozhassanak, a L'Oréal kifejlesztett egy olyan mechanizmust, amely a termékek környezeti és társadalmi hatásait értékeli egy A-tól E-ig terjedő skálán. A mechanizmust független tudományos szakértők hagyták jóvá és egy független auditor cég hitelesítette. A Csoport fokozatosan vezeti be ezt az értékelést minden márka és kategória esetében.

„A L'Oréal fenntartható forradalma új korszakba lép. A bolygó előtt álló kihívások példátlanok, ezért fontos, hogy felgyorsítsuk erőfeszítéseinket az emberiség számára biztonságos élettér fenntartása érdekében. Ezt a saját vállalkozásunkban és a társadalom egészéhez való hozzájárulásunkban tesszük. Tudjuk, hogy a legnagyobb kihívások továbbra is fennállnak, ezért a L’Oréal hű marad törekvéséhez: a bolygó határain belül működni” – mondta Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója.

Az üzleti tevékenység átalakítása a „planetáris határok” tiszteletben tartásáért

A „planetáris határok” olyan határok, amelyek túllépése veszélyezteti az emberek életkörülményeit a Földön. A tudósok egyhangú egyetértésével az elkövetkező évtizedekben kiemelten kell kezelni ennek tiszteletben tartását, ezért a L'Oréal arra törekszik, hogy minden üzleti tevékenységét ezeken a határokon belül folytassa.

A Csoport ezért új, számszerűsíthető célokat határozott meg 2030-ra az éghajlatváltozás leküzdésére, a „Science Based Targets” kezdeményezés keretein belül. A vállalat itt nem áll meg, három további fontos környezeti problémát is megcéloz: a biodiverzitás megőrzése, a fenntartható vízgazdálkodás és az erőforrások körkörös felhasználása. Annak érdekében, hogy tiszteletben tartsa a bolygó korlátozott erőforrásait és a közösségeket, melyekkel együttműködik, a L'Oréal tovább csökkenti saját közvetlen környezeti hatásait, és elkötelezi magát amellett, hogy teljes ökoszisztémája hatásait csökkenteni fogja, beleértve beszállítóit és fogyasztóit is.

„Az elmúlt évtized során alapjaiban alakítottuk át vállalatunkat, üzleti modellünk középpontjába helyeztük a fenntartható fejlődést. Új kötelezettségvállalásainkkal a változás felgyorsításának új fázisába lépünk: közvetlen környezeti hatásunkon túl cselekszünk, a fogyasztókat segítjük a fenntarthatóbb döntések meghozatalában, mindemellett ösztönözzük a pozitív társadalmi és környezeti hozzájárulást. Iparági vezetőként feladatunknak tekintjük, hogy hozzájáruljunk egy befogadó és fenntartható társadalom építéséhez” – hangsúlyozta Alexandra Palt, a L’Oréal társadalmi felelősségvállalás vezetője.

Egy konkrét példán bemutatva 2025-ig a Csoport összes termelési, adminisztrációs és kutatási telephelye karbonsemleges lesz az energiahatékonyság javításával és a 100%-ban megújuló energia felhasználásával. Ezzel az elkötelezettséggel kíván a vállalat hozzájárulni az energetikai áttéréshez azokban az országokban, ahol működését folytatja.

A L'Oréal fogyasztóinak felhatalmazása, hogy fenntartható döntések hozhassanak

A L’Oréal feladatának tekinti, hogy üzleti környezetét (ügyfelek, beszállítók és fogyasztók) bevonja fenntarthatósági céljaiba és átalakulásába. Annak érdekében, hogy a vállalat 1,5 milliárd fogyasztója fenntarthatóbb döntéseket hozzon, a csoport kifejlesztett egy mechanizmust a környezeti és társadalmi hatások elemzésére egy A-tól E-ig terjedő skálán. Az „A” termék a környezeti hatás szempontjából az osztály „legjobbját” jelenti. A módszert független tudományos szakértők hagyták jóvá, és az adatokat a Bureau Veritas Certification, független auditor cég hitelesítette. A címkék és a pontszámok a termékek weboldalain lesznek elérhetőek. Az első márka, amely 2020-tól alkalmazza az új módszert, a Garnier, amely a harmadik szépségápolási márka világszerte és piacvezető Franciaországban. A következő években ezt az osztályozási rendszert fokozatosan kiterjesztik más országokra és más termékkategóriákra és márkákra is.

 forrás: Avantgarde

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 12.01.

Ma Elza napja van.

A magyar felhasználók bíznak bankjuk tanácsaiban és nyitottak az újdonságokra

A Mastercard 2020-as, Az európai bankolási szokások fejlődése című tanulmánya rámutat, hogy a karantén időszakkal járó, mindennapi életünkben tapaszta...

  • 2020-11-30 23:53
Állandóság és változás jellemzi 2020- ban az ingatlanpiacot

„Semmi sem állandó, csak a változás maga” – Hérakleitosz ókori bölcsessége napjainkban igazabb, mint valaha. Az úgynevezett „harmonika-effektus”, azaz...

  • 2020-11-30 22:41
Miért annyira népszerűek a diótörő figurák?

A karácsonyi időszak közeledtével sztárok és lakberendezők is egyre gyakrabban használják ünnepi kiegészítőkként a diótörő bábukat. Sokan Csajkovszkij...

  • 2020-11-30 21:21
A SIÓ a hazai junior CSR élvonalában

Idén a "Köszönjük, SIÓ!" Iskolatáska Program nyerte el a junior kategóriában a CSR Hungary Díjat, vagyis a Magyar Üzleti Felelősség Díját és az elisme...

  • 2020-11-30 20:15
Magyar könyv készült Ennio Morricone életéről

A Maestro - egyszerűen csak így hívták a szakmában Ennio Morriconét, akit hazájában nemcsak Olaszország büszkeségeként, de az évszázad zeneszerzőjekén...

  • 2020-11-30 18:31

hirdetés

December 1-én nyílik az M2 Gyerekcsatorna Adventi Kalandáriuma

A közmédia legkisebbeknek szóló csatornájára költöznek a karácsonymanók advent idejére. Az Adventi Kalandárium tündéri apróságai napról napra beavatjá...

  • 2020-11-30 16:03
Százak kaptak életfogytiglant Törökországban

Életfogytiglani börtönbüntetésre ítélt 337 embert egy török bíróság a 2016-os puccskísérletben való részvétele miatt. Az elítéltek nagyrészt katonatis...

  • 2020-11-30 14:45
Együtt száll szembe az uniós többséggel a lengyel és a magyar kormány

Együtt száll szembe a lengyel és a magyar kormány az uniós többséggel a jogállamisági mechanizmus eltörlése érdekében. Mateusz Morawiecki lengyel és O...

  • 2020-11-30 12:36
Ízletes szárnyas pho

Sokak számára elképzelhetetlen a nem marhából, de legalábbis jó adag disznóból készített pho, én se ettem túl sok emlékezetest. De ennek most vége, me...

  • 2020-11-30 11:10
Az ország egyetlen Dragon Ball Z és One Piece karóráját most bárki megnyerheti

Magyarországon 1998-99 között, vagyis több mint 20 évvel ezelőtt vetítették a Dragon Ball Z japán manga animációs sorozatot. Kevesebb, mint tíz évvel ...

  • 2020-11-30 09:47

Minden cikk

hirdetés

hirdetés