hirdetés

Partnereink

Most nyáron hagyja magát megfőzni a Nosalty!

hirdetés

Most nyáron hagyja magát megfőzni a Nosalty!

Mit keres egy női harisnya vagy egy micellás víz a konyhában? Nincsen ebben semmi szokatlan, akár ez is lehetséges! Legalábbis a Nosalty kreatív versenyében, amelyet az ország vezető online gasztromagazinja ügynökségeknek hirdetett meg. A KitchenAD – Főzz meg minket! elnevezésű nyári projektben olyan főzős videókat várnak a pályázóktól, amelyekben az általuk küldött, elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell felhasználni.

Rendhagyó kreatív versenyt hirdetett ügynökségek számára a Nosalty! A kétkörös pályázat során olyan ötletes gasztrovideókat várnak, amelyekben az általuk küldött, elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell úgy felhasználni, hogy azok mégis belepasszoljanak a tartalomba. A követelmény mindössze a kapott tárgy szerepeltetése és a gasztrotematika tartása, de a menü csak a résztvevőkön múlik. A videók készülhetnek bármilyen eszközzel, telefonnal vagy komolyabb felszereléssel is. A videók hossza maximum 5 perc lehet. A beérkezett anyagokat egy szakmai zsűri értékeli.

hirdetés

A pályázat egyébként augusztus elején zárul, az eredményhirdetés egy főzéssel egybekötött közös nyári gathering lesz. Az első helyezett team nyereménye pedig, hogy egy előre megbeszélt időpontban vagy céges rendezvényen a Nosalty gasztrovloggerei és szakácsai főznek a győztes ügynökség számára.

„A legnépszerűbb magyar receptoldalként ismert meg minket az ország, azonban több mint 5 éve már nemcsak a kipróbált és hiteles receptek miatt követnek minket felhasználóink, hanem a naponta frissülő gasztronómiai, életmód, egészség, táplálkozás, otthon, család, kert, DIY, vagy utazáshoz és gasztrokalandokhoz kapcsolódó cikk- és videós tartalmaink miatt is. Így tehát a receptoldalból egy meghatározó online gasztromagazin lettünk, ahol a sütés és főzés mellett informáljuk, edukáljuk és ki is kapcsoljuk a hozzánk látogatókat. Erre pedig a megváltozott online fogyasztói szokások okán videós megoldásokban is meghatározók és innovatívak lettünk a magyar médiapiacon, videós tartalmaink pedig már régen túlmutatnak a klasszikus felülnézeti receptvideókon” – nyilatkozta Hering András, az online platform főszerkesztője, aki azt is elmondta, hogy a KitchenAD – Főzz meg minket! projekt egyik nem titkolt célja az ügynökségi népszerűsítés is.

Forrás: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Egészség

Névnap 01.17.

Ma Antal, Antónia napja van.

Bíróság előtt a pedofil pap

Nagy médiaérdeklődés kíséri Franciaországban a pedofíliával megvádolt egykori pap, Bernard Preynat elleni büntetőpert. Az eljárás kedden kezdődött a k...

  • 2020-01-15 23:18
3 meglepő tény a karrier-újratervezéssel kapcsolatban

Legújabb online felmérésükben többek között ezekre a kérdésekre keresték a választ a január 21-én, negyedik alkalommal, a Millenáris Startup Campusban...

  • 2020-01-15 21:09
Évnyitó Margaret Island duplakoncert!

Január 17-én és 18-án az év első budapesti Margaret Island eseménye az Akvárium Klub Nagyhall-jában lesz, ami azért is érdekes, mert az együttes utolj...

  • 2020-01-15 19:47
Újabb női felsővezető a Praktiker menedzsmentjében

Márton Katalin HR és CSR igazgató is tagja lett január 1-től a magyar tulajdonú Praktiker menedzsmentjének, mivel a HR terület és a társadalmi felelős...

  • 2020-01-15 18:33
Repülőgépről etetik az erdőtüzet túlélő állatokat Ausztráliában

Az Ausztráliát sújtó bozóttüzekben becslések szerint több mint egymilliárd állat pusztult el, de a túlélők is veszélyben vannak, hiszen a felperzselt ...

  • 2020-01-15 17:15

hirdetés

Film készül az auschwitz-i bokszolóról

Egy fiatal lengyel bokszoló Auschwitz-ban, aki voltaképpen gladiátornak használtak a haláltábor náci őrzői. Extra adag élelemért kellett verekednie a ...

  • 2020-01-15 15:24
II. Erzsébet hozzájárult, hogy Meghan és Harry függetlenedjenek

Hozzájárult II. Erzsébet brit királynő ahhoz, hogy Harry herceg és felesége, Meghan hercegnő önálló, a monarchiától anyagilag független életet éljen. ...

  • 2020-01-15 13:19
A meddőség kezelésétől vár "baby boom"-ot a magyar kormány

A népességfogyás megállításán múlik a nemzet jövője a magyar kormány szerint, és azt nem bevándorlók befogadásával, hanem a születésszám növelésével a...

  • 2020-01-15 11:49
A Mastercard hanglogójának elemeiből alkothatják saját szerzeményeiket a zenészek

A technológiai cég – a bizalomra és a szenvedélyre építve – első dalával újra értelmezi, hogy az emberek miként lépnek kapcsolatba a Mastercard brandd...

  • 2020-01-14 20:36
Ezerszeresére ugorhat az új dízelautók részecske kibocsátása

A városi forgalomban is beinduló részecskeszűrő tisztulása alatt a dízelhajtású személygépkocsi 15 kilométeren át is képes a normálisnál akár ezerszer...

  • 2020-01-14 15:26

Minden cikk

hirdetés

hirdetés