hirdetés

Partnereink

Most nyáron hagyja magát megfőzni a Nosalty!

hirdetés

Most nyáron hagyja magát megfőzni a Nosalty!

Mit keres egy női harisnya vagy egy micellás víz a konyhában? Nincsen ebben semmi szokatlan, akár ez is lehetséges! Legalábbis a Nosalty kreatív versenyében, amelyet az ország vezető online gasztromagazinja ügynökségeknek hirdetett meg. A KitchenAD – Főzz meg minket! elnevezésű nyári projektben olyan főzős videókat várnak a pályázóktól, amelyekben az általuk küldött, elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell felhasználni.

Rendhagyó kreatív versenyt hirdetett ügynökségek számára a Nosalty! A kétkörös pályázat során olyan ötletes gasztrovideókat várnak, amelyekben az általuk küldött, elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell úgy felhasználni, hogy azok mégis belepasszoljanak a tartalomba. A követelmény mindössze a kapott tárgy szerepeltetése és a gasztrotematika tartása, de a menü csak a résztvevőkön múlik. A videók készülhetnek bármilyen eszközzel, telefonnal vagy komolyabb felszereléssel is. A videók hossza maximum 5 perc lehet. A beérkezett anyagokat egy szakmai zsűri értékeli.

hirdetés

A pályázat egyébként augusztus elején zárul, az eredményhirdetés egy főzéssel egybekötött közös nyári gathering lesz. Az első helyezett team nyereménye pedig, hogy egy előre megbeszélt időpontban vagy céges rendezvényen a Nosalty gasztrovloggerei és szakácsai főznek a győztes ügynökség számára.

„A legnépszerűbb magyar receptoldalként ismert meg minket az ország, azonban több mint 5 éve már nemcsak a kipróbált és hiteles receptek miatt követnek minket felhasználóink, hanem a naponta frissülő gasztronómiai, életmód, egészség, táplálkozás, otthon, család, kert, DIY, vagy utazáshoz és gasztrokalandokhoz kapcsolódó cikk- és videós tartalmaink miatt is. Így tehát a receptoldalból egy meghatározó online gasztromagazin lettünk, ahol a sütés és főzés mellett informáljuk, edukáljuk és ki is kapcsoljuk a hozzánk látogatókat. Erre pedig a megváltozott online fogyasztói szokások okán videós megoldásokban is meghatározók és innovatívak lettünk a magyar médiapiacon, videós tartalmaink pedig már régen túlmutatnak a klasszikus felülnézeti receptvideókon” – nyilatkozta Hering András, az online platform főszerkesztője, aki azt is elmondta, hogy a KitchenAD – Főzz meg minket! projekt egyik nem titkolt célja az ügynökségi népszerűsítés is.

Forrás: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Egészség

Névnap 09.18.

Ma Diána napja van.

A UPC Direct új, előre fizetéses TV szolgáltatást vezet be

A UPC Direct nagyfokú szabadságot ad ügyfelei kezébe az új, előre fizetéses MyTime szolgáltatással, amely lehetővé teszi, hogy mostantól a csomagok kö...

  • 2019-09-18 09:41
Meddig várjon Opitz Barbi?

A 2016-os X-Faktor győztese a ’Meddig várjak?’ klipjében görkorcsolyán szeli át Budapest legnevesebb helyszíneit miközben komoly gondolatokat oszt meg...

  • 2019-09-18 07:21
Első nemzetközi Beatles hétvége itthon!

Egy szelet Liverpool Budapesten! Az első magyarországi Beatles Fesztivált - a Beatles Weekendet október 5-én és 6-án tartják első nap az Analog Music ...

  • 2019-09-17 20:34
Lenyűgözte a világ legjobb breaktáncosait a budapesti World Urban Games

Breaktánc-történelmet írt a World Urban Games Budapesten. A világ legjobb női és férfi breaktáncosai autentikus környezetben, a Régi Nagyvásártelep kö...

  • 2019-09-17 16:52
Új modellekkel frissült a TAG Heuer Carrera Calibre kollekció

A TAG Heuer Carrera karórákat nemcsak az autóversenyzők, hanem a hagyományokat és az innovatív kialakítást preferáló felhasználók is szívesen viselik....

  • 2019-09-17 14:37

hirdetés

Road Trip Project - Európai fiatalok hátizsákos kalandjai

Európa több mint 30 régiójával, köztük Szabolcs-Szatmár-Bereg megyével ismertet meg 8 fiatalt az Európai Bizottság által indított Road Trip Project.

  • 2019-09-17 12:11
Tudatosabban táplálkoznak a magyar gyerekek

A gyerekek ma már a közösségi médiából és az influencerektől is tájékozódnak a táplálkozásról, de a résztvevők több mint háromnegyedénél még mindig a ...

  • 2019-09-17 10:30
Egyre többen vásárolnának elektromos autót

Gondolta volna? Meglepő, de igaz a hír: azok közül a magyarok közül, akik autóvásárlást terveznek a közeljövőben, 29 százalék elektromos autót venne. ...

  • 2019-09-17 08:10
Skechers Energy feat. Anna Amélie Lines

Oláh Anna igazi kreatív közegben nőtt fel: édesanyja festő-, apukája ötvösművész, a testvére pedig formatervezőnek tanul. Mivel a szülei hagyták, hog...

  • 2019-09-13 15:37
Antal Nimróddal nyomozhatunk ősztől az RTL Spike-on

Izgalmas ősz elé néz, aki az RTL Spike-ot választja. Szeptembertől egy országos - és egy csatornapremierrel erősít a csatorna.

  • 2019-09-13 14:04

Minden cikk

hirdetés

hirdetés