hirdetés

Partnereink

Jegesen finom az idei nyár sztárja

hirdetés

Jegesen finom az idei nyár sztárja

Nyár. Színek, ízek, hangulatok, emlékek. Ha nyár, akkor gyümölcs. Frissen vagy palackba zárva. Ha gyümölcs, akkor Sió, Magyarország meghatározó gyümölcslé márkája.

A nyári hűsítők csapatához csatlakozott a smoothie, mint az egyik legfiatalabb szereplő, bár világhódító útját már évtizedekkel korábban megkezdte. Brazíliában már az 1950-es években voltak a tengerparton lébárok, de az igazi áttörést Kaliforniának köszönhetjük, ahol 1969-ben jegyezték be az első smoothiekat forgalmazó élelmiszer-láncot. A smoothie extra gyümölcsös, rostokban és vitaminokban gazdag ital, mely reggel tökéletesen alkalmas arra, hogy feltöltsön bennünket energiával, napközben egészséges nassolásnak is remek választás, nyári estéken pedig jégbe hűtve kortyolgathatjuk. A smoothie ízei ugyanis hűtve érvényesülnek a legjobban, de a termék télen is tökéletes formája a gyümölcsfogyasztásnak.

hirdetés

A hazai piacon is egyre népszerűbb ital kedvelői örömmel fedezték fel, hogy piacra kerültek a Sió Smoothie-k, amelyek elsőként igazi „divatikon”, sikkes, könnyen visszazárható 0,25 literes üvegpalackjukkal és káprázatos színeikkel nyűgözik le a fogyasztót. Természetesen a java csak azután következik, ahogy leemeljük a polcról a hűtött italt, és belekortyolunk az intenzív ízekbe. Ami jó hír, hogy hozzáadott cukor nélkül készülnek a termékek, így a cukorfogyasztásukra ügyelők is bátran választhatják. Mindhárom Sió Smoothie külön világba varázsolja el a fogyasztókat: a Fahéjas Birs az alma, birs, barack, banán és acerola kompozícióval, és egy csipetnyi fahéjjal bolondítva olyan hangulatot idéz, mintha a nagyi kertjében üldögélnénk a birsalmafa alatt. A Trópusi Mangó, amelyet a mangó mellett alma, banán, narancs és acerola tesz zamatossá, segít utazás nélkül is távoli tájakra repülni képzeletben. Az Erdei Piros Bogyós pedig szintén igazi ízrobbanást ad a piros gyümölcsök kedvelőinek, az alma és a banán ezúttal málna, áfonya, gránátalma párosításával lesz utolérhetetlenül finom.

A pasztell bézs, a ragyogó napsárga és a mélypiros színű smoothiek akár divatkiegészítőként is jól működhetnek, így jött az ötlet, hogy #légyszínes hashtaggel várja a Sió azokat a fotókat, amelyeket az új termék lelkes rajongói fotóznak hasonló színű tárgyak mellett, és posztolnak Instagramon. A július 15-ig tartó nyereményjátékban hetente van sorsolás, a legmenőbb nyeremény az, hogy ezen a nyáron már a színpompás, jégbehűtött Sió Smoothiekkal tudjuk feldobni a napjainkat. Ráadásul a környezettudatos vásárlóknak is jó hírünk van: a formás üvegpalack számtalan módon újrahasznosítható, készíthetünk belőle kerti dekorációt, fűszerüveget, lámpást, vagy növénybölcsőt is. A smoothie.hu oldalon remek DIY-ötleteket találhatunk, de a lehetőségeknek csak a képzeletünk szab határt. Így nem csupán egy gyümölcsbombával figyelünk egészségünkre, hanem a környezetünk megóvásáért is teszünk egy apró lépést.

Forrás: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Egészség

Névnap 09.18.

Ma Diána napja van.

Meddig várjon Opitz Barbi?

A 2016-os X-Faktor győztese a ’Meddig várjak?’ klipjében görkorcsolyán szeli át Budapest legnevesebb helyszíneit miközben komoly gondolatokat oszt meg...

  • 2019-09-18 07:21
Első nemzetközi Beatles hétvége itthon!

Egy szelet Liverpool Budapesten! Az első magyarországi Beatles Fesztivált - a Beatles Weekendet október 5-én és 6-án tartják első nap az Analog Music ...

  • 2019-09-17 20:34
Lenyűgözte a világ legjobb breaktáncosait a budapesti World Urban Games

Breaktánc-történelmet írt a World Urban Games Budapesten. A világ legjobb női és férfi breaktáncosai autentikus környezetben, a Régi Nagyvásártelep kö...

  • 2019-09-17 16:52
Új modellekkel frissült a TAG Heuer Carrera Calibre kollekció

A TAG Heuer Carrera karórákat nemcsak az autóversenyzők, hanem a hagyományokat és az innovatív kialakítást preferáló felhasználók is szívesen viselik....

  • 2019-09-17 14:37
Road Trip Project - Európai fiatalok hátizsákos kalandjai

Európa több mint 30 régiójával, köztük Szabolcs-Szatmár-Bereg megyével ismertet meg 8 fiatalt az Európai Bizottság által indított Road Trip Project.

  • 2019-09-17 12:11

hirdetés

Tudatosabban táplálkoznak a magyar gyerekek

A gyerekek ma már a közösségi médiából és az influencerektől is tájékozódnak a táplálkozásról, de a résztvevők több mint háromnegyedénél még mindig a ...

  • 2019-09-17 10:30
Egyre többen vásárolnának elektromos autót

Gondolta volna? Meglepő, de igaz a hír: azok közül a magyarok közül, akik autóvásárlást terveznek a közeljövőben, 29 százalék elektromos autót venne. ...

  • 2019-09-17 08:10
Skechers Energy feat. Anna Amélie Lines

Oláh Anna igazi kreatív közegben nőtt fel: édesanyja festő-, apukája ötvösművész, a testvére pedig formatervezőnek tanul. Mivel a szülei hagyták, hog...

  • 2019-09-13 15:37
Antal Nimróddal nyomozhatunk ősztől az RTL Spike-on

Izgalmas ősz elé néz, aki az RTL Spike-ot választja. Szeptembertől egy országos - és egy csatornapremierrel erősít a csatorna.

  • 2019-09-13 14:04
Felfűtötte a nyaralópiacot a klímaváltozás

A klímaváltozás betette a lábát a nyaralók piacára azzal, hogy az éven belül sokkal hosszabb ideig tart a nyári időjárás - derül ki az ingatlan.com le...

  • 2019-09-13 10:09

Minden cikk

hirdetés

hirdetés