hirdetés

Partnereink

Jegesen finom az idei nyár sztárja

hirdetés

Jegesen finom az idei nyár sztárja

Nyár. Színek, ízek, hangulatok, emlékek. Ha nyár, akkor gyümölcs. Frissen vagy palackba zárva. Ha gyümölcs, akkor Sió, Magyarország meghatározó gyümölcslé márkája.

A nyári hűsítők csapatához csatlakozott a smoothie, mint az egyik legfiatalabb szereplő, bár világhódító útját már évtizedekkel korábban megkezdte. Brazíliában már az 1950-es években voltak a tengerparton lébárok, de az igazi áttörést Kaliforniának köszönhetjük, ahol 1969-ben jegyezték be az első smoothiekat forgalmazó élelmiszer-láncot. A smoothie extra gyümölcsös, rostokban és vitaminokban gazdag ital, mely reggel tökéletesen alkalmas arra, hogy feltöltsön bennünket energiával, napközben egészséges nassolásnak is remek választás, nyári estéken pedig jégbe hűtve kortyolgathatjuk. A smoothie ízei ugyanis hűtve érvényesülnek a legjobban, de a termék télen is tökéletes formája a gyümölcsfogyasztásnak.

hirdetés

A hazai piacon is egyre népszerűbb ital kedvelői örömmel fedezték fel, hogy piacra kerültek a Sió Smoothie-k, amelyek elsőként igazi „divatikon”, sikkes, könnyen visszazárható 0,25 literes üvegpalackjukkal és káprázatos színeikkel nyűgözik le a fogyasztót. Természetesen a java csak azután következik, ahogy leemeljük a polcról a hűtött italt, és belekortyolunk az intenzív ízekbe. Ami jó hír, hogy hozzáadott cukor nélkül készülnek a termékek, így a cukorfogyasztásukra ügyelők is bátran választhatják. Mindhárom Sió Smoothie külön világba varázsolja el a fogyasztókat: a Fahéjas Birs az alma, birs, barack, banán és acerola kompozícióval, és egy csipetnyi fahéjjal bolondítva olyan hangulatot idéz, mintha a nagyi kertjében üldögélnénk a birsalmafa alatt. A Trópusi Mangó, amelyet a mangó mellett alma, banán, narancs és acerola tesz zamatossá, segít utazás nélkül is távoli tájakra repülni képzeletben. Az Erdei Piros Bogyós pedig szintén igazi ízrobbanást ad a piros gyümölcsök kedvelőinek, az alma és a banán ezúttal málna, áfonya, gránátalma párosításával lesz utolérhetetlenül finom.

A pasztell bézs, a ragyogó napsárga és a mélypiros színű smoothiek akár divatkiegészítőként is jól működhetnek, így jött az ötlet, hogy #légyszínes hashtaggel várja a Sió azokat a fotókat, amelyeket az új termék lelkes rajongói fotóznak hasonló színű tárgyak mellett, és posztolnak Instagramon. A július 15-ig tartó nyereményjátékban hetente van sorsolás, a legmenőbb nyeremény az, hogy ezen a nyáron már a színpompás, jégbehűtött Sió Smoothiekkal tudjuk feldobni a napjainkat. Ráadásul a környezettudatos vásárlóknak is jó hírünk van: a formás üvegpalack számtalan módon újrahasznosítható, készíthetünk belőle kerti dekorációt, fűszerüveget, lámpást, vagy növénybölcsőt is. A smoothie.hu oldalon remek DIY-ötleteket találhatunk, de a lehetőségeknek csak a képzeletünk szab határt. Így nem csupán egy gyümölcsbombával figyelünk egészségünkre, hanem a környezetünk megóvásáért is teszünk egy apró lépést.

Forrás: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Egészség

Névnap 11.13.

Ma Szilvia napja van.

Csodabogarak az M2 Gyerekcsatornán

Új animációs filmsorozat, az Apolló és a csodabogarak érkezik az M2 Gyerekcsatornára november 25-én. Antoon Krings nagysikerű könyvén (eredeti címén D...

  • 2019-11-13 12:46
Milyen élményre vágynak a magyarok?

Vannak emberek, akik egy hétköznap esti családi társasjátékot pont annyira képesek élvezni, mint amekkora élményt másoknak egy baráti társaságban felf...

  • 2019-11-12 11:45
Orosz Cirkusz a Jégen!

December 15-én dupla előadással érkezik hazánkba a BOK Sportcsarnokba a világ első jégcirkusza, hogy egy lenyűgöző jégshow keretében éljük át a legsze...

  • 2019-11-12 09:41
Most igazán örülhetnek a Gorillaz rajongók!

Az 1998-ban alakult Gorillaz igazi rekorder a maga nemében, a brit csapat első lemeze hétmillió példányban kelt el, ezzel a teljesítményével pedig bek...

  • 2019-11-10 16:02
Megint valami új, ami elsőként jelent meg Magyarországon

Magyarországon elsőként az MKB Banknál igényelhető Mastercard World Elite bankkártya. Az új plasztik kifejezetten a magyarországi prémium célcsoportra...

  • 2019-11-10 12:26

hirdetés

Boccherini, Bach, Mozart, Vivaldi és Haydn művei csendülnek fel

A népszerű Zenemánia sorozat bevezetés a zene világába, kötetlen, beszélgetős hangversenyek formájában. Ebben az évadban a zene sokszínűsége a fő téma...

  • 2019-11-10 10:42
A legtöbbet a digitális hirdetésekre költenek Közép- és Kelet-Európában

A gazdasági jólétnek és a digitális fejlődésnek köszönhetően 2018 során a reklámipari kiadások értéke elérte a nettó 13,8 milliárd eurót, vagyis a hir...

  • 2019-11-10 08:55
Ismerjük meg jobban, mi is az a pak-choi?

Sokan keresik, kutatják az új ételeket, az egzotikus hozzávalókat, a trendek pedig mindig feldobnak ilyen újdonságokat, ebbe a kategóriába sorolható a...

  • 2019-11-07 17:04
Éveket fiatalodtak a nyugdíjas négylábúak

A Vigyél Haza Alapítvány legújabb aktivitásában olyan idős kutyákat fiatalítanak meg, akik koruk miatt kifejezetten nehezen találnak otthonra, sokszor...

  • 2019-11-07 15:04
Nettó 4 millió forintból újultak meg iskolai tornatermek

A gádorosi Kisboldogasszony Katolikus Általános Iskola és a Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola csatlakozhatott idén a ...

  • 2019-11-07 13:25

Minden cikk

hirdetés

hirdetés