hirdetés

Partnereink

Több mint 230 tonna kötözött sonkával készül a húsvétra a SPAR

hirdetés

Több mint 230 tonna kötözött sonkával készül a húsvétra a SPAR

A hagyományosan gazdag áruválaszték mellett a – fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő – folyamatos termékfejlesztésekkel a vállalat több új árucikket, húskészítményt és édességet kínál vásárlóinak az idei ünnepre. A minőségi újdonságokra is fogékony vevőközönségnek köszönhetően a húsvéti forgalom bővülésével számolhat az áruházlánc.

„A húsvét – akárcsak a karácsony – kitüntetett szerepet élvez az emberek életében. Ahhoz, hogy az ünnep szebb és teljesebb legyen, a SPAR azzal is hozzájárul, hogy széles árukészletét szezonális újdonságokkal gazdagítja. A családi és baráti összejövetelek asztalaira a klasszikus ünnepi kedvencek mellé új ízvilágú húsfinomságok és édességek kerülnek. Bár a nagyobb volument hozó ünnepi slágertermékek listája esztendők óta változatlan, vállalatunk minden évben felülvizsgálja az árukategóriáit, így a folyamatos megújulásnak köszönhetően több termékkel bővül az aktuális választék az előző évekhez viszonyítva. Ami mindegyik termékünkben közös: a minőség" – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

hirdetés

Már egy hónappal az ünnep előtt kezdetét veszi a szezonális jellegű húsvéti áruk beszerzése, a friss termékek – tojások, húsáruk – és a primőr zöldségek és gyümölcsök megvásárlása az utolsó egy hétre, pár napra koncentrálódik. A húsvét első számú, elmaradhatatlan hozzávalója a sonka. Mint ahogyan az előző években, idén is szélesebb ünnepi szezonválasztékkal várja a SPAR a vásárlókat. Az idény közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik húskészítmény-kategórián belül a füstölt termékek iránt. A vásárlói igények magas szintű kiszolgálása érdekében a SPAR ennek megfelelően a húsvétot megelőző 4-5 hetes periódusban ezt a termékcsoportot 15-20 cikkelemmel bővíti az egész évben forgalmazott normál füstölt áruk mellett, hogy minden árfekvésben megfelelő, kifogástalan minőségű termékeket tudjon a vásárlók számára kínálni. Így többek között baromfiból készült füstölt termékekkel és a még népszerűbb sertésalapú füstölt árucikkekkel is tovább szélesedik a választék.

A Regnum Húsüzem és Oktatóközpont – a vállalat teljes láncolatát ellátó saját húsüzeme – 2019 húsvétján kötözött sonkából 230 tonnát, darabolt lapockából 30 tonnát, a Regnum füstölt-főtt tarjából 67 tonnát és az S-Budget füstölt-főtt tarjából 151 tonnát szállított az áruházakba. Idén a jelentős részben magyar gazdáktól beszerzett sonka- és húsválaszték alapja is az előző években kialakított, a vásárlók által megkedvelt és keresett termékekből tevődik össze. A korábbi tendenciák alapján a vállalat szerint az idei sláger sonkatermék a SPAR kötözött sonka és az S-Budget füstölt-főtt tarja lesz.

A húsok és húskészítmények mellett a legnagyobb kereslet a tojás iránt mutatkozik, amely a több évi tapasztalatok szerint akár ugrásszerű növekedést is mutathat. Különösen, hogy az áruházlánc tojásválasztékában február végén megjelent a szabadtartásos típus is.

A pékáruk tekintetében az ünnep a fehér kenyerek látványos forgalmi növekedését szokta hozni, de az abszolút listavezető a sós és édes kalács, illetve a bejgli. Újdonság, hogy a SPAR különleges termékeket is ajánl a vásárlóinak, például macaron, kardamomos vaníliás csiga, és baconos sajtos lilahagymás tekercs formájában. A vásárlók ilyenkor a családi-baráti összejövetelek miatt szívesebben választják a nagyobb kiszereléseket, és a szeletelt verziókat, fehér kenyerek esetében az 1 kilogrammosat.

A húsvéti alkalomhoz kötődően a mindennapokhoz képest nagyobb a kereslet a sütési alapanyagok – a tojás mellett liszt, élesztő és tejtermékek, mint például a margarin, sajt, tejföl  – és hozzávalók iránt. Megnő az édességek fogyása is, amelyek kapcsán évek óta megfigyelhető, hogy a minőség a választás alapja, nem az ár, a vásárlók a színvonalas újdonságokat keresik. Ezt érzékelik a gyártók is, mert azok tudnak forgalomfejlődést elkönyvelni, akik innovatívan fejlesztik a termékeiket, és például húsvétra is új, magas minőségű megoldásokkal jelentkeznek. Ugyan örök ünnepi kedvenc a Kinder tojás, jól jellemzi az irányokat, hogy az idei édességkínálat 10%-a – több mint 30 termék – teljesen új fejlesztésű árucikk.

A SPAR a tavaszi ünnepre 2020-ban is a húsvéti választékot bemutató szóróanyagokkal és figyelemfelkeltő, ünnepi motívumokkal díszített áruházi kihelyezésekkel készül. Az üzletek nyitvatartása idén is a korábbi évek tapasztalatai ás vásárlói igények szerint alakul.

Forrás: SPAR Magyarország

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Egészség

Névnap 05.27.

Ma Hella napja van.

Bemutatták az új európai élelmiszeripari stratégiát

Az Európai Bizottság Brüsszelben bemutatta a környezetbarátabb mezőgazdasági termeléssel és a biológiai sokféleséggel, az úgynevezett biodiverzitással...

  • 2020-05-26 14:30
Chile: robban a járvány, miközben az éhség az utcára hajtja az embereket

Automata fegyverekkel felszerelt katonák özönlötték el a chilei főváros, Santiago több munkások és középosztálybeliek lakta negyedét, miután a hétfőn ...

  • 2020-05-26 12:10
Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvé...

  • 2020-05-26 08:20
A gyógynövények erejével: bodorrózsa, teafaolaj és borsmenta

A gyógynövények erejéhez már a kezdetek kezdetén is fordulhattunk – szerencsére nincs ez másként napjainkban sem! Akadnak azonban olyan gyógynövények,...

  • 2020-05-24 20:24
Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek

Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek, de fontos a visszajelzés a pénz felhasználásáról. A többség ugyanannak a szervezet...

  • 2020-05-24 18:13

hirdetés

Aláírást gyűjtenek az augusztus 20-i tűzijáték ellen

Az idei augusztus 20-i tűzijáték eltörléséért indított petíciót pár nap alatt több mint 33 ezer ember írta alá. A kampányt elindító Homonnay Gergely a...

  • 2020-05-24 15:33
Ennyit hajlandók engedni az árból a lakáseladók, és ezek a motivációik

A lakáseladást tervezők legnagyobb része, 46 százaléka maximum 5 százalékot engedne az árból, közel 29 százalékuk pedig 10 százalékkal is hajlandó len...

  • 2020-05-24 13:26
Így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem ...

  • 2020-05-24 12:10
Minden SPAR-ban elérhetőek a többszörhasználatos zöldség-gyümölcs és pékáru tasakok

A SPAR 2019-ben több olyan környezetbarát csomagolástechnikai megoldást vezetett be, amelyeknek köszönhetően még kevesebb eldobható műanyag hulladék k...

  • 2020-05-24 10:46
Drasztikus bezuhanás után ismét szárnyal a bitcoinpiac

Március közepén a bitcoin piaci értéke ugyanúgy zuhant a mélybe, ahogy történt ez a tradicionális részvénypiacokon is. Akkor a bitcoinonkénti árfolyam...

  • 2020-05-20 15:05

Minden cikk

hirdetés

hirdetés