hirdetés

Partnereink

Nagy sikerrel zárult a kampány

hirdetés

Nagy sikerrel zárult a kampány

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország, Pilisi Parkerdő együttműködésével indított, környezeti nevelés előmozdítását célzó kezdeményezése. A felhíváshoz 8 ezer szülő csatlakozott és 110 iskolából több mint 700 általános iskolás egyedi pályamunka született.

Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez. Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal indította újtára a szülőket, gyermekeket és iskolákat is megszólító edukációs kampányát. Közösségi média felületein keresztül konyhai élelmiszerhulladék csökkentésben, komposztálásban és szelektív hulladékgyűjtésben osztott meg hasznos tippeket a vállalat, melyek közül az utolsó témakör volt a legnépszerűbb, ami közel 100 ezer emberhez jutott el.   

hirdetés

Közel nyolcezren vettek részt az áruházlánc online kutatásában, amelyben környezeti nevelést érintő kérdésekben várt tapasztalatokat és véleményeket a Lidl. A felmérésben résztvevő szülők kétharmada (68%) szerint inkább a család feladata, hogy gyermekeik környezettudatos nevelést kapjanak, de ebben az iskolának is kiemelt szerepe van. Ezt mutatja, hogy a válaszadók legnagyobb arányban (61%) a környezettudatos értékek képviseletét tartják az iskola legfontosabb feladatának, amit a kulturált, egészséges életre való nevelés (53%) és az alapműveltség megszerzése (48%) követ. Jó hír, hogy a magyar családok kétharmadában (67%) rendszeres beszédtéma a környezetvédelem, de csak minden második család lehetőségeibe fér bele, hogy környezetvédelemmel kapcsolatos szabadidős programot szervezzen.

Az általános iskolásokat Természet(esen) Szeretem! jeligével órarendtervezésre hívta az áruházlánc. A pályázatra 110 iskolából összesen 748 pályamunka érkezett, melyek közül a szakmai zsűri Nagy Kamilla Krisztina alkotását, a közönség pedig 450 szavazattal Lassu Barbara órarendtervét tartotta a legjobbnak. A díjazott munkánk alapján készül el az áruházlánc 2019/2020-as tanévre szóló órarendje, melyet a nyár folyamán ajándékként kapnak a gyermekek az ország minden Lidl áruházában. A nyertesek egy értékes tablettel és 30 000 forint értékű Lidl vásárlási utalvánnyal is gazdagabbak lettek.

Az általános iskolák számára Természetesen Nevelek! címmel hirdetett pályázatot a vállalat azzal a céllal, hogy a környezetvédelem témáját innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A színvonalas pályázati anyagok közül az Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola munkáját értékelte a legkiemelkedőbbnek a szakmai zsűri, melynek következtében 500 000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvánnyal gazdagodott az intézmény.

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít a környezettudatos életmód népszerűsítésére. Örülünk, hogy már első alkalommal ilyen sok órarendterv érkezett a gyermekektől és hisszük, hogy a pályamunkák készítése is hozzájárult a szemléletformálásukhoz” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A nyertesek egy kampányzáró díjátadó alkalom keretében vették át nyereményeiket a Lidl Magyarország székházában.

Forrás: LIDL Magyarország

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 09.18.

Ma Diána napja van.

Meddig várjon Opitz Barbi?

A 2016-os X-Faktor győztese a ’Meddig várjak?’ klipjében görkorcsolyán szeli át Budapest legnevesebb helyszíneit miközben komoly gondolatokat oszt meg...

  • 2019-09-18 07:21
Első nemzetközi Beatles hétvége itthon!

Egy szelet Liverpool Budapesten! Az első magyarországi Beatles Fesztivált - a Beatles Weekendet október 5-én és 6-án tartják első nap az Analog Music ...

  • 2019-09-17 20:34
Lenyűgözte a világ legjobb breaktáncosait a budapesti World Urban Games

Breaktánc-történelmet írt a World Urban Games Budapesten. A világ legjobb női és férfi breaktáncosai autentikus környezetben, a Régi Nagyvásártelep kö...

  • 2019-09-17 16:52
Új modellekkel frissült a TAG Heuer Carrera Calibre kollekció

A TAG Heuer Carrera karórákat nemcsak az autóversenyzők, hanem a hagyományokat és az innovatív kialakítást preferáló felhasználók is szívesen viselik....

  • 2019-09-17 14:37
Road Trip Project - Európai fiatalok hátizsákos kalandjai

Európa több mint 30 régiójával, köztük Szabolcs-Szatmár-Bereg megyével ismertet meg 8 fiatalt az Európai Bizottság által indított Road Trip Project.

  • 2019-09-17 12:11

hirdetés

Tudatosabban táplálkoznak a magyar gyerekek

A gyerekek ma már a közösségi médiából és az influencerektől is tájékozódnak a táplálkozásról, de a résztvevők több mint háromnegyedénél még mindig a ...

  • 2019-09-17 10:30
Egyre többen vásárolnának elektromos autót

Gondolta volna? Meglepő, de igaz a hír: azok közül a magyarok közül, akik autóvásárlást terveznek a közeljövőben, 29 százalék elektromos autót venne. ...

  • 2019-09-17 08:10
Skechers Energy feat. Anna Amélie Lines

Oláh Anna igazi kreatív közegben nőtt fel: édesanyja festő-, apukája ötvösművész, a testvére pedig formatervezőnek tanul. Mivel a szülei hagyták, hog...

  • 2019-09-13 15:37
Antal Nimróddal nyomozhatunk ősztől az RTL Spike-on

Izgalmas ősz elé néz, aki az RTL Spike-ot választja. Szeptembertől egy országos - és egy csatornapremierrel erősít a csatorna.

  • 2019-09-13 14:04
Felfűtötte a nyaralópiacot a klímaváltozás

A klímaváltozás betette a lábát a nyaralók piacára azzal, hogy az éven belül sokkal hosszabb ideig tart a nyári időjárás - derül ki az ingatlan.com le...

  • 2019-09-13 10:09

Minden cikk

hirdetés

hirdetés