hirdetés

Partnereink

Sándor Imre PR-díjat nyert KáPé, az animált vlogger

hirdetés

Sándor Imre PR-díjat nyert KáPé, az animált vlogger

A Magyar PR Szövetség kihirdette az idei Sándor Imre PR-díj győzteseit. A K&H Csoport pénzügyi edukációs programja, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő arculatának és tartalmának megújítása során született vigyázz#KáPé vlog és applikáció is díjat nyert. A bevezető kommunikációs kampányt az LWp Kommunikáció végezte.

A Sándor Imre PR-díjra idén rekordszámú, 28 pályázat érkezett, közülük díjaztak most 5 kommunikációs kampányt – köztük a vigyázz#KáPé vlogot és applikációt. A vigyázz#KáPé vlog és applikáció 2018-ban indult útjára, amikor a 8 éve zajló K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő megújítása mellett döntöttek a szervezők. Olyan élményszerű tanananyagot szerettek volna létrehozni, mely képes a Z és az alfa generáció érdeklődését felkelteni: a K&H Csoport ezért a fiatalok tartalomfogyasztási szokásaihoz igazította pénzügyi ismeretanyagát és annak platformjait. A vigyázz#KáPé vlogban KáPé, a fiatal vlogger a fiatalokhoz közelálló stílusban mesél arról, hogy milyen pénzügyi kalandokba keveredik. A versenyre való felkészülésben pedig már mobilalkalmazás is segíti a diákokat.

hirdetés

„A világunkat átalakító digitalizációs trendek természetesen a pénzügyekre is hatást gyakorolnak, így egyrészt a tananyagot is a Z és az alfa generáció tartalomfogyasztási szokásaihoz igazítottuk, másrészt vizuálisan is trendi ismeretanyagot dolgoztunk ki. Örülünk, hogy ez sikerült – ezt bizonyítja ez a díj és persze lelkes gyerekek és tanáraik visszajelzései is” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója a díj átvétele után. „A siker számokban is mérhető: a vigyázz#KáPé mobilappot közel 13 ezren töltötték le eddig, a vlogsorozat epizódjait pedig 12 ezer alkalommal tekintették meg.” 

„Nagyon izgalmas volt részt venni egy nyolcadik éve sikeres program megújulási folyamatában. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő kommunikációs és szervező ügynökségeként másfél éve dolgozunk együtt KáPé-val és elmondhatjuk, hogy az „együttműködés” sikeres. Tanárok és a diákok visszajelzése alapján az új arculat, eszköz és tartalom együttese sikeresen szólítja meg a Z és alfa generációt” – mondta el Weichinger Nóra, az LWp Kommunikáció vezetője. A zsűri értékelése szerint az idei mezőny különösen erős volt, magas színvonalú pályázatok érkeztek hozzájuk.

A Sándor Imre PR-díjról

A PR-szakma Sándor Imréről elnevezett díjával nyolcadik éve részesíti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A hattagú zsűri az eredményt egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: az alapkoncepció értékelése, illetve a szakmai eszköztár kiválasztása; a kommunikációs üzenetek megfogalmazása; az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása.

Forrás: LWp Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 05.26.

Ma Evelin, Fülöp napja van.

Bemutatták az új európai élelmiszeripari stratégiát

Az Európai Bizottság Brüsszelben bemutatta a környezetbarátabb mezőgazdasági termeléssel és a biológiai sokféleséggel, az úgynevezett biodiverzitással...

  • 2020-05-26 14:30
Chile: robban a járvány, miközben az éhség az utcára hajtja az embereket

Automata fegyverekkel felszerelt katonák özönlötték el a chilei főváros, Santiago több munkások és középosztálybeliek lakta negyedét, miután a hétfőn ...

  • 2020-05-26 12:10
Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvé...

  • 2020-05-26 08:20
A gyógynövények erejével: bodorrózsa, teafaolaj és borsmenta

A gyógynövények erejéhez már a kezdetek kezdetén is fordulhattunk – szerencsére nincs ez másként napjainkban sem! Akadnak azonban olyan gyógynövények,...

  • 2020-05-24 20:24
Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek

Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek, de fontos a visszajelzés a pénz felhasználásáról. A többség ugyanannak a szervezet...

  • 2020-05-24 18:13

hirdetés

Aláírást gyűjtenek az augusztus 20-i tűzijáték ellen

Az idei augusztus 20-i tűzijáték eltörléséért indított petíciót pár nap alatt több mint 33 ezer ember írta alá. A kampányt elindító Homonnay Gergely a...

  • 2020-05-24 15:33
Ennyit hajlandók engedni az árból a lakáseladók, és ezek a motivációik

A lakáseladást tervezők legnagyobb része, 46 százaléka maximum 5 százalékot engedne az árból, közel 29 százalékuk pedig 10 százalékkal is hajlandó len...

  • 2020-05-24 13:26
Így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem ...

  • 2020-05-24 12:10
Minden SPAR-ban elérhetőek a többszörhasználatos zöldség-gyümölcs és pékáru tasakok

A SPAR 2019-ben több olyan környezetbarát csomagolástechnikai megoldást vezetett be, amelyeknek köszönhetően még kevesebb eldobható műanyag hulladék k...

  • 2020-05-24 10:46
Drasztikus bezuhanás után ismét szárnyal a bitcoinpiac

Március közepén a bitcoin piaci értéke ugyanúgy zuhant a mélybe, ahogy történt ez a tradicionális részvénypiacokon is. Akkor a bitcoinonkénti árfolyam...

  • 2020-05-20 15:05

Minden cikk

hirdetés

hirdetés