hirdetés

Partnereink

A Mastercard hanglogójának elemeiből alkothatják saját szerzeményeiket a zenészek

hirdetés

A Mastercard hanglogójának elemeiből alkothatják saját szerzeményeiket a zenészek

A technológiai cég – a bizalomra és a szenvedélyre építve – első dalával újra értelmezi, hogy az emberek miként lépnek kapcsolatba a Mastercard branddel, és hogyan emlékezzenek arra vissza. Mivel az átélt tapasztalat egyre meghatározóbb a fogyasztók számára, a Mastercard olyan vásárlási élményt szeretne létrehozni, amely nem csak jó hatással van az érzékekre, de a márkához való kötődést is erősíti.

Ezért a Mastercard együttműködve Niclas Molinder dalszerzővel és producerrel minél több feltörekvő zenészt szeretne bevonni a közös munkába, hogy együtt dolgozzanak a Mastercard-hangzás kialakításán, és létrehozzák az új távlatokat nyitó hangalapú élményt. A 2019-ben bemutatott Mastercard hanglogó nagy hatással van arra, hogy a felhasználók milyen hangulatot és értékeket társítanak a márkához. A dallam épp a könnyen alakíthatósága miatt kaphat szerepet különböző műfajokban és kultúrákban úgy, hogy közben megőrzi egyediségét.

hirdetés

 

Annak érdekében, hogy a lehető leghitelesebben integrálják a márka értékeit és a Mastercard dallamot, az első produkcióban a svéd származású Nadine Randle előadóművésszel dolgozott együtt a Mastercard. Nadine „Merry Go Round" című száma arról a felbecsülhetetlen lehetőségről szól, amit egy új kezdet rejt magában. A dal január 8-án debütált a Live @ CES-en.

 

„A zene a márkaértékek közvetítésének magasabb szintje és mesteri módja annak, hogy a dallamon keresztül érjünk el a felhasználókhoz. Nagyon élveztük a közös munkát Nadine-nal, az pedig különösen érdekes volt, ahogy a már jól felismerhető Mastercard dallam szerves részévé vált a dalnak. Így a gyakorlatban is láttuk, milyen sok formában használható a hanglogó" – hangsúlyozta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing és kommunikációs igazgatója.

 

„Nagyon örülök, hogy együttműködhettem a Mastercarddal ezen az első dalon. Ez a könnyen alakítható dallam különleges dinamikát ad a „Merry Go Round" című számnak, amely szenvedélyt és pozitív látásmódot közvetít – ez a Mastercard két kulcsfontosságú üzenete, amit a hallgatók is érezhetnek a dalból" –  tette hozzá Nadine Randle, énekes és dalszerző.

 

A Mastercard-dallam nem csupán a márka kommunikációját, de a biztonságos fizetés megerősítését is szolgálja. Jelenleg a világon több mint 7,6 millió fizetési ponton használják a Mastercard hanglogót. A GfK Global és a Mastercard közös kutatása kimutatta, hogy a megkérdezettek hetvenhét százaléka szerint a Mastercard hanglogó miatt nőtt a fizetési műveletekbe és a vásárlási környezetbe vetett bizalom.

 

A „Merry Go Round" már meghallgatható a RADIO.com-on, és hamarosan letölthető lesz a legnépszerűbb zenei streaming szolgáltatásokon keresztül. A „Merry Go Round" az első szám a 2020-ban megjelenő albumon.

 

Szöveg: LocalTime PR

Fotó: Shutterstock

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 05.26.

Ma Evelin, Fülöp napja van.

Bemutatták az új európai élelmiszeripari stratégiát

Az Európai Bizottság Brüsszelben bemutatta a környezetbarátabb mezőgazdasági termeléssel és a biológiai sokféleséggel, az úgynevezett biodiverzitással...

  • 2020-05-26 14:30
Chile: robban a járvány, miközben az éhség az utcára hajtja az embereket

Automata fegyverekkel felszerelt katonák özönlötték el a chilei főváros, Santiago több munkások és középosztálybeliek lakta negyedét, miután a hétfőn ...

  • 2020-05-26 12:10
Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvé...

  • 2020-05-26 08:20
A gyógynövények erejével: bodorrózsa, teafaolaj és borsmenta

A gyógynövények erejéhez már a kezdetek kezdetén is fordulhattunk – szerencsére nincs ez másként napjainkban sem! Akadnak azonban olyan gyógynövények,...

  • 2020-05-24 20:24
Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek

Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek, de fontos a visszajelzés a pénz felhasználásáról. A többség ugyanannak a szervezet...

  • 2020-05-24 18:13

hirdetés

Aláírást gyűjtenek az augusztus 20-i tűzijáték ellen

Az idei augusztus 20-i tűzijáték eltörléséért indított petíciót pár nap alatt több mint 33 ezer ember írta alá. A kampányt elindító Homonnay Gergely a...

  • 2020-05-24 15:33
Ennyit hajlandók engedni az árból a lakáseladók, és ezek a motivációik

A lakáseladást tervezők legnagyobb része, 46 százaléka maximum 5 százalékot engedne az árból, közel 29 százalékuk pedig 10 százalékkal is hajlandó len...

  • 2020-05-24 13:26
Így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem ...

  • 2020-05-24 12:10
Minden SPAR-ban elérhetőek a többszörhasználatos zöldség-gyümölcs és pékáru tasakok

A SPAR 2019-ben több olyan környezetbarát csomagolástechnikai megoldást vezetett be, amelyeknek köszönhetően még kevesebb eldobható műanyag hulladék k...

  • 2020-05-24 10:46
Drasztikus bezuhanás után ismét szárnyal a bitcoinpiac

Március közepén a bitcoin piaci értéke ugyanúgy zuhant a mélybe, ahogy történt ez a tradicionális részvénypiacokon is. Akkor a bitcoinonkénti árfolyam...

  • 2020-05-20 15:05

Minden cikk

hirdetés

hirdetés