hirdetés

Partnereink

Nagyszabású kampányt indított a Nyitottak vagyunk és az ELLE

hirdetés

Nagyszabású kampányt indított a Nyitottak vagyunk és az ELLE

100 hazai cégvezető együtt állt ki a Nyitottak vagyunkés az ELLE közös kezdeményezésében azért, hogy a nők és a férfiak ugyanolyan esélyeket kapjanak a munkahelyükön. A Közös Ügy elnevezésű kampány beharangozója és kommünikéje a magazin legfrissebb, év végi lapszámában található. A projekthez már csatlakozók 50 fotóján minden cég képviseletében egy női, valamint egy férfi vezető párosa szerepel.

„Országos kutatások szerint ma még a nők az előléptetések során gyakran szembesülnek hátránnyal, ritkábban jutnak szóhoz a nyilvánosság előtt a szakmájukat érintő kérdésekben, és ugyanolyan munkakörben átlagosan kevesebbet keresnek mint a férfiak...”így kezdődik az a nyilatkozat, amelyet azok a cégvezetők és cégek fogadtak el, akik vállalták hogy Magyarországon először egy nyilvános kampányban kiálljanak azért, hogy a nők és a férfiak ugyanolyan esélyeket kapjanak a munkahelyükön. 

hirdetés

A kampányhoz eddig 50, sok ezer embert foglalkoztató hazai, vagy itthoni leányvállalattal rendelkező cég csatlakozott. Ők a mindennapokban látják a nyitott munkahelyek előnyeit és azt is, hogy ezért időnként tenni kell.

„Pozitív változásokra van szükség, és szerencsére többségben vannak azok, akik erre vágynak. A Nyitottak vagyunkkal szeretnénk segíteni felgyorsítani ezeket a folyamatokat” – nyilatkozta Miklós Melinda, a Nyitottak vagyunk ügyvezetője. A nonprofit szervezet a Gemiusszal végzett országos reprezentatív kutatásából kiderült, hogy a nők és férfiak 63-63%-a szerint nőként és férfiként együtt kell tenni azért, hogy a nők ugyanolyan lehetőségekhez jussanak a munkahelyeken, mint a férfiak. Ebből jött a Közös Ügy kampány ötlete, hogy a nők és férfiak együtt álljanak ki a változásokért. 

Az első 50 páros fotóját a most megjelent, év végi ELLE lapszámban mutatják be, néhány vezető és cég történetével és jövőbeni vállalásával együtt. A magazinnak mindig is fontos volt, hogy megkérdőjelezze a nőkről alkotott sztereotípiákat, kihangsúlyozza a jogaikat, valamint az is, hogy a nemek egyenlő munkahelyi lehetőségei és esélyeik elfogadtatásáért is küzdjön.

„Fontos, hogy ne csak beszéljünk róla, de tegyünk is a változások előremozdításáért. Épp ezért vagyunk nagyon büszkék arra, hogy a Nyitottak vagyunkkal együtt a Közös Ügy élére állhattunk” – írja Liptai Lívia, az ELLE főszerkesztője a kampánybeharangozóban. „Ilyen nagy horderejű fotózás ritka a magyar sajtó történetében: több mint 100 ember állt a kameránk előtt. Ráadásul mindez nemcsak egy üres kampány, a vezetők konkrét vállalásokat fogalmaznak meg 2020-ra. Reméljük, 10 év múlva az ilyen cégvezetőknek és kampányoknak köszönhetően már nem kell erről beszélnünk.”

Forrás: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 12.14.

Ma Szilárda napja van.

Megújulnak a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorai

2020. január 4-étől megújuló látványvilággal és tartalommal debütálnak a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorai a Duna Televízió képernyőjén. Az adások...

  • 2019-12-12 22:45
A vállalati felelősségvállalás hazai élvonalában a L'Oréal

A vállalati felelősségvállalás egyik legrangosabb hazai elismerésében részesült a L’Oréal Magyarország. A CSR Hungary Díj 12. ünnepélyes díjátadóján i...

  • 2019-12-12 21:03
Adományszoftverrel segítenek az Atlassian fejlesztők

Sokszor hiába a szív és a számtalan önkéntesen befektetett munkaóra, még mindig rengeteg hazai non-profit szervezet küzd a korszerűtlen munkafolyamato...

  • 2019-12-12 18:20
Világító meztelenség a The Carbonfools új klipjében

Új magyarnyelvű dal és klip, új nagylemez és lemezbemutató - elkészült a Carbonsun!

  • 2019-12-12 16:47
A panellakások is búcsút vettek a féktelen drágulástól

A budapesti téglalakások átlagára lényegében stagnált, decemberben 801 ezer forintnál tartott. Vidéken is szerény drágulást mutatnak a tégla- és panel...

  • 2019-12-12 14:05

hirdetés

Gyümölcsös pezsgőkkel szeretné „berúgni az ajtót"

A Magyarországon évente 14 millió palack bort értékesítő badacsonyörsi Varga Pincészet mostantól nem csak borokat, hanem prémium pezsgőket is készít. ...

  • 2019-12-12 11:56
Ezt választották kedvenc márkájuknak

A német Sportauto autósmagazin (19/12 számában) bemutatott „2019 Legjobb Márkája” olvasói kutatás résztvevői szerint a Continental rendelkezik a legjo...

  • 2019-12-12 10:33
Több fronton is változást hozott Lilu életébe a várandósság

Lilu lenmagolajjal küzd a striák ellen, Nagy Réka kegyetlen recepttel izzasztja barátait. Többek között ezekről is szó esett a Természetes gyógymódok ...

  • 2019-12-10 21:25
Karbonsemlegességet 2050-re!

Közép- és kelet-európai zöld civil szervezetek nyílt levélben kérik az eddig vétózó magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy a december 12-13-i ...

  • 2019-12-10 19:22
Több mint 3 millió magyar érkezik haza külföldről az ünnepekre

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a csa...

  • 2019-12-10 17:38

Minden cikk

hirdetés

hirdetés