hirdetés

Partnereink

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

hirdetés

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

A business message tökéletes mód arra, hogy közvetlenül szólítsuk meg a felhasználókat. Képzeljünk el egy SMS-üzenetet és adjuk hozzá a 21. században nélkülözhetetlen menő kiegészítőket, logókat, ikonokat, fényképeket, GIF-eket, emojikat, interaktív gombokat, QR kódokat, mélylinkeket és megannyi mást. Kész is a Viber business message!

A személyre szabható lehetőségekkel számtalan módon alakíthatjuk kommunikációs stílusunkat az adott kampánynak megfelelően. Business message-eket küldhetünk egy- és kétoldalú csatornákon is, utóbbinál az üzenet fogadói közvetlenül reagálhatnak. A Viber fejlesztőinek kiemelten fontos a magánszféra és a felhasználók adatának védelme. A biztonság, amit a platform kínál, egyedülálló egy olyan piacon, ahol az adathalászok kedvükre szemezgethetnek a privát adatok közül.

hirdetés

A business message segít az ügyfélszerzésben

A digitális marketing evolúciójával több kreatív megoldás jelent meg a piacon, amelyekkel egyszerűbb az ügyfelek megszólítása és megszerzése. Az egyik ilyen megoldás a business message az üzenetküldő applikációkon. Könnyen elérhető és a piac jelenleg teljesen nyitott, tehát érdemes most elkezdeni vagy váltani. Bár elsőre könnyűnek tűnik a fogyasztóval való interakció, mégis számtalan olyan tipp és lehetőség van, amelyekkel a Viber képes segíteni a márkákat, hogy spamek nélkül találjanak célba. Egy kedvünkre alakítható csatornán, csupán egy kattintásra lenni az ügyfelektől, miközben a marketingköltségek sem lépik túl az ésszerű kereteket, a business messagekkel ez elérhető.

A business message erősíti a vásárlói köteléket

Az évek során az üzenetküldő alkalmazások megváltoztatták a felhasználók közti kommunikációt, sőt, még a márkák kommunikációját is. A közösségi média elindította, az üzenetküldő alkalmazások pedig kiaknázták ezeket a változásokat, hiszen a fogyasztók már nem szeretnék, hogy az ATL-reklámok korát idézve ömöljenek rájuk a különböző hirdetések. A kulcs a személyre szabott, személyes kommunikáció. A business message az a kiváló megközelítés, mely a hagyományos digitális kapcsolatteremtő eszközökhöz (e-mail, hírlevél, SMS, stb.) képest tízszer nagyobb megnyitási rátával rendelkezik. Érdekes és sokatmondó tartalom esetén a számok magukért beszélnek: jelentőségteljesen növekszik az átkattintási ráta és a forgalom is.

A business message az új ügyfélszolgálat

Azon felül, hogy kifogástalan módja az ügyfelekkel való kommunikációnak, a business message formátuma lehetővé teszi, hogy egyfajta ügyfélszolgálati szerepet is betöltsön. Sokkal megbízhatóbb és vonzóbb egy SMS-nél, ráadásul olyan felületen zajlik, amit a felhasználó választott. A chatbotok és a business message-ek által formázható ez az ügyfélszolgálati opció, így az alkalmazottakat nem terheljük, és az ügyfelek is elégedettek lesznek. A hűség kialakulását segíti, hogy az ügyintézés gördülékeny és stresszmentes mindkét fél számára. A vállalatoknak csak a célba ért tartalmakért kell fizetni, ezzel egyidőben pedig nyomon követhetik és fejleszthetik üzeneteiket és a felhasználói interakciót.

A business message lehetőségével a vállalatok továbbléphetnek az sms-ek korlátain és egy igazán személyes kommunikációt folytathatnak, átadva a cég üzleti értékeit és mozgósíthatják a felhasználókat. Mindezt egy digitálisan tökéletesen biztonságos környezetben.

Forrás: Red Lemon Media, bestmessage.com

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 01.17.

Ma Antal, Antónia napja van.

Bíróság előtt a pedofil pap

Nagy médiaérdeklődés kíséri Franciaországban a pedofíliával megvádolt egykori pap, Bernard Preynat elleni büntetőpert. Az eljárás kedden kezdődött a k...

  • 2020-01-15 23:18
3 meglepő tény a karrier-újratervezéssel kapcsolatban

Legújabb online felmérésükben többek között ezekre a kérdésekre keresték a választ a január 21-én, negyedik alkalommal, a Millenáris Startup Campusban...

  • 2020-01-15 21:09
Évnyitó Margaret Island duplakoncert!

Január 17-én és 18-án az év első budapesti Margaret Island eseménye az Akvárium Klub Nagyhall-jában lesz, ami azért is érdekes, mert az együttes utolj...

  • 2020-01-15 19:47
Újabb női felsővezető a Praktiker menedzsmentjében

Márton Katalin HR és CSR igazgató is tagja lett január 1-től a magyar tulajdonú Praktiker menedzsmentjének, mivel a HR terület és a társadalmi felelős...

  • 2020-01-15 18:33
Repülőgépről etetik az erdőtüzet túlélő állatokat Ausztráliában

Az Ausztráliát sújtó bozóttüzekben becslések szerint több mint egymilliárd állat pusztult el, de a túlélők is veszélyben vannak, hiszen a felperzselt ...

  • 2020-01-15 17:15

hirdetés

Film készül az auschwitz-i bokszolóról

Egy fiatal lengyel bokszoló Auschwitz-ban, aki voltaképpen gladiátornak használtak a haláltábor náci őrzői. Extra adag élelemért kellett verekednie a ...

  • 2020-01-15 15:24
II. Erzsébet hozzájárult, hogy Meghan és Harry függetlenedjenek

Hozzájárult II. Erzsébet brit királynő ahhoz, hogy Harry herceg és felesége, Meghan hercegnő önálló, a monarchiától anyagilag független életet éljen. ...

  • 2020-01-15 13:19
A meddőség kezelésétől vár "baby boom"-ot a magyar kormány

A népességfogyás megállításán múlik a nemzet jövője a magyar kormány szerint, és azt nem bevándorlók befogadásával, hanem a születésszám növelésével a...

  • 2020-01-15 11:49
A Mastercard hanglogójának elemeiből alkothatják saját szerzeményeiket a zenészek

A technológiai cég – a bizalomra és a szenvedélyre építve – első dalával újra értelmezi, hogy az emberek miként lépnek kapcsolatba a Mastercard brandd...

  • 2020-01-14 20:36
Ezerszeresére ugorhat az új dízelautók részecske kibocsátása

A városi forgalomban is beinduló részecskeszűrő tisztulása alatt a dízelhajtású személygépkocsi 15 kilométeren át is képes a normálisnál akár ezerszer...

  • 2020-01-14 15:26

Minden cikk

hirdetés

hirdetés