hirdetés

Partnereink

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

hirdetés

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

A business message tökéletes mód arra, hogy közvetlenül szólítsuk meg a felhasználókat. Képzeljünk el egy SMS-üzenetet és adjuk hozzá a 21. században nélkülözhetetlen menő kiegészítőket, logókat, ikonokat, fényképeket, GIF-eket, emojikat, interaktív gombokat, QR kódokat, mélylinkeket és megannyi mást. Kész is a Viber business message!

A személyre szabható lehetőségekkel számtalan módon alakíthatjuk kommunikációs stílusunkat az adott kampánynak megfelelően. Business message-eket küldhetünk egy- és kétoldalú csatornákon is, utóbbinál az üzenet fogadói közvetlenül reagálhatnak. A Viber fejlesztőinek kiemelten fontos a magánszféra és a felhasználók adatának védelme. A biztonság, amit a platform kínál, egyedülálló egy olyan piacon, ahol az adathalászok kedvükre szemezgethetnek a privát adatok közül.

hirdetés

A business message segít az ügyfélszerzésben

A digitális marketing evolúciójával több kreatív megoldás jelent meg a piacon, amelyekkel egyszerűbb az ügyfelek megszólítása és megszerzése. Az egyik ilyen megoldás a business message az üzenetküldő applikációkon. Könnyen elérhető és a piac jelenleg teljesen nyitott, tehát érdemes most elkezdeni vagy váltani. Bár elsőre könnyűnek tűnik a fogyasztóval való interakció, mégis számtalan olyan tipp és lehetőség van, amelyekkel a Viber képes segíteni a márkákat, hogy spamek nélkül találjanak célba. Egy kedvünkre alakítható csatornán, csupán egy kattintásra lenni az ügyfelektől, miközben a marketingköltségek sem lépik túl az ésszerű kereteket, a business messagekkel ez elérhető.

A business message erősíti a vásárlói köteléket

Az évek során az üzenetküldő alkalmazások megváltoztatták a felhasználók közti kommunikációt, sőt, még a márkák kommunikációját is. A közösségi média elindította, az üzenetküldő alkalmazások pedig kiaknázták ezeket a változásokat, hiszen a fogyasztók már nem szeretnék, hogy az ATL-reklámok korát idézve ömöljenek rájuk a különböző hirdetések. A kulcs a személyre szabott, személyes kommunikáció. A business message az a kiváló megközelítés, mely a hagyományos digitális kapcsolatteremtő eszközökhöz (e-mail, hírlevél, SMS, stb.) képest tízszer nagyobb megnyitási rátával rendelkezik. Érdekes és sokatmondó tartalom esetén a számok magukért beszélnek: jelentőségteljesen növekszik az átkattintási ráta és a forgalom is.

A business message az új ügyfélszolgálat

Azon felül, hogy kifogástalan módja az ügyfelekkel való kommunikációnak, a business message formátuma lehetővé teszi, hogy egyfajta ügyfélszolgálati szerepet is betöltsön. Sokkal megbízhatóbb és vonzóbb egy SMS-nél, ráadásul olyan felületen zajlik, amit a felhasználó választott. A chatbotok és a business message-ek által formázható ez az ügyfélszolgálati opció, így az alkalmazottakat nem terheljük, és az ügyfelek is elégedettek lesznek. A hűség kialakulását segíti, hogy az ügyintézés gördülékeny és stresszmentes mindkét fél számára. A vállalatoknak csak a célba ért tartalmakért kell fizetni, ezzel egyidőben pedig nyomon követhetik és fejleszthetik üzeneteiket és a felhasználói interakciót.

A business message lehetőségével a vállalatok továbbléphetnek az sms-ek korlátain és egy igazán személyes kommunikációt folytathatnak, átadva a cég üzleti értékeit és mozgósíthatják a felhasználókat. Mindezt egy digitálisan tökéletesen biztonságos környezetben.

Forrás: Red Lemon Media, bestmessage.com

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 12.14.

Ma Szilárda napja van.

Megújulnak a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorai

2020. január 4-étől megújuló látványvilággal és tartalommal debütálnak a Szerencsejáték Zrt. sorsolási műsorai a Duna Televízió képernyőjén. Az adások...

  • 2019-12-12 22:45
A vállalati felelősségvállalás hazai élvonalában a L'Oréal

A vállalati felelősségvállalás egyik legrangosabb hazai elismerésében részesült a L’Oréal Magyarország. A CSR Hungary Díj 12. ünnepélyes díjátadóján i...

  • 2019-12-12 21:03
Adományszoftverrel segítenek az Atlassian fejlesztők

Sokszor hiába a szív és a számtalan önkéntesen befektetett munkaóra, még mindig rengeteg hazai non-profit szervezet küzd a korszerűtlen munkafolyamato...

  • 2019-12-12 18:20
Világító meztelenség a The Carbonfools új klipjében

Új magyarnyelvű dal és klip, új nagylemez és lemezbemutató - elkészült a Carbonsun!

  • 2019-12-12 16:47
A panellakások is búcsút vettek a féktelen drágulástól

A budapesti téglalakások átlagára lényegében stagnált, decemberben 801 ezer forintnál tartott. Vidéken is szerény drágulást mutatnak a tégla- és panel...

  • 2019-12-12 14:05

hirdetés

Gyümölcsös pezsgőkkel szeretné „berúgni az ajtót"

A Magyarországon évente 14 millió palack bort értékesítő badacsonyörsi Varga Pincészet mostantól nem csak borokat, hanem prémium pezsgőket is készít. ...

  • 2019-12-12 11:56
Ezt választották kedvenc márkájuknak

A német Sportauto autósmagazin (19/12 számában) bemutatott „2019 Legjobb Márkája” olvasói kutatás résztvevői szerint a Continental rendelkezik a legjo...

  • 2019-12-12 10:33
Több fronton is változást hozott Lilu életébe a várandósság

Lilu lenmagolajjal küzd a striák ellen, Nagy Réka kegyetlen recepttel izzasztja barátait. Többek között ezekről is szó esett a Természetes gyógymódok ...

  • 2019-12-10 21:25
Karbonsemlegességet 2050-re!

Közép- és kelet-európai zöld civil szervezetek nyílt levélben kérik az eddig vétózó magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy a december 12-13-i ...

  • 2019-12-10 19:22
Több mint 3 millió magyar érkezik haza külföldről az ünnepekre

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a csa...

  • 2019-12-10 17:38

Minden cikk

hirdetés

hirdetés