hirdetés

Partnereink

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

hirdetés

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

A business message tökéletes mód arra, hogy közvetlenül szólítsuk meg a felhasználókat. Képzeljünk el egy SMS-üzenetet és adjuk hozzá a 21. században nélkülözhetetlen menő kiegészítőket, logókat, ikonokat, fényképeket, GIF-eket, emojikat, interaktív gombokat, QR kódokat, mélylinkeket és megannyi mást. Kész is a Viber business message!

A személyre szabható lehetőségekkel számtalan módon alakíthatjuk kommunikációs stílusunkat az adott kampánynak megfelelően. Business message-eket küldhetünk egy- és kétoldalú csatornákon is, utóbbinál az üzenet fogadói közvetlenül reagálhatnak. A Viber fejlesztőinek kiemelten fontos a magánszféra és a felhasználók adatának védelme. A biztonság, amit a platform kínál, egyedülálló egy olyan piacon, ahol az adathalászok kedvükre szemezgethetnek a privát adatok közül.

hirdetés

A business message segít az ügyfélszerzésben

A digitális marketing evolúciójával több kreatív megoldás jelent meg a piacon, amelyekkel egyszerűbb az ügyfelek megszólítása és megszerzése. Az egyik ilyen megoldás a business message az üzenetküldő applikációkon. Könnyen elérhető és a piac jelenleg teljesen nyitott, tehát érdemes most elkezdeni vagy váltani. Bár elsőre könnyűnek tűnik a fogyasztóval való interakció, mégis számtalan olyan tipp és lehetőség van, amelyekkel a Viber képes segíteni a márkákat, hogy spamek nélkül találjanak célba. Egy kedvünkre alakítható csatornán, csupán egy kattintásra lenni az ügyfelektől, miközben a marketingköltségek sem lépik túl az ésszerű kereteket, a business messagekkel ez elérhető.

A business message erősíti a vásárlói köteléket

Az évek során az üzenetküldő alkalmazások megváltoztatták a felhasználók közti kommunikációt, sőt, még a márkák kommunikációját is. A közösségi média elindította, az üzenetküldő alkalmazások pedig kiaknázták ezeket a változásokat, hiszen a fogyasztók már nem szeretnék, hogy az ATL-reklámok korát idézve ömöljenek rájuk a különböző hirdetések. A kulcs a személyre szabott, személyes kommunikáció. A business message az a kiváló megközelítés, mely a hagyományos digitális kapcsolatteremtő eszközökhöz (e-mail, hírlevél, SMS, stb.) képest tízszer nagyobb megnyitási rátával rendelkezik. Érdekes és sokatmondó tartalom esetén a számok magukért beszélnek: jelentőségteljesen növekszik az átkattintási ráta és a forgalom is.

A business message az új ügyfélszolgálat

Azon felül, hogy kifogástalan módja az ügyfelekkel való kommunikációnak, a business message formátuma lehetővé teszi, hogy egyfajta ügyfélszolgálati szerepet is betöltsön. Sokkal megbízhatóbb és vonzóbb egy SMS-nél, ráadásul olyan felületen zajlik, amit a felhasználó választott. A chatbotok és a business message-ek által formázható ez az ügyfélszolgálati opció, így az alkalmazottakat nem terheljük, és az ügyfelek is elégedettek lesznek. A hűség kialakulását segíti, hogy az ügyintézés gördülékeny és stresszmentes mindkét fél számára. A vállalatoknak csak a célba ért tartalmakért kell fizetni, ezzel egyidőben pedig nyomon követhetik és fejleszthetik üzeneteiket és a felhasználói interakciót.

A business message lehetőségével a vállalatok továbbléphetnek az sms-ek korlátain és egy igazán személyes kommunikációt folytathatnak, átadva a cég üzleti értékeit és mozgósíthatják a felhasználókat. Mindezt egy digitálisan tökéletesen biztonságos környezetben.

Forrás: Red Lemon Media, bestmessage.com

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 04.04.

Ma Izidor napja van.

Mit adjunk a gyereknek?

Az otthon töltött idő próbára teszi a szülők türelmét és kreativitását. Mindennapos kérdés, mit adjunk enni a kicsiknek? A pulykahús nagy kedvenc lehe...

  • 2020-04-04 19:29
Áprilisban hősök és bukott Jedi lovagok háborúja a Paramount Channelen!

A Paramount Channel gondoskodik arról, hogy az Erő velünk legyen a hétvégi társas elfoglaltságok hiányában is! Április 4-től egy hónapon át minden szo...

  • 2020-04-04 17:44
Munkahelyeket menthet meg a Jatt+ szolgáltatás

A koronavírus előidézte gazdasági helyzet a vendéglátóipari egységek vezetőit gyors reakcióra késztette, sokan ételkiszállítóként, futárként foglalkoz...

  • 2020-04-04 16:04
Munkavállalókat vesz át a SPAR más szektorokból

Csaknem 900 új dolgozót vett át más szektorokból a SPAR az elmúlt két hétben azzal, hogy azonnali munkalehetőséget biztosított országos hálózatában az...

  • 2020-04-04 13:25
Sokan most kezdenek bele online életükbe

Világszerte több millió gyerek tanul ezekben a percekben otthonról, miközben szüleik akár mellettük ülve távmunkában dolgoznak. Azonban nemcsak ez jel...

  • 2020-04-04 10:37

hirdetés

A The Carbonfools-nak sikerült kitalálni, mitől lesz elviselhető a mostani helyzet...

Még december végén jelent meg a The Carbonfools - Carbonsun című nagylemeze, amelyről korábban már készítettek egy-egy videót a Sunshine című dalhoz é...

  • 2020-04-04 08:50
667%-kal nőtt a koronavírushoz kapcsolódó kibertámadások száma

A koronavírus terjedése miatt egyre nagyobb mértékben támaszkodunk digitális megoldásokra a mindennapi életünk során. Ezt a kiberbűnözők is jól tudják...

  • 2020-04-04 07:32
Űrhajósok tanácsai hosszú karantén idejére

Az űrhajósok megtanulták, hogyan kell hosszú ideig bezártságban élni, megbirkózni nagy kihívásokkal, és ehhez megtalálni a megfelelő szellemi és fizik...

  • 2020-04-03 21:21
Az első sokk után éledezik a lakáspiaci kereslet

Mivel az emberek március vége óta már csak alapos indokkal hagyhatják el otthonaikat, ezért az ingatlankeresési szokások is teljesen átalakulnak. Jele...

  • 2020-04-03 19:31
Mentik a hazai söripart

A koronavírus miatt kialakult korlátozások, bezárások teljesen felborították a mindennapokat és a cégek megszokott üzletmenetét. A helyzetre reagálva ...

  • 2020-04-03 18:50

Minden cikk

hirdetés

hirdetés