hirdetés

Partnereink

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

hirdetés

A 3 legfőbb indok a business message használata mellett

A business message tökéletes mód arra, hogy közvetlenül szólítsuk meg a felhasználókat. Képzeljünk el egy SMS-üzenetet és adjuk hozzá a 21. században nélkülözhetetlen menő kiegészítőket, logókat, ikonokat, fényképeket, GIF-eket, emojikat, interaktív gombokat, QR kódokat, mélylinkeket és megannyi mást. Kész is a Viber business message!

A személyre szabható lehetőségekkel számtalan módon alakíthatjuk kommunikációs stílusunkat az adott kampánynak megfelelően. Business message-eket küldhetünk egy- és kétoldalú csatornákon is, utóbbinál az üzenet fogadói közvetlenül reagálhatnak. A Viber fejlesztőinek kiemelten fontos a magánszféra és a felhasználók adatának védelme. A biztonság, amit a platform kínál, egyedülálló egy olyan piacon, ahol az adathalászok kedvükre szemezgethetnek a privát adatok közül.

hirdetés

A business message segít az ügyfélszerzésben

A digitális marketing evolúciójával több kreatív megoldás jelent meg a piacon, amelyekkel egyszerűbb az ügyfelek megszólítása és megszerzése. Az egyik ilyen megoldás a business message az üzenetküldő applikációkon. Könnyen elérhető és a piac jelenleg teljesen nyitott, tehát érdemes most elkezdeni vagy váltani. Bár elsőre könnyűnek tűnik a fogyasztóval való interakció, mégis számtalan olyan tipp és lehetőség van, amelyekkel a Viber képes segíteni a márkákat, hogy spamek nélkül találjanak célba. Egy kedvünkre alakítható csatornán, csupán egy kattintásra lenni az ügyfelektől, miközben a marketingköltségek sem lépik túl az ésszerű kereteket, a business messagekkel ez elérhető.

A business message erősíti a vásárlói köteléket

Az évek során az üzenetküldő alkalmazások megváltoztatták a felhasználók közti kommunikációt, sőt, még a márkák kommunikációját is. A közösségi média elindította, az üzenetküldő alkalmazások pedig kiaknázták ezeket a változásokat, hiszen a fogyasztók már nem szeretnék, hogy az ATL-reklámok korát idézve ömöljenek rájuk a különböző hirdetések. A kulcs a személyre szabott, személyes kommunikáció. A business message az a kiváló megközelítés, mely a hagyományos digitális kapcsolatteremtő eszközökhöz (e-mail, hírlevél, SMS, stb.) képest tízszer nagyobb megnyitási rátával rendelkezik. Érdekes és sokatmondó tartalom esetén a számok magukért beszélnek: jelentőségteljesen növekszik az átkattintási ráta és a forgalom is.

A business message az új ügyfélszolgálat

Azon felül, hogy kifogástalan módja az ügyfelekkel való kommunikációnak, a business message formátuma lehetővé teszi, hogy egyfajta ügyfélszolgálati szerepet is betöltsön. Sokkal megbízhatóbb és vonzóbb egy SMS-nél, ráadásul olyan felületen zajlik, amit a felhasználó választott. A chatbotok és a business message-ek által formázható ez az ügyfélszolgálati opció, így az alkalmazottakat nem terheljük, és az ügyfelek is elégedettek lesznek. A hűség kialakulását segíti, hogy az ügyintézés gördülékeny és stresszmentes mindkét fél számára. A vállalatoknak csak a célba ért tartalmakért kell fizetni, ezzel egyidőben pedig nyomon követhetik és fejleszthetik üzeneteiket és a felhasználói interakciót.

A business message lehetőségével a vállalatok továbbléphetnek az sms-ek korlátain és egy igazán személyes kommunikációt folytathatnak, átadva a cég üzleti értékeit és mozgósíthatják a felhasználókat. Mindezt egy digitálisan tökéletesen biztonságos környezetben.

Forrás: Red Lemon Media, bestmessage.com

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 02.20.

Ma Aladár, Álmos napja van.

Hogyan ne stresszeljük le a gyerekeket a nyelvvizsgával?

A British Council évek óta végzi 7-12 éves gyerekek nyelvvizsgáztatását – idén a Cambridge-i Egyetem világszerte sikeres nyelvvizsgái már a Funside Sc...

  • 2020-02-18 07:34
Egy hét múlva kiderül, kik a hazai gasztronómiai élet legjobbjai

Várhatók-e változások az élmezőnyben? Mely Magyarország legszerethetőbb étterme, és melyik az, ahol a fenntarthatóság is szempont? 2019 sok új nyitást...

  • 2020-02-17 23:51
Mindjárt kezdődik a karnevál Rio de Janeiróban

Az Umbanda és a Candomble vallások hívői látványos szertartással tisztították meg Rio de Janeiróban a Sapucaí arénát a karnevál hivatalos kezdete előt...

  • 2020-02-17 22:36
Puskás Peti és Weisz Fanni is megfürödhet a Nickelodeon zöld trutyitengerében

A Nickelodeon's Kids' Choice Awards-on idén is a gyerekek által kiosztható legnagyobb és „legtrutyisabb" elismeréseket adják át, megfürdetve a legnagy...

  • 2020-02-17 21:24
Szeresd önmagad – üzeni a Converse legújabb kollekciója

Idén tavaszra a Converse tervezői az önszeretet, az egység és a közösség erejéből inspirálódtak. Így született meg a „Love Fearlessly" kollekció, amel...

  • 2020-02-17 09:55

hirdetés

Szitárvirtuóz apja méltó örököse

Hipnotikus hangok rezonálnak Anoushka Shankar szitárjából. A sokoldalú virtuóz nemrégiben a lyoni Auditoriumban lépett fel a francia város szimfonikus...

  • 2020-02-16 22:46
Meddőség ellen a természet erejével

Egy meleg vizű erdélyi tó gyógyiszapjával és vizével végzett természetes meddőségkezelés évente nők százait segíti hozzá a fogantatáshoz

  • 2020-02-16 22:09
Márkás parfümök a SPAR tavaszi hűségakciójában

Az áruházlánc márkás illatszereket kínál hűséges vásárlóinak a február 13-án induló pontgyűjtő promóciójában. A női, férfi és uniszex parfümök nagysze...

  • 2020-02-16 20:29
Védettséget kapott a Beatles kedvelt pubja

Védettséget kapott a Beatles együttes tagjai által kedvelt liverpooli vendéglátóhelyek egyike. A Philharmonic Dining Rooms az első viktoriánus időkben...

  • 2020-02-16 19:10
Luxuslakások a Belvárosban

Az elmúlt évek ingatlanpiaci változásai több területen is látványosan megjelentek. Az egyik legnagyobb ugrást érdekes módon a luxuslakások piaca hozta...

  • 2020-02-13 12:45

Minden cikk

hirdetés

hirdetés