hirdetés

Partnereink

Pándi meggyel és szatmári szilvával szépül Lilu

hirdetés

Pándi meggyel és szatmári szilvával szépül Lilu

A minőségre és hatékonyságra fókuszáló brand június 26-án nyitotta meg második professzionális kozmetikai szalonját a Parlament közvetlen közelében, ahol speciális, egyedi kozmetikai- és orvostechnikai kezelésekkel várják az érdeklődőket. Az új szalonnak és a Helia-D Professional termékcsaládnak Lilu lett az arca.

Az egyik legismertebb hazai kozmetikai márka termékeit már a kezdetek óta természetes növényi hatóanyagok – mint például növényi őssejtek, körömvirág, kukoricafellevél, napraforgószár, tokaji aszú, szőlőmag-, argán-, jojobaolaj és sheavaj – felhasználásával állítják elő, melyeknek a bázisát folyamatosan fejlesztik és bővítik. Így a jól bevált hatóanyagok mellett már olyan modern összetevők is helyet kapnak termékeikben, mint a hialuron, retinol vagy a tengeri kollagén.

hirdetés

Az új szalon és a Professional termékcsalád arca a megnyitó háziasszonya, Lilu lett. „Eleve nagy büszkeség, hogy van olyan magyar márka, ami a nemzetközi piacon is abszolút bárminek a vetélytársa lehet. Az pedig, hogy igazi beauty-megszállottként együtt is dolgozhatok a Helia-D-vel, az egy tökéletes találkozás” – mondta a műsorvezető.

A drogériákban nem fellelhető Helia-D Professional vonalat még magasabb hatóanyag-tartalom jellemzi és az első szalon megnyitásáig többnyire csak kozmetikusokon keresztül volt elérhető – de a szalonoknak köszönhetően bárki könnyen bővítheti az otthoni szépészeti kollekcióját a professzionális termékekkel.

„A tévézés mellett a szépségápolással foglalkozom a legtöbbet. Rengeteg terméket tesztelek és most már átfogó ismeretem van a magyar és külföldi márkákról is. Már évekkel ezelőtt, amikor még fel se merült, hogy együtt dolgozzunk, voltak olyan kedvenceim a Helia-D-től, amiket beépítettem a rutinomba” – mesélte Lilu.

A termékek mellett az új szalonban többek között olyan egyedi szolgáltatások is helyet kapnak, mint az általuk kifejlesztett Helia-D lifting masszázs, illetve a világon máshol nem elérhető négy tradicionális, hungarikum-kezelés. Borterápiás a hidratálásért, napraforgó narancsos a feszes bőrért, pándi meggyes a vitalizálásért és szatmári szilvás a bőrfiatalításért. A klasszikus kezelések mellett elérhetőek a leginnovatívabb kozmetikai gépek is: mezoterápia, radiofrekvencia, ultrahang, hidroabrázio.

Az orvos esztétika a 21. század egyik legjobban fejlődő ágazata, a mindössze néhány percet igénybe vevő hialuronsavas arcfeltöltés, arcszobrászat pedig a leggyakoribb beavatkozások közé tartoznak jelenleg a szépségiparban. A magyar márka szalonjában is olyan felszívódó, szinte fájdalommentes szolgáltatások érhetők el, melyek lehetővé teszik a fiatalság látványos és természetes visszaállítását.

Kép, szöveg: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 07.09.

Ma Lukrécia napja van.

Komárnoban folytatódik a FEBO Fesztivál!

Fesztivál határok nélkül szlogennel tavasszal útjára indult ingyenes eseménysorozat a kényszerpihenőt követően július 9-én a szlovákiai Komárnoban fol...

  • 2020-07-07 12:08
A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást

A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást: 1000 forintos kuponnal kárpótolja vásárlóit, ha mégis későn érkezne meg a rendelés.

  • 2020-07-07 08:54
Grillezett pizza? Fördős Zé gasztrotippjei a tuti kerti partyhoz

A nyár szó hallatán sok minden eszünkbe jut: strand, kánikula, jeges italok és persze a grillezés. Most, hogy végre kiszabadultunk a négy fal közül, t...

  • 2020-07-07 07:34
Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25

hirdetés

Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33
Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.

  • 2020-07-05 10:57
A vevők és eladók közti növekvő szakadék miatt csökkenhetnek a lakásárak

A vásárlási szándék látványos erősödése ellenére nem születik több adásvétel, mert az eladók nem alkalmazkodtak a piaci trendhez, azaz a vásárlóerőhöz...

  • 2020-07-05 09:48
A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a nö...

  • 2020-06-30 18:23

Minden cikk

hirdetés

hirdetés