A Trónok Harca erőemberével állt össze a SodaStream
hirdetés
„HeavyBubbles” teaser reklámmal tréfálta meg a külföldi rajongókat és tévénézőket az itthon is nagy népszerűségnek örvendő Trónok Harca sztárja, Thor Bjornson, „A Hegy” és a SodaStream.
A reklámban az erőember azt javasolja, ha a legizzasztóbb városi edzést akarjuk elvégezni, cipeljünk nehéz üvegeket, akár az ő saját márkás vizeit, a HeavyBubbles termékeket. A későbbi változatban a SodaStream azonban felfedi magát és kiderül, a HeavyBubbles nem is létezik. A reklám már magyar felirattal is elérhető.
hirdetés
A kutatáson alapuló kampány rámutat arra, hogy azok a fogyasztók, akik állandóan teli vizes palackokat visznek haza a boltokból, feleslegesen cipekednek. A videó ugyancsak kihangsúlyozza a hidratáltság fontosságát a mindennapi egészségünk és állóképességünk megőrzésének részeként, ugyanakkor bemutatja azt is, hogy a SodaStream otthoni szénsavas-víz készítő készüléke praktikus megoldást jelenthet a napi vízfogyasztás növeléséhez.
A kampányt az Allenby.co.il Concept House globális kreatív ügynökség készítette, a videót pedig a New York-i díjnyertes rendező, Vania Heiman rendezte. A kisfilm humoros hangvétellel és stílussal közelíti meg a témát, és egy nagyobb kampány egyik alkotóelemét képezi, amely a teaser mellett egy kulisszák mögötti videót és egy Facebook oldalt is tartalmaz.
Az Európa Legerősebb Embere címének elnyerőjeként Bjornson tökéletes választás volt a SodaStream számára, hogy képviselje a kampányt. „A vicces, forradalmi és formabontó kampányok kiválóan illenek hozzánk” – jelentette ki Daniel Birnbaum, a SodaStream ügyvezető igazgatója. „Azt akartuk kihangsúlyozni, hogy mennyire felesleges dolog a vizes palackokat állandóan hazacipelni a boltból és a sok PET palack mennyire nem tesz jót a környezetünknek sem. Tisztában vagyunk azzal, hogy ezt a fogyasztói szokást nehéz megváltoztatni, ezért hívtuk segítségül Európa Legerősebb Emberét” – fogalmazott Birnbaum.
Igaz, hogy Bjornson egyáltalán nem szorul segítségre, ha nehéz súlyok cipeléséről van szó, mégis azt mondta, kisgyerekkora óta használja a SodaStream gépet, ezért izgatottan vállalta el a közreműködést a videóban. „Bár mindig nyitott vagyok új edzési technikákra, de azért ismerjük be, a vizes palackok hazacipelése a boltból mekkora nyűg, és a tetejében ostobaság is, hiszen létezik már helyette olyan alternatíva, mint a SodaStream” – összegzett Bjornson. Az időzítés sem véletlen, a népszerű sorozat hatodik évada április 24-én került képernyőre.
Szöveg: One On One Kommunikáció
Fotó: workouttrends.com