Siófok lett a Marketing Fővárosa
hirdetés
Különleges szakmai sikerrel bizonyította Siófok városa, hogy nem csak az üdülésben és a jó programokban, de a marketingben is „Itt kezdődik a Balaton!”
Nyolc kategóriában is Gyémánt minősítést szerzett Siófok az Országos Városmarketing pályázaton, így a sok elismerés összegzéseként elnyerte az idei évben a Marketing Fővárosa címet. A díjat a Magyar Marketing Szövetség hirdette meg és a pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a települések fejlesztésében egyre fontosabbá váló marketing tevékenységre, hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, elismerje, díjazza a szakmailag legjobb megoldásokat.
hirdetés
Siófok számára 2018 egy nagyon különleges év, hiszen idén ünnepli várossá avatásának 50. évfordulóját, a jubileumi évben ígyennél szebb elismerést nem is kaphatott volna a város. A nyolc most elismert pályamű között a tavalyi rendezvények marketing kommunikációját értékelték, a Bor és Kenyér ünnepe, vagy Borpart és Fröccs Feszt. Díjat nyert a Halfesztivál is, de nem csak rendezvények, hanem például a város arculata is, amelynek az Ezerarcú Siófok nevet adták. Elismerésben részesült a Farsangi Toros Party és az igen népszerűnek számító civil programok, mint a Nyúlfutam és a Mikulás futás kommunikációja Vigyázz, kész, sport – Siófok célba ér névvel. Gyémánt díjat nyert a város külső és belső kommunikációs megoldásai is.
Nagyon nagy megtiszteltetés volt átvenni a Marketing Fővárosa díjat Siófok város részére, hiszen ezzel elértük a célunkat, tudatos és egységes marketing kommunikációval, melyet a Siófoki Fürdőegylet – Turisztikai Egyesület a Siófoki Önkormányzattal szorosan együttműködve végez a városok versenyében egy előkelő helyre pozícionáltuk Siófokot. Bizonyítottuk, hogy valóban „Itt kezdődik a Balaton”! – nyilatkozta Stadler-Szentpéteri Ildikó a Siófoki Fürdőegylet-Turisztikai Egyesület vezetője.
Szöveg: PressPresso
Fotó: Polyák Attila, Origo