A Mastercard hanglogójának elemeiből alkothatják saját szerzeményeiket a zenészek
hirdetés
A technológiai cég – a bizalomra és a szenvedélyre építve – első dalával újra értelmezi, hogy az emberek miként lépnek kapcsolatba a Mastercard branddel, és hogyan emlékezzenek arra vissza. Mivel az átélt tapasztalat egyre meghatározóbb a fogyasztók számára, a Mastercard olyan vásárlási élményt szeretne létrehozni, amely nem csak jó hatással van az érzékekre, de a márkához való kötődést is erősíti.
Ezért a Mastercard együttműködve Niclas Molinder dalszerzővel és producerrel minél több feltörekvő zenészt szeretne bevonni a közös munkába, hogy együtt dolgozzanak a Mastercard-hangzás kialakításán, és létrehozzák az új távlatokat nyitó hangalapú élményt. A 2019-ben bemutatott Mastercard hanglogó nagy hatással van arra, hogy a felhasználók milyen hangulatot és értékeket társítanak a márkához. A dallam épp a könnyen alakíthatósága miatt kaphat szerepet különböző műfajokban és kultúrákban úgy, hogy közben megőrzi egyediségét.
hirdetés
Annak érdekében, hogy a lehető leghitelesebben integrálják a márka értékeit és a Mastercard dallamot, az első produkcióban a svéd származású Nadine Randle előadóművésszel dolgozott együtt a Mastercard. Nadine „Merry Go Round" című száma arról a felbecsülhetetlen lehetőségről szól, amit egy új kezdet rejt magában. A dal január 8-án debütált a Live @ CES-en.
„A zene a márkaértékek közvetítésének magasabb szintje és mesteri módja annak, hogy a dallamon keresztül érjünk el a felhasználókhoz. Nagyon élveztük a közös munkát Nadine-nal, az pedig különösen érdekes volt, ahogy a már jól felismerhető Mastercard dallam szerves részévé vált a dalnak. Így a gyakorlatban is láttuk, milyen sok formában használható a hanglogó" – hangsúlyozta Raja Rajamannar, a Mastercard marketing és kommunikációs igazgatója.
„Nagyon örülök, hogy együttműködhettem a Mastercarddal ezen az első dalon. Ez a könnyen alakítható dallam különleges dinamikát ad a „Merry Go Round" című számnak, amely szenvedélyt és pozitív látásmódot közvetít – ez a Mastercard két kulcsfontosságú üzenete, amit a hallgatók is érezhetnek a dalból" – tette hozzá Nadine Randle, énekes és dalszerző.
A Mastercard-dallam nem csupán a márka kommunikációját, de a biztonságos fizetés megerősítését is szolgálja. Jelenleg a világon több mint 7,6 millió fizetési ponton használják a Mastercard hanglogót. A GfK Global és a Mastercard közös kutatása kimutatta, hogy a megkérdezettek hetvenhét százaléka szerint a Mastercard hanglogó miatt nőtt a fizetési műveletekbe és a vásárlási környezetbe vetett bizalom.
A „Merry Go Round" már meghallgatható a RADIO.com-on, és hamarosan letölthető lesz a legnépszerűbb zenei streaming szolgáltatásokon keresztül. A „Merry Go Round" az első szám a 2020-ban megjelenő albumon.
Szöveg: LocalTime PR
Fotó: Shutterstock