A 3 legfőbb indok a business message használata mellett
hirdetés
A business message tökéletes mód arra, hogy közvetlenül szólítsuk meg a felhasználókat. Képzeljünk el egy SMS-üzenetet és adjuk hozzá a 21. században nélkülözhetetlen menő kiegészítőket, logókat, ikonokat, fényképeket, GIF-eket, emojikat, interaktív gombokat, QR kódokat, mélylinkeket és megannyi mást. Kész is a Viber business message!
A személyre szabható lehetőségekkel számtalan módon alakíthatjuk kommunikációs stílusunkat az adott kampánynak megfelelően. Business message-eket küldhetünk egy- és kétoldalú csatornákon is, utóbbinál az üzenet fogadói közvetlenül reagálhatnak. A Viber fejlesztőinek kiemelten fontos a magánszféra és a felhasználók adatának védelme. A biztonság, amit a platform kínál, egyedülálló egy olyan piacon, ahol az adathalászok kedvükre szemezgethetnek a privát adatok közül.
hirdetés
A business message segít az ügyfélszerzésben
A digitális marketing evolúciójával több kreatív megoldás jelent meg a piacon, amelyekkel egyszerűbb az ügyfelek megszólítása és megszerzése. Az egyik ilyen megoldás a business message az üzenetküldő applikációkon. Könnyen elérhető és a piac jelenleg teljesen nyitott, tehát érdemes most elkezdeni vagy váltani. Bár elsőre könnyűnek tűnik a fogyasztóval való interakció, mégis számtalan olyan tipp és lehetőség van, amelyekkel a Viber képes segíteni a márkákat, hogy spamek nélkül találjanak célba. Egy kedvünkre alakítható csatornán, csupán egy kattintásra lenni az ügyfelektől, miközben a marketingköltségek sem lépik túl az ésszerű kereteket, a business messagekkel ez elérhető.
A business message erősíti a vásárlói köteléket
Az évek során az üzenetküldő alkalmazások megváltoztatták a felhasználók közti kommunikációt, sőt, még a márkák kommunikációját is. A közösségi média elindította, az üzenetküldő alkalmazások pedig kiaknázták ezeket a változásokat, hiszen a fogyasztók már nem szeretnék, hogy az ATL-reklámok korát idézve ömöljenek rájuk a különböző hirdetések. A kulcs a személyre szabott, személyes kommunikáció. A business message az a kiváló megközelítés, mely a hagyományos digitális kapcsolatteremtő eszközökhöz (e-mail, hírlevél, SMS, stb.) képest tízszer nagyobb megnyitási rátával rendelkezik. Érdekes és sokatmondó tartalom esetén a számok magukért beszélnek: jelentőségteljesen növekszik az átkattintási ráta és a forgalom is.
A business message az új ügyfélszolgálat
Azon felül, hogy kifogástalan módja az ügyfelekkel való kommunikációnak, a business message formátuma lehetővé teszi, hogy egyfajta ügyfélszolgálati szerepet is betöltsön. Sokkal megbízhatóbb és vonzóbb egy SMS-nél, ráadásul olyan felületen zajlik, amit a felhasználó választott. A chatbotok és a business message-ek által formázható ez az ügyfélszolgálati opció, így az alkalmazottakat nem terheljük, és az ügyfelek is elégedettek lesznek. A hűség kialakulását segíti, hogy az ügyintézés gördülékeny és stresszmentes mindkét fél számára. A vállalatoknak csak a célba ért tartalmakért kell fizetni, ezzel egyidőben pedig nyomon követhetik és fejleszthetik üzeneteiket és a felhasználói interakciót.
A business message lehetőségével a vállalatok továbbléphetnek az sms-ek korlátain és egy igazán személyes kommunikációt folytathatnak, átadva a cég üzleti értékeit és mozgósíthatják a felhasználókat. Mindezt egy digitálisan tökéletesen biztonságos környezetben.
Forrás: Red Lemon Media, bestmessage.com