hirdetés

Partnereink

A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya

hirdetés

A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya

Vége az ígéretek korának, eljött a tettek ideje! A klímaváltozás életünk része, de vannak folyamatok, amiket még megállíthatunk: együtt, összefogással. Ezekkel az üzenetekkel buzdít cselekvésre az E.ON új márkakampánya és a hozzá kapcsolódó Föld bajnokai fenntarthatósági kihívás. A novembertől 2022 februárjáig futó kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy gyermekeink jövőjét, bolygónkat egy módon lehet megvédeni: közösen, összefogással. A fenntarthatóság iránt évek óta elkötelezett energiavállalat a kampányban a zöld energiára és az innovációkra épülő új megoldásokat is bemutatja.   

„Évek óta hangsúlyozzuk a közösség jövőalakító erejét, melynek mi is felelős része vagyunk. Hiszünk abban, hogy a jövő kulcsa az összefogás. Ügyfeleink, munkatársaink, partnereink és mindenki, aki ehhez csatlakozik pozitív energiát, lendületet és erőt ad a kitűzött fenntarthatósági célok eléréséhez. Az egész világ figyelme erre összpontosul napjainkban, ennek fontosságáról nyilatkoznak a világ neves tudósai, véleményformálói. Új kampányunkban is erre szeretnénk felhívni a figyelmet: ha összefogunk, bármire képesek lehetünk” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.

hirdetés

A kampány 3 pillérre épül: egy 30 másodperces nemzetközi TV szpotra, 15 másodperces magyar TV szpotra, valamint a Föld bajnokai fenntarthatósági kihívások meghirdetésére. A fenntarthatósági szempontok a kampány kivitelezésében kiemelt szerepet játszottak. Az E.ON a nemzetközi szpot ausztriai forgatási helyszínét úgy választotta ki, hogy a szereplőknek a lehető legkevesebbet kelljen utazniuk. Ezenkívül a forgatás alatt keletkezett szén-dioxid kibocsátást is nyomon követték és kiváltották egy újrafásítási projektet támogatva a nicaraguai Rio Kamában, így maga a reklám is karbonsemlegesen készült. A nemzetközi videóban olyan elkötelezett emberek szerepelnek, akiknek szenvedélyük a klímaváltozás elleni harc: legyen szó akár az E.ON vezetőiről és fenntartható szolgáltatásaiért felelős munkatársairól, vagy olyan kisvállalkozások alapítójáról, amelyek segítenek a felhasználók energiafogyasztásának csökkentésében, vagy akár a kisközösségi műanyaghulladék-gyűjtés aktivistáiról (Lilly’s Plastic Pickup). A reklámot Reinhold Messner, a legendás olasz hegymászó, környezetvédő narrálja.

„Közelebb szeretnénk hozni a magyar emberekhez a fenntarthatóság témáját, ezért Ürge-Vorsatz Diána klímakutató és Szele Sára, egy fiatal, lelkes környezetvédő, az E.ON és a TEDxDanubia pályázatának résztvevője emelik ki a kampányunk magyar videójában, hogy csak mindannyiunk összefogásával, közösen tehetünk a klímaváltozás ellen” – tette hozzá Kovács Alexandra, az E.ON Hungária Csoport marketingkommunikációs szakterület-vezetője.

A kampány harmadik pillérével, a Föld bajnokai kihívássorozattal az energiavállalat azt szeretné megmutatni ügyfeleinek, hogy az egyén szintjén is számtalan lehetőség van fenntartható döntéseket hozni. A könnyen teljesítő kihívásokat hat témakörben hirdetik meg az eon.hu/egyutt oldalon és a márka Instagram felületén. A kihívásokat teljesítők között növényiital-készítő gépeket és két elektromos robogót sorsolnak ki.

A november elejétől február elejéig futó kampányban a videók a főbb tévécsatornákon kívül a legnagyobb elérésű online portálokon és a közösségi médiában lesznek láthatók. A Föld bajnokai kihívásra PR- és citylight-kampány, illetve Budapesten a Szent Gellért téren és a Széna téren zöld növényekkel telepített látványos buszmegálló hívja fel a figyelmet. A megállók különlegessége, hogy az ott elhelyezett speciális eszköz a növények rezgését zenévé alakítja, így a buszra várakozást a zenei aláfestés és a zöld környezet teszi kellemesebbé.

Az E.ON fenntartható szolgáltatásaival, megoldásaival és energiahálózatának folyamatos, innovatív fejlesztésével azon dolgozik, hogy zöldebbé tegye az otthonok, vállalatok és városok, települések mindennapjait. Az energiavállalat fő célja, hogy 2030-ig felére csökkentse károsanyag-kibocsátását, 2050-re pedig karbonsemlegessé tegye működését.

Forrás: Avantgarde/ E.ON Hungária Csoport

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 04.19.

Ma Emma napja van.

Padlizsános-répás rizstészta mogyoróval

Pillanatok alatt elkészíthető, energiadús fogás. Különösen ajánlott azoknak, akik imádják a keleties ízvilágú ételeket.

  • 2022-02-15 21:00
Egyedi rózsaszín kerül a híres kék festésbe

A BWT és az Alpine F1 Csapata stratégiai, hosszú távú partnerséget írt alá, amelynek értelmében az osztrák víztechnológia cég 2022-től az Alpine F1 Te...

  • 2022-02-15 18:02
Nagykőrösön találta meg új helyét hazánk egyetlen autós szafariparkja

Korábbi életterüknél jóval nagyobb, több mint harminchektáros területre költöznek a Magyar Nemzeti Cirkusz vadállatai, akik a nemzetközi állatvédelmi ...

  • 2022-02-15 16:44
Ingyen osztogatja részvényeit a startupper

Már egy 20 ezer forintos diszkont funkciós kártya vásárlásával is a Benefit Barcode Inc. részvényesévé válhatnak az új csatlakozók a startup alapítójá...

  • 2022-02-15 15:10
Itt van a leggyorsabb hamis carbonara!

Lehet, hogy szentségtörésnek fogható fel a következő recept az eredeti carbonara-val szemben. Viszont ez egy sokkal olcsóbb és gyorsabb verziója az ig...

  • 2022-02-15 14:00

hirdetés

Jó hírekkel jelentkezett a SZIN

Nemzetközi sztárokat és egy nagy csokor hazai fellépőt jelentett be első körben a legnagyobb nyárzáró bulink, a Szegedi Ifjúsági Napok. A Tisza-parti ...

  • 2022-02-15 12:30
Édesburgonya-krémleves kókusztejjel

Gyorsan összedobható, szuper krémes édesburgonya-krémleves receptet ajánlunk a figyelmetekbe, ami ráadásul teljesen tejmentes is. Egész évben elkészít...

  • 2022-02-14 12:00
A Kosnak szabadnapokra van szüksége

Lehet, hogy ma különösen kalandvágyónak érezheti magát. Ezért előfordulhat, hogy összeszedi a családját, bepattannak az autóba és elindulnak a hegyek ...

  • 2022-02-14 08:12
A jó főnök című film lett a Valenciában rendezett gála nagy nyertese

A jó főnök (El buen patrón) című film lett a nagy nyertes a legfontosabb spanyol filmes elismerés, a Goya-díj a vasárnap hajnalig tartó átadó ünnepség...

  • 2022-02-13 23:04
Tóth Evelin és Maria Mazzotta a Müpában

Két énekesnő lép színpadra a Müpa Dupla W című világzenei sorozatában február 18-án. Tóth Evelin Ewiwa! nevű formációjával zenél, mellette az olasz Ma...

  • 2022-02-13 21:48

Minden cikk

hirdetés

hirdetés