hirdetés

Partnereink

„Az vagy, amit megeszel!”

hirdetés

„Az vagy, amit megeszel!”

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma októberi ülésén kiválasztotta a 2018-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal a minőségi magyar élelmiszerek fogyasztására szeretné felhívni a felnőtt lakosság figyelmét. A Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében.

Még javában zajlik a 2017-es kampány az egészségügyi szűrővizsgálatok fontosságáról, ám a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma már áttekintette a következő évre beérkezett témajavaslatokat és meghozta döntését a következő évi kampány témájáról.

„A magyar termék vásárlásával a magyar gazdát, a magyar ipart támogatjuk – mondta Schmidt Mária, a Médiaunió kuratóriumának elnöke. – Az ügynökségek feladata 2018-ban a tudatosság, az ismeretszint növelése lesz.

„A külföldi termékek esetében a csomagolás alatt sokszor gyengébb a minőség. Ráadásul a magyar élelmiszer útja követhető, azt is tudjuk, milyen termelőtől vett, milyen kukoricán nevelkedett a disznó, és az esetleges ÁFA csalások vagy az élelmiszerek egészségügyi előírásainak nem betartása is könnyebben kideríthetők” – hangsúlyozta Csányi Sándor a téma fontosságát.

„Magyarországon az ár a legfontosabb, a döntő szempont vásárláskor – mondta Novák Péter. – Tudjuk, hogy sokan azért választják a külföldi árut, mert olcsóbb. Viszont gyakran szinte közvetlen lejárat előtti és rosszabb minőségű, mint a magyar élelmiszer, ráadásul a magyar termék sem mindig drágább.”

Rudolf Péter hozzátette: „Fontos mindenkiben tudatosítani, hogy vásárlási döntésünkkel a magyar kistermelőt, a magyar ipart is támogatjuk. A minőségi étel ráadásul egészségesebb is.”

A Médiaunió Alapítvány 2018-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, az ügynökségek, kreatív szakemberek, civil és állami szakértők, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb, leghatékonyabb kampányt készíthesse. A Médiaunió Kuratóriuma őszintén bízik benne, hogy média- és szakmai partnerei segítségével 2018-ban is sikerül megszólítani a felnőtt lakosságot. A kurátorok ismét olyan ügyet választottak, amely az egész társadalmat érinti, és amely megoldásához kulcskérdés az emberek egyéni hozzáállása, hiszen a Médiaunió Alapítvány legfőbb missziója a „Rajtad is múlik!” gondolat átadása.

Szöveg, kép: Presspresso.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 04.26.

Ma Ervin napja van.

Már csak pár napig lehet pályázni az ingyen falfestékre

Vasárnapig jelentkezhetnek az iskolák, óvodák, kórházak, önkormányzatok a Let’s Colour Településszépítő Egyesület pályázatára, melynek keretében 800 n...

  • 2018-04-25 09:55
Idén is a pápai csapat bizonyult az ország legjobb matekosának

1240 csapat vett részt a Játssz!Ma! gondolkodásfejlesztő játékban, amelynek vasárnapi döntőjében a tíz legjobb csapat mérte össze tudását és talpraese...

  • 2018-04-24 17:52
Szárnyakat kaphatnak a Petőfi Rádió hallgatói!

Ezen a héten Nagy Futam lázban ég a Talpra Magyar három műsorvezetője: Harsányi Levente, Szabó Győző és Bikfalvi Tamás, hiszen szerencsés hallgatóik k...

  • 2018-04-24 15:23
Cseh Anna Marie: „Képtelen vagyok nem magyarként létezni a világban”

Modellként világszerte ismerik Cseh Anna Marie­ arcát, színésznő­ként pedig most már a nevét is. Életét nagy vargabetűk jellemzik, itthon a Corvinusra...

  • 2018-04-24 12:44
15 éve jelent meg először a magyar National Geographic

Idén ünnepli tizenötödik évfordulóját, és változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a National Geographic magazinmagyar nyelvű kiadása.

  • 2018-04-23 11:21

hirdetés

Már hazánkban is elérhető a titániumból készült karóra

Több, mint harmincöt évvel ezelőtt a Casio egyik mérnöke, Mr. Ibe legyőzte a fizika törvényeit. Megalkotott egy olyan órát, amely ellenáll az ütődésne...

  • 2018-04-23 09:16
Megújul a Finlandia üvege

Új dizájnt kap a népszerű finn vodka. A Finlandia új megjelenését a jég inspirálta és néhány jellegzetes finn motívum is megjelenik a csomagoláson.

  • 2018-04-22 21:10
Fiatalok első lakása: a többség nyitott a hitelre

A fiatalok többsége nyitott a hitelfelvételre lakásvásárlás esetén – derül ki a Fundamenta 25 és 35 év közötti magyarok körében végzett felméréséből. ...

  • 2018-04-22 18:33
Ördög Nóra: „Ott volt mellettem, amikor babáért küzdöttem”

Az erős nők erősítik egymást. Ezt vallja Ördög Nóra, Mádai Vivien és Rubint Réka is, akik ezúttal közösen álltak a világ egyik vezető női fehérnemű má...

  • 2018-04-22 16:21
Nagy Sándor életében mindig is komoly szerepet játszott a hit

Peller Mariann „Utazás a lelked körül” című műsorának legújabb vendége Nagy Sándor színész, aki betekintés nyújt spirituális világnézetébe. A színész ...

  • 2018-04-22 14:02

Minden cikk

hirdetés

hirdetés