Partnereink

„Az vagy, amit megeszel!”

„Az vagy, amit megeszel!”

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma októberi ülésén kiválasztotta a 2018-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal a minőségi magyar élelmiszerek fogyasztására szeretné felhívni a felnőtt lakosság figyelmét. A Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében.

Még javában zajlik a 2017-es kampány az egészségügyi szűrővizsgálatok fontosságáról, ám a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma már áttekintette a következő évre beérkezett témajavaslatokat és meghozta döntését a következő évi kampány témájáról.

„A magyar termék vásárlásával a magyar gazdát, a magyar ipart támogatjuk – mondta Schmidt Mária, a Médiaunió kuratóriumának elnöke. – Az ügynökségek feladata 2018-ban a tudatosság, az ismeretszint növelése lesz.

„A külföldi termékek esetében a csomagolás alatt sokszor gyengébb a minőség. Ráadásul a magyar élelmiszer útja követhető, azt is tudjuk, milyen termelőtől vett, milyen kukoricán nevelkedett a disznó, és az esetleges ÁFA csalások vagy az élelmiszerek egészségügyi előírásainak nem betartása is könnyebben kideríthetők” – hangsúlyozta Csányi Sándor a téma fontosságát.

„Magyarországon az ár a legfontosabb, a döntő szempont vásárláskor – mondta Novák Péter. – Tudjuk, hogy sokan azért választják a külföldi árut, mert olcsóbb. Viszont gyakran szinte közvetlen lejárat előtti és rosszabb minőségű, mint a magyar élelmiszer, ráadásul a magyar termék sem mindig drágább.”

Rudolf Péter hozzátette: „Fontos mindenkiben tudatosítani, hogy vásárlási döntésünkkel a magyar kistermelőt, a magyar ipart is támogatjuk. A minőségi étel ráadásul egészségesebb is.”

A Médiaunió Alapítvány 2018-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, az ügynökségek, kreatív szakemberek, civil és állami szakértők, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb, leghatékonyabb kampányt készíthesse. A Médiaunió Kuratóriuma őszintén bízik benne, hogy média- és szakmai partnerei segítségével 2018-ban is sikerül megszólítani a felnőtt lakosságot. A kurátorok ismét olyan ügyet választottak, amely az egész társadalmat érinti, és amely megoldásához kulcskérdés az emberek egyéni hozzáállása, hiszen a Médiaunió Alapítvány legfőbb missziója a „Rajtad is múlik!” gondolat átadása.

Szöveg, kép: Presspresso.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 11.25.

Ma Katalin napja van.

Feldebrőn felépült az Egri borvidék legnagyobb pincészete

Átadták a Varga Pincészet új borászatát az Egri borvidéken lévő Feldebrőn. A fejlesztéssel 8,1 millió literre nőtt a borászat tárolókapacitása, amelyb...

  • 2017-11-23 18:51
7000 nő vallomása a szépségről

A magyar nők egyáltalán nem sajnálják rá az időt, hogy törődjenek magukkal – a JOY Prix de Beauté kutatásából kiderült, hogy például évente átlagosan ...

  • 2017-11-23 17:41
Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára gyűjt élelmiszert, ruhát, játékot.

  • 2017-11-21 20:00
Újabb hazai hírességek vallanak titkaikról

Új évaddal indul az internetről a televízió képernyőjére költöző Lakástalkshow december 4-én a VIASAT3-on. A beszélgetős műsorban a sztárokat Lovász L...

  • 2017-11-21 18:22
Minden harmadik tizenéves abbahagyja a rendszeres sportolást

Stressz, a remélt siker elmaradása, korosztályváltás, a tanulás és a sport összeegyeztethetőségének problémája, szülői nyomás, kiégés. Ezek a főbb pro...

  • 2017-11-21 17:14

hirdetés

5 dolog, amit nem tudtál Hugh Hefnerről

Hugh Hefner korszakalkotó tevékenysége nagy hatást gyakorolt az egész világra. Rengeteget tett hozzá, hogy megdőljenek a szexualitást övező tabuk, kiá...

  • 2017-11-17 08:30
X-Faktor: olasz nyertese lehet az idei évadnak?

A döntőhöz közeledve Ricco és Claudia duettjének sikerült a héten a legtöbb rajongót szereznie a Facebookon, ám továbbra is Serena Rigacci áll az élen...

  • 2017-11-16 21:25
Nyereményautója motiválta a Miss Balaton győztesét

Rákos Lili fejére még augusztusban került fel a Miss Balaton koronája. A fiatal királynő most nyereményautóját is átvehette, ugyanis megszerezte a jog...

  • 2017-11-16 19:22
Kiderült, kinek a bőrébe bújna Oláh Gergő

A hétfő reggeli Morning Show adásának vendége ezúttal Oláh Gergő volt, aki többek között arról mesélt a Class FM műsorvezetőinek, Pataki Zitának, Stoh...

  • 2017-11-16 17:24
Toy Story filmek a Disney Csatornán

A Toy Story a megelevenedett játékok világába kalauzolja a kicsiket és a nagyokat egyaránt. A szívmelengető történet két részét is a műsorára tűzi a D...

  • 2017-11-14 21:03

Minden cikk

hirdetés

Likeolj minket

hirdetés