hirdetés

Partnereink

„Az vagy, amit megeszel!”

hirdetés

„Az vagy, amit megeszel!”

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma októberi ülésén kiválasztotta a 2018-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal a minőségi magyar élelmiszerek fogyasztására szeretné felhívni a felnőtt lakosság figyelmét. A Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében.

Még javában zajlik a 2017-es kampány az egészségügyi szűrővizsgálatok fontosságáról, ám a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma már áttekintette a következő évre beérkezett témajavaslatokat és meghozta döntését a következő évi kampány témájáról.

hirdetés

„A magyar termék vásárlásával a magyar gazdát, a magyar ipart támogatjuk – mondta Schmidt Mária, a Médiaunió kuratóriumának elnöke. – Az ügynökségek feladata 2018-ban a tudatosság, az ismeretszint növelése lesz.

„A külföldi termékek esetében a csomagolás alatt sokszor gyengébb a minőség. Ráadásul a magyar élelmiszer útja követhető, azt is tudjuk, milyen termelőtől vett, milyen kukoricán nevelkedett a disznó, és az esetleges ÁFA csalások vagy az élelmiszerek egészségügyi előírásainak nem betartása is könnyebben kideríthetők” – hangsúlyozta Csányi Sándor a téma fontosságát.

„Magyarországon az ár a legfontosabb, a döntő szempont vásárláskor – mondta Novák Péter. – Tudjuk, hogy sokan azért választják a külföldi árut, mert olcsóbb. Viszont gyakran szinte közvetlen lejárat előtti és rosszabb minőségű, mint a magyar élelmiszer, ráadásul a magyar termék sem mindig drágább.”

Rudolf Péter hozzátette: „Fontos mindenkiben tudatosítani, hogy vásárlási döntésünkkel a magyar kistermelőt, a magyar ipart is támogatjuk. A minőségi étel ráadásul egészségesebb is.”

A Médiaunió Alapítvány 2018-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, az ügynökségek, kreatív szakemberek, civil és állami szakértők, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb, leghatékonyabb kampányt készíthesse. A Médiaunió Kuratóriuma őszintén bízik benne, hogy média- és szakmai partnerei segítségével 2018-ban is sikerül megszólítani a felnőtt lakosságot. A kurátorok ismét olyan ügyet választottak, amely az egész társadalmat érinti, és amely megoldásához kulcskérdés az emberek egyéni hozzáállása, hiszen a Médiaunió Alapítvány legfőbb missziója a „Rajtad is múlik!” gondolat átadása.

Szöveg, kép: Presspresso.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 08.20.

Ma István napja van.

Képminőség, hang és dizájn terén is kiemelkedőt alkotott a Sony

Az AF9 televízióban megtalálható a Sony legjobb OLED panelvezérlője, a Pixel Contrast Booster, amely úgy maximalizálja a dinamikus tartományt, hogy to...

  • 2018-08-15 08:41
Nyári vitaminbomba a bőrnek

A nyár a szabadság, a lazítás időszaka. Ilyenkor sokkal könnyedebben próbálunk élni, már ha munkánk, családunk, élethelyzetünk éppen engedi. Fesztivál...

  • 2018-08-12 20:23
23 éves virtuóz adja elő Bartók Béla I. zongoraversenyét

A mű melyet egykoron a szerző maga, Bartók Béla mutatott be, most pedig egy 23 éves zseni, Ránki Fülöp adja elő: Bartók Béla I. zongoraversenye. A Nem...

  • 2018-08-12 16:23
A felnőttképzésben már készülnek az őszi rohamra

A hazai oktatási piacon az ősz a legmozgalmasabb időszak. A nyári vakáció meghozza a tanulási kedvet a harminc és negyven esztendő feletti felnőttek k...

  • 2018-08-12 14:02
Szabó Zsófi: „Mendel a legnagyobb ajándék”

Már most igazi kis felfedező Szabó Zsófi nyolchónapos babája, Mendel. A kisfiú alig pár hete kezdett el mászni, a csinos műsorvezető azóta egy percre ...

  • 2018-08-12 12:18

hirdetés

Teljesítmény fejlesztés nem csak sportólóknak

16 magyar érem, ebből tíz arany - a magyar kajak-kenu válogatott szenzációs teljesítményt nyújtott az ifjúsági és U23-as világbajnokságon. De belegond...

  • 2018-08-12 10:57
A Sony bemutatja az otthoni televíziózás csúcsát jelentő televíziókat

A Sony új, csúcskategóriás AF9 OLED MASTER és ZF9 LCD sorozatával mérföldkőnek számít az otthoni televíziózás terén. Az új modellek a lehető legjobb k...

  • 2018-08-11 07:37
Frissítő fröccs receptek kánikula idejére

A bor és a szóda kapcsolata évszázados múltra tekint vissza, a fröccsözés már dédapáink és dédanyáink számára is természetes felfrissülést jelentett n...

  • 2018-08-10 17:13
Omega-3 zsírsavak: enni jobb, mint szedni?

Az utóbbi napokban számos helyen olvashattuk, hogy egy nagyszabású vizsgálat során nem találták hatékonynak a szív- és érrendszeri betegségek megelőzé...

  • 2018-08-10 14:15
5 tipp a zökkenőmentes iskolakezdésért

Az iskolakezdés nem csak a 6-7 éves gyerkőcöknek, hanem az egész családnak hatalmas kaland. Új napi rutin, új közösség, új szabályok, új feladatok.

  • 2018-08-10 11:41

Minden cikk

hirdetés

hirdetés