hirdetés

Partnereink

„Az vagy, amit megeszel!”

hirdetés

„Az vagy, amit megeszel!”

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma októberi ülésén kiválasztotta a 2018-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal a minőségi magyar élelmiszerek fogyasztására szeretné felhívni a felnőtt lakosság figyelmét. A Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében.

Még javában zajlik a 2017-es kampány az egészségügyi szűrővizsgálatok fontosságáról, ám a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma már áttekintette a következő évre beérkezett témajavaslatokat és meghozta döntését a következő évi kampány témájáról.

hirdetés

„A magyar termék vásárlásával a magyar gazdát, a magyar ipart támogatjuk – mondta Schmidt Mária, a Médiaunió kuratóriumának elnöke. – Az ügynökségek feladata 2018-ban a tudatosság, az ismeretszint növelése lesz.

„A külföldi termékek esetében a csomagolás alatt sokszor gyengébb a minőség. Ráadásul a magyar élelmiszer útja követhető, azt is tudjuk, milyen termelőtől vett, milyen kukoricán nevelkedett a disznó, és az esetleges ÁFA csalások vagy az élelmiszerek egészségügyi előírásainak nem betartása is könnyebben kideríthetők” – hangsúlyozta Csányi Sándor a téma fontosságát.

„Magyarországon az ár a legfontosabb, a döntő szempont vásárláskor – mondta Novák Péter. – Tudjuk, hogy sokan azért választják a külföldi árut, mert olcsóbb. Viszont gyakran szinte közvetlen lejárat előtti és rosszabb minőségű, mint a magyar élelmiszer, ráadásul a magyar termék sem mindig drágább.”

Rudolf Péter hozzátette: „Fontos mindenkiben tudatosítani, hogy vásárlási döntésünkkel a magyar kistermelőt, a magyar ipart is támogatjuk. A minőségi étel ráadásul egészségesebb is.”

A Médiaunió Alapítvány 2018-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, az ügynökségek, kreatív szakemberek, civil és állami szakértők, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb, leghatékonyabb kampányt készíthesse. A Médiaunió Kuratóriuma őszintén bízik benne, hogy média- és szakmai partnerei segítségével 2018-ban is sikerül megszólítani a felnőtt lakosságot. A kurátorok ismét olyan ügyet választottak, amely az egész társadalmat érinti, és amely megoldásához kulcskérdés az emberek egyéni hozzáállása, hiszen a Médiaunió Alapítvány legfőbb missziója a „Rajtad is múlik!” gondolat átadása.

Szöveg, kép: Presspresso.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 06.05.

Ma Fatime, Fatima napja van.

„L’Oréal a jövőért” program

A L’Oréal új programot indít, melynek célja, hogy segítse a koronavírus hatásai miatt még kiszolgáltatottabb helyzetbe került, hátrányos helyzetű nőke...

  • 2020-06-04 19:06
Felforgatta Székesfehérvárt a Blahalouisiana

A VOLT Film felkérésére forgatott lenyűgöző klipet új dalához a Blahalouisiana, amely a Road Movie sorozat következő epizódja. Ezúttal Székesfehérvár ...

  • 2020-06-04 16:47
A pestisjárvány és a koronavírus színháztörténeti találkozása

A Trojka Színházi Társulás többek között Csákányi Eszter, Eke Angéla, Gryllus Dorka és Kulka János közreműködésével mutatja be a Dekameron 2020 című o...

  • 2020-06-04 15:02
Ma nyit a Lupa Drive-in Autósmozi

A 60-as évek amerikai autósmozijainak fénykorát igyekszik megidézni június 4-től a Lupa Drive-in Autósmozi, Budapest tengerpartjának főparkolójában. A...

  • 2020-06-04 12:29
Egy dal, melyben 12 ország közös Beatles-szívvel dobog

A magyar The BlackBirds Beatles Emlékzenekar által kezdeményezett nemzetközi összefogás révén, a világ 12 országából csatlakoztak Beatles rajongó zené...

  • 2020-06-03 19:57

hirdetés

Turisták nélkül élvezik műemlékeiket az olaszok

Újra megnyitott a római Kolosszeum. A járvány előtti napi 20 000 turistának csak a töredéke, 300 fő járhatta be hétfőn az amfiteátrumot. Olaszország h...

  • 2020-06-03 18:15
Óvatos nyitás Európa-szerte

Hónapok után újra megnyitották szombaton a parkokat és kerteket Párizsban, enyhítve a koronavírus-járvány miatti korlátozásokat. Sokan kimentek a szab...

  • 2020-06-03 14:54
Vészesen apad a Fertő-tó

Aggasztó mértékben apad a Fertő-tó. A vízszint a múlt század hatvanas éveinek közepe óta nem volt annyira alacsony, mint napjainkban.

  • 2020-06-03 13:44
Megérkezett az új Artica Sound album!

Megjelent az Artica Sound második, Eső című albuma. A 2017-ben alakult együttes komplex hangzásával és erőteljes szövegvilágával folytatja a megkezdet...

  • 2020-06-03 10:26
Kiemelten figyelni kell a gyerekek lelkiállapotára a korlátozások feloldása után

Fokozott odafigyelést igényel mind a szülőktől mind pedig a pedagógusoktól a korlátozások enyhítése utáni helyzet. A karantén okozta stressz és a felh...

  • 2020-06-03 08:08

Minden cikk

hirdetés

hirdetés