hirdetés

Partnereink

„Az vagy, amit megeszel!”

hirdetés

„Az vagy, amit megeszel!”

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma októberi ülésén kiválasztotta a 2018-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal a minőségi magyar élelmiszerek fogyasztására szeretné felhívni a felnőtt lakosság figyelmét. A Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében.

Még javában zajlik a 2017-es kampány az egészségügyi szűrővizsgálatok fontosságáról, ám a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma már áttekintette a következő évre beérkezett témajavaslatokat és meghozta döntését a következő évi kampány témájáról.

„A magyar termék vásárlásával a magyar gazdát, a magyar ipart támogatjuk – mondta Schmidt Mária, a Médiaunió kuratóriumának elnöke. – Az ügynökségek feladata 2018-ban a tudatosság, az ismeretszint növelése lesz.

„A külföldi termékek esetében a csomagolás alatt sokszor gyengébb a minőség. Ráadásul a magyar élelmiszer útja követhető, azt is tudjuk, milyen termelőtől vett, milyen kukoricán nevelkedett a disznó, és az esetleges ÁFA csalások vagy az élelmiszerek egészségügyi előírásainak nem betartása is könnyebben kideríthetők” – hangsúlyozta Csányi Sándor a téma fontosságát.

„Magyarországon az ár a legfontosabb, a döntő szempont vásárláskor – mondta Novák Péter. – Tudjuk, hogy sokan azért választják a külföldi árut, mert olcsóbb. Viszont gyakran szinte közvetlen lejárat előtti és rosszabb minőségű, mint a magyar élelmiszer, ráadásul a magyar termék sem mindig drágább.”

Rudolf Péter hozzátette: „Fontos mindenkiben tudatosítani, hogy vásárlási döntésünkkel a magyar kistermelőt, a magyar ipart is támogatjuk. A minőségi étel ráadásul egészségesebb is.”

A Médiaunió Alapítvány 2018-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, az ügynökségek, kreatív szakemberek, civil és állami szakértők, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb, leghatékonyabb kampányt készíthesse. A Médiaunió Kuratóriuma őszintén bízik benne, hogy média- és szakmai partnerei segítségével 2018-ban is sikerül megszólítani a felnőtt lakosságot. A kurátorok ismét olyan ügyet választottak, amely az egész társadalmat érinti, és amely megoldásához kulcskérdés az emberek egyéni hozzáállása, hiszen a Médiaunió Alapítvány legfőbb missziója a „Rajtad is múlik!” gondolat átadása.

Szöveg, kép: Presspresso.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 06.20.

Ma Rafael napja van.

Napozni márpedig jó!

Az élet záloga bolygónkon a napfény, amely egész sor bizonyítottan pozitív hatást fejt ki a szervezetre!

  • 2018-06-19 18:54
Új pályázat: A fény szabadsága

A Zepter International idén már 15-ik alkalommal, ismét meghirdeti formatervezési pályázatát, az ArtZeptet. A 2018-as év témája: A fény szabadsága.

  • 2018-06-19 17:11
Tombolj az MTV-vel Beyoncé és Jay-Z koncertjén!

A magyar MTV és a Sony most Beyoncé és Jay-Z június 30-i varsói koncertjére repít egy szerencsést másodmagával. A csatorna gondoskodik a szállásról és...

  • 2018-06-19 14:45
Ákossal és Lovasival ünnepel Siófok

Feltűnően erős programválasztékkal várja a látogatókat idén Siófok. A siófoki tengerparton, a Plázson a legnépszerűbb hazai előadók, köztük az ötvenév...

  • 2018-06-19 12:20
A bántalmazó nevelés szexuális kizsákmányoláshoz vezethet

A szexuális kizsákmányolás áldozataira leggyakrabban a személyes kapcsolatokat kihasználva csapnak le az emberkereskedők. Akár olyan hétköznapi helyek...

  • 2018-06-19 10:21

hirdetés

I. Streetfood Feszt Székesfehérváron

Pizza, hamburger, hot dog… – június 22-24-ig Székesfehérvár behódol a kuliránis élvezeteknek. A világ legnépszerűbb ételei mellett előkerülnek az olas...

  • 2018-06-19 07:34
Egy zuhanyzás alatt született Emilio és Curtis közös slágere

Összeállt a hazai könnyűzenei élet új furcsa párja! Bár Emilio és Curtis régóta jó haverok, ám a zenei ízlésüket tekintve meglehetősen olyanok, mint a...

  • 2018-06-14 10:37
Így választunk belföldi szállást

A magyarok főként az ár, elhelyezkedés, valamint a szállodában és környékén található programlehetőségek alapján választanak belföldi szálláshelyet, u...

  • 2018-06-13 10:31
Óriási oroszlán költözött a Hungária körúti felüljáróra

Közösségi összefogással, több mint száz önkéntes bevonásával festették ki a Hungária körúti felüljáró összesen száznegyven méter hosszú járdahatároló ...

  • 2018-06-13 08:09
Egy séf mindig saját étteremről álmodik

Széll Tamás júniusban először vesz részt zsűritagként Bocuse d’Or válogatón, miközben első saját fine dining éttermét is megnyitja.

  • 2018-06-11 18:57

Minden cikk

hirdetés

hirdetés