hirdetés

Partnereink

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

hirdetés

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

A vény nélkül kapható gyógyszerek reklámjainak világversenyén, a Nicholas Hall pályázatán a Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi kampánya nyerte el a kreatív fődíjat, amelyet ráadásul egy teljes egészében magyar csapat, a Progressive Reklámügynökség készített.

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható gyógyszerek, úgynevezett OTC készítmények indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. A gyógyszeripar Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a magyar csapat nyerte el, a Progressive Reklámügynökség, egy magyarországi központú multinacionális gyógyszercég, a Richter Gedeon számára készített kampányával. Magyarországon ugyan nem kaphatóak vény nélkül az esemény utáni tabletták, de más országokban a gyógyszertárakban recept nélkül is megvásárolhatóak.

hirdetés

A Richterrel közösen a Progressive Reklámügynökség dolgozta ki a kampány koncepcióját, amelynek alapján a Richter patikalátogatói készítettek személyes videóinterjúkat. Ezekben a kisfilmekben különböző, gyógyszerészek mesélnek Kínától Portugáliáig arról, hogy milyen az a pillanat, amikor közvetlenül találkoznak egy bajba jutott hölggyel vagy párral. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint az esemény utáni tabletta egyszerű kiadása, hiszen itt emberi sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A patikalátogató munkatársak ezekkel a személyes hangvételű videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba világszerte, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal a sürgősségi fogamzásgátlás emberi oldaláról. A kampány olyan nagy nemzetközi vállalatokat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline vagy a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

A díjjal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a látogatói programot is nekik szántuk. Bízunk benne, hogy ezzel a videósorozattal segíthetünk a gyógyszerészeknek világszerte, akik szemtől-szembe találkoznak a bajba jutott, kétségbeesett nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul komoly mezőnyben. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, amelyet tudomásunk szerint még soha nem nyert el magyar csapat. A Progressive már a kezdetek óta foglalkozik gyógyszer kommunikációval, talán ez a sok évnyi tapasztalat is hozzájárult ehhez a sikerhez.”

Szöveg és kép: Richter Gedeon

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 07.21.

Ma Dániel, Daniella napja van.

Bontsuk le együtt az apa-mítoszokat!

Az anyaság, nőiség megélése kapcsán szinte naponta látnak napvilágot hasznos tippek, érdekességek. Míg az apák még mindig kevesebb figyelmet kapnak, v...

  • 2019-07-17 21:29
London fényei

A Disney Channel izgalmas, vadiúj sorozatának, a Dalmata utca 101-nek ikonikus helyszíne nem más, mint London.

  • 2019-07-17 17:47
Mit együnk a strandon?

Nyári kánikula ide, nyári kánikula oda, sokszor a strandon is hajlamosak vagyunk nehéz ételeket enni. Pedig a melegben lassabb az emésztésünk, és ezek...

  • 2019-07-17 15:24
Tuti tippek fesztiválozóknak!

Még javában dübörög a fesztiválszezon, és ilyenkor, a hosszú nyári estéken azok életében is helyet kapnak a bulik és a lazítás, akik profi sportolók, ...

  • 2019-07-17 11:50
Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét

Az angliai Goodwood Sebesség Fesztiválon mutatkozott be a nagyközönség számára az Extreme E sorozat első versenyjárműve és vele együtt a szériához kif...

  • 2019-07-17 10:35

hirdetés

Továbbra is szárnyal a kártyás fizetés a Balatonnál

A Mastercard legfrissebb adatai szerint tovább növekedett a kártyás fizetési tranzakciók száma a balatoni hajókon és jegypénztárakban. A kártyabirtoko...

  • 2019-07-17 07:43
Megválasztották a 2019-es év Egri Bortermelőjét

Július 11-ével elkezdődött a régió legnagyobb borgasztronómiai rendezvénye, az Egri Bikavér Ünnep, ahol hagyományosan minden évben átadják az Év Egri ...

  • 2019-07-15 18:38
Figyelem! Windows sérülékenységet kihasználó kártevő!

Az ESET szakemberei nemrégiben fedeztek fel és elemeztek egy új 0-day sebezhetőséget kihasználó programot (exploit), amely kelet-európai célpontok ell...

  • 2019-07-15 15:05
A L’Oréal Magyarországra is elhozza a jövő szépségét

A hazai szépségápolásban is bevezette a mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseket a L’Oréa...

  • 2019-07-15 13:56
Új Fish! klip: Iskolába jársz (Aurora cover)

1989 után harminc évvel itt egy poppunkosabb verzió tiszteletünk jeléül: amikor még iskolába jártunk, ez volt a kedvenc dalunk a zenekartól, csak Dáci...

  • 2019-07-12 21:41

Minden cikk

hirdetés

hirdetés