hirdetés

Partnereink

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

hirdetés

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

A vény nélkül kapható gyógyszerek reklámjainak világversenyén, a Nicholas Hall pályázatán a Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi kampánya nyerte el a kreatív fődíjat, amelyet ráadásul egy teljes egészében magyar csapat, a Progressive Reklámügynökség készített.

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható gyógyszerek, úgynevezett OTC készítmények indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. A gyógyszeripar Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a magyar csapat nyerte el, a Progressive Reklámügynökség, egy magyarországi központú multinacionális gyógyszercég, a Richter Gedeon számára készített kampányával. Magyarországon ugyan nem kaphatóak vény nélkül az esemény utáni tabletták, de más országokban a gyógyszertárakban recept nélkül is megvásárolhatóak.

hirdetés

A Richterrel közösen a Progressive Reklámügynökség dolgozta ki a kampány koncepcióját, amelynek alapján a Richter patikalátogatói készítettek személyes videóinterjúkat. Ezekben a kisfilmekben különböző, gyógyszerészek mesélnek Kínától Portugáliáig arról, hogy milyen az a pillanat, amikor közvetlenül találkoznak egy bajba jutott hölggyel vagy párral. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint az esemény utáni tabletta egyszerű kiadása, hiszen itt emberi sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A patikalátogató munkatársak ezekkel a személyes hangvételű videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba világszerte, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal a sürgősségi fogamzásgátlás emberi oldaláról. A kampány olyan nagy nemzetközi vállalatokat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline vagy a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

A díjjal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a látogatói programot is nekik szántuk. Bízunk benne, hogy ezzel a videósorozattal segíthetünk a gyógyszerészeknek világszerte, akik szemtől-szembe találkoznak a bajba jutott, kétségbeesett nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul komoly mezőnyben. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, amelyet tudomásunk szerint még soha nem nyert el magyar csapat. A Progressive már a kezdetek óta foglalkozik gyógyszer kommunikációval, talán ez a sok évnyi tapasztalat is hozzájárult ehhez a sikerhez.”

Szöveg és kép: Richter Gedeon

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 11.15.

Ma Albert, Lipót napja van.

Légszennyezés: civilek megdöbbentő mérési eredményei

A levegőszennyezés sokkal súlyosabb annál, mint amit a hivatalos adatok mutatnak. Erről számolt be a Levegő Munkacsoport és a Greenpeace képviselője a...

  • 2019-11-14 12:00
Megvannak Magyarország legjobb játékai!

Átadták az Ország Játéka 2019 díjakat, a pályázó gyártók és forgalmazók a nyertes játékokon feltüntethetik a megkülönböztetést jelző logót. Ez egyútta...

  • 2019-11-14 08:28
Teljesítmény-értékelési rendszer és hónaljszag

A teljesítmény-értékelési rendszer olyan, mint a hónaljszag egy hajszolt nap végén: mindenkinek van, és mindenki utálja. A hónaljszag civilizált, mest...

  • 2019-11-14 06:49
Bejelentették az Extreme E széria első két helyszínét

A Continental és az Extreme E széria szervezői bejelentették az elektromos off-road versenysorozat első két helyszínét. Eszerint a versenyzőknek az És...

  • 2019-11-13 21:43
Miben rejlik a szérumok titka?

Az ősz csupaszín, csupaillat, csupaszépség napjai egyet jelentenek az elmúlással. Mégis olyan ez az évszak, mint egy gyönyörű hölgy. Már nem fiatal, d...

  • 2019-11-13 19:36

hirdetés

Nem lehet ráismerni a MOM Parkra

Ünnepi díszbe öltözik a budai oldal egyik legkedveltebb bevásárlóközpontja, a MOM Park. Nem is akármilyen külsőt ölt idén, ugyanis teljes pompájában f...

  • 2019-11-13 17:15
Ezek idén a legmenőbb karácsonyi élményajándékok

Ismét közeledik a karácsony, és újra azon törhetjük a fejünket, mit is ajándékozhatnánk szeretteinknek. Ne hagyjuk az utolsó hetekre az ötletelést és ...

  • 2019-11-13 15:24
Csodabogarak az M2 Gyerekcsatornán

Új animációs filmsorozat, az Apolló és a csodabogarak érkezik az M2 Gyerekcsatornára november 25-én. Antoon Krings nagysikerű könyvén (eredeti címén D...

  • 2019-11-13 12:46
Milyen élményre vágynak a magyarok?

Vannak emberek, akik egy hétköznap esti családi társasjátékot pont annyira képesek élvezni, mint amekkora élményt másoknak egy baráti társaságban felf...

  • 2019-11-12 11:45
Orosz Cirkusz a Jégen!

December 15-én dupla előadással érkezik hazánkba a BOK Sportcsarnokba a világ első jégcirkusza, hogy egy lenyűgöző jégshow keretében éljük át a legsze...

  • 2019-11-12 09:41

Minden cikk

hirdetés

hirdetés