hirdetés

Partnereink

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

hirdetés

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

A vény nélkül kapható gyógyszerek reklámjainak világversenyén, a Nicholas Hall pályázatán a Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi kampánya nyerte el a kreatív fődíjat, amelyet ráadásul egy teljes egészében magyar csapat, a Progressive Reklámügynökség készített.

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható gyógyszerek, úgynevezett OTC készítmények indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. A gyógyszeripar Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a magyar csapat nyerte el, a Progressive Reklámügynökség, egy magyarországi központú multinacionális gyógyszercég, a Richter Gedeon számára készített kampányával. Magyarországon ugyan nem kaphatóak vény nélkül az esemény utáni tabletták, de más országokban a gyógyszertárakban recept nélkül is megvásárolhatóak.

hirdetés

A Richterrel közösen a Progressive Reklámügynökség dolgozta ki a kampány koncepcióját, amelynek alapján a Richter patikalátogatói készítettek személyes videóinterjúkat. Ezekben a kisfilmekben különböző, gyógyszerészek mesélnek Kínától Portugáliáig arról, hogy milyen az a pillanat, amikor közvetlenül találkoznak egy bajba jutott hölggyel vagy párral. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint az esemény utáni tabletta egyszerű kiadása, hiszen itt emberi sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A patikalátogató munkatársak ezekkel a személyes hangvételű videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba világszerte, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal a sürgősségi fogamzásgátlás emberi oldaláról. A kampány olyan nagy nemzetközi vállalatokat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline vagy a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

A díjjal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a látogatói programot is nekik szántuk. Bízunk benne, hogy ezzel a videósorozattal segíthetünk a gyógyszerészeknek világszerte, akik szemtől-szembe találkoznak a bajba jutott, kétségbeesett nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul komoly mezőnyben. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, amelyet tudomásunk szerint még soha nem nyert el magyar csapat. A Progressive már a kezdetek óta foglalkozik gyógyszer kommunikációval, talán ez a sok évnyi tapasztalat is hozzájárult ehhez a sikerhez.”

Szöveg és kép: Richter Gedeon

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 01.28.

Ma Károly, Karola napja van.

WHO: egyelőre nincs globális vészhelyzet a koronavírus miatt

Az Egészségügyi Világszervezet még nem beszél globális vészhelyzetről a koronavírus terjedése miatt. A súlyos légzőszervi megbetegedést okozó vírus ug...

  • 2020-01-27 18:54
Pénzt gyűjtöttek a MOM Park vásárlói

A karácsonyi időszak évek óta a jótékonyság jegyében telik a MOM Parkban. A budai bevásárlóközpont kiemelt figyelmet fordít arra, hogy vásárlóik aktív...

  • 2020-01-27 17:45
Kezdjük pulykahússal a napot!

Ha új év, akkor új élet. Az eseményben szegény január alkalmat ad rá, hogy átgondoljuk szokásainkat, és egészségünk érdekében friss szabályokat vezess...

  • 2020-01-27 15:08
Tartsd a söröm a Firkinben!

„Hold My Beer Tour 2020” - január 31-én nyitja nemzetközi koncert évadát a Firkin zenekar az A38 hajón.

  • 2020-01-27 13:10
Holokauszttúlélők büszke tekintete

75 Izraelben élő holokauszttúlélő nagyméretű portréjából nyílt kiállítás a németországi Essenben "Túlélők - Az élet arcai a holokauszt után" címmel.A ...

  • 2020-01-27 10:40

hirdetés

20°C-ban alszanak leginkább a magyarok!

A legtöbb magyar 20 fokos hálószobában alszik – ez derül ki az E.ON megbízásából készült reprezentatív felmérésből. Eszerint az ennél hidegebb hőmérsé...

  • 2020-01-27 08:51
A téli sportok fenntarthatóságán dolgozik a Mastercard és a Nemzetközi Síszövetség

A fizetéstechnológiai cég segítségével teljesen készpénzmentessé válik a Hahnenkamm versenynek otthon adó Kitzbühel, és a szakértők szerint a következ...

  • 2020-01-27 07:20
Ezek voltak 2019 legmenőbb sporttevékenységei

Az edzőteremben onnan lehet tudni, hogy itt a január, hogy se előtte, se utána nem áll sorba annyi ember, nem próbálnak annyian bejutni a jóga, spinni...

  • 2020-01-24 12:19
Honeybeast - napfényes évkezdés!

A Reggeli napfény klippel és a dal címével fémjelzett országos turnéval indítja az évet a Honeybeast. Többek között Veszprémben, Miskolcon, Debrecenbe...

  • 2020-01-24 09:42
Hogyan csempéssz vitaminokat az étrendedbe?

Modern étrendünk kimondottan gazdag állati nyersanyagforrásokban, de az olyan feldolgozott, egyszerű szénhidrátoknak is „bérelt helyük" van tányérjain...

  • 2020-01-24 08:08

Minden cikk

hirdetés

hirdetés