hirdetés

Partnereink

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

hirdetés

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

A vény nélkül kapható gyógyszerek reklámjainak világversenyén, a Nicholas Hall pályázatán a Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi kampánya nyerte el a kreatív fődíjat, amelyet ráadásul egy teljes egészében magyar csapat, a Progressive Reklámügynökség készített.

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható gyógyszerek, úgynevezett OTC készítmények indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. A gyógyszeripar Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a magyar csapat nyerte el, a Progressive Reklámügynökség, egy magyarországi központú multinacionális gyógyszercég, a Richter Gedeon számára készített kampányával. Magyarországon ugyan nem kaphatóak vény nélkül az esemény utáni tabletták, de más országokban a gyógyszertárakban recept nélkül is megvásárolhatóak.

hirdetés

A Richterrel közösen a Progressive Reklámügynökség dolgozta ki a kampány koncepcióját, amelynek alapján a Richter patikalátogatói készítettek személyes videóinterjúkat. Ezekben a kisfilmekben különböző, gyógyszerészek mesélnek Kínától Portugáliáig arról, hogy milyen az a pillanat, amikor közvetlenül találkoznak egy bajba jutott hölggyel vagy párral. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint az esemény utáni tabletta egyszerű kiadása, hiszen itt emberi sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A patikalátogató munkatársak ezekkel a személyes hangvételű videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba világszerte, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal a sürgősségi fogamzásgátlás emberi oldaláról. A kampány olyan nagy nemzetközi vállalatokat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline vagy a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

A díjjal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a látogatói programot is nekik szántuk. Bízunk benne, hogy ezzel a videósorozattal segíthetünk a gyógyszerészeknek világszerte, akik szemtől-szembe találkoznak a bajba jutott, kétségbeesett nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul komoly mezőnyben. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, amelyet tudomásunk szerint még soha nem nyert el magyar csapat. A Progressive már a kezdetek óta foglalkozik gyógyszer kommunikációval, talán ez a sok évnyi tapasztalat is hozzájárult ehhez a sikerhez.”

Szöveg és kép: Richter Gedeon

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 05.22.

Ma Júlia, Rita napja van.

Inspiráló mély színek, egyedi struktúrák a falfelületeken

Mostantól a lágy pasztell árnyalatok helyett választhatjuk a merész, de otthonos sötétebb árnyalatokat is. Megérkezett a Poli-Farbe Platinum Decor hét...

  • 2019-05-22 20:35
Ismét támadnak az apró vérszívók!

Az enyhe tavaszi napokat a legtöbben arra használják ki, hogy a természetben töltődjenek fel. Ezek a kirándulások azonban nem mindig végződnek felhőtl...

  • 2019-05-22 17:14
Újjászületett a margitszigeti Platán Étterem

A Platán Étterem felújításával befejeződött a főváros legnagyobb gyógy-wellness részlegét és 12 konferenciatermet magába foglaló margitszigeti szállod...

  • 2019-05-22 14:11
Két speciális karórával tiszteleg a TAG Heuer a legendás autóverseny előtt

A vasárnap megrendezésre kerülő legendás Indy 500 autóverseny tiszteletére a TAG Heuer két sportos karórát mutat be, amelyek kialakítását az autós ese...

  • 2019-05-22 13:19
A magyarok több mint 60 százaléka megy idén nyaralni

Idén a magyarok többsége tervez nyaralást, és a külföldi úti célok közül az európai országok, a belföldiek közül pedig a Balaton a legnépszerűbbek – d...

  • 2019-05-22 08:30

hirdetés

Így érdemes sportot választani a kisgyermekeknek

Már akár egy – két évesen is elkezdhetik a szülők a sportolásra szoktatást a gyermekeiknél. Viszont a tapasztalatok azt mutatják, hogy négy éves kortó...

  • 2019-05-21 14:17
A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával...

  • 2019-05-21 11:11
Ezeket az állatbarát szállásokat szerettük legjobban

Közeleg a nyár, sok gazdinak okoz gondot, hogy hová tegye addig a cicáját, kutyáját, amíg ő nyaral. Persze vannak segítőkész rokonok, barátok, akik jó...

  • 2019-05-21 09:00
PLÁZS, a balatoni nyaralás epicentruma

A Nagystrand hatalmas, fehérhomokos partszakaszán elterülő PLÁZS minden nyáron a nyaralás alfája és omegája, hisz' mind programjaiban, mind lehetősége...

  • 2019-05-20 12:13
Siófok a Balaton Sportfővárosa

Évek óta tartó trend, hogy a turizmusban egyre fontosabbá válik az aktív pihenés és a sportolás szerepe. Siófok a balatoni régió legnagyobb települése...

  • 2019-05-20 09:24

Minden cikk

hirdetés

hirdetés