hirdetés

Partnereink

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

hirdetés

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

A vény nélkül kapható gyógyszerek reklámjainak világversenyén, a Nicholas Hall pályázatán a Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi kampánya nyerte el a kreatív fődíjat, amelyet ráadásul egy teljes egészében magyar csapat, a Progressive Reklámügynökség készített.

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható gyógyszerek, úgynevezett OTC készítmények indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. A gyógyszeripar Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a magyar csapat nyerte el, a Progressive Reklámügynökség, egy magyarországi központú multinacionális gyógyszercég, a Richter Gedeon számára készített kampányával. Magyarországon ugyan nem kaphatóak vény nélkül az esemény utáni tabletták, de más országokban a gyógyszertárakban recept nélkül is megvásárolhatóak.

hirdetés

A Richterrel közösen a Progressive Reklámügynökség dolgozta ki a kampány koncepcióját, amelynek alapján a Richter patikalátogatói készítettek személyes videóinterjúkat. Ezekben a kisfilmekben különböző, gyógyszerészek mesélnek Kínától Portugáliáig arról, hogy milyen az a pillanat, amikor közvetlenül találkoznak egy bajba jutott hölggyel vagy párral. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint az esemény utáni tabletta egyszerű kiadása, hiszen itt emberi sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A patikalátogató munkatársak ezekkel a személyes hangvételű videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba világszerte, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal a sürgősségi fogamzásgátlás emberi oldaláról. A kampány olyan nagy nemzetközi vállalatokat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline vagy a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

A díjjal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a látogatói programot is nekik szántuk. Bízunk benne, hogy ezzel a videósorozattal segíthetünk a gyógyszerészeknek világszerte, akik szemtől-szembe találkoznak a bajba jutott, kétségbeesett nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul komoly mezőnyben. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, amelyet tudomásunk szerint még soha nem nyert el magyar csapat. A Progressive már a kezdetek óta foglalkozik gyógyszer kommunikációval, talán ez a sok évnyi tapasztalat is hozzájárult ehhez a sikerhez.”

Szöveg és kép: Richter Gedeon

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 12.08.

Ma Mária napja van.

Élhető jövőért kampányol a Z-generáció

2018-ban 580 millió darab (17.000 tonna) tejes- és gyümölcsleves italos kartondoboz került forgalomba, 2019 végére ez a szám várhatóan 590 millióra (1...

  • 2019-12-08 19:53
Megrendezték a SPAR első Uzsinapját

Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészít...

  • 2019-12-08 17:30
Az anyatejes táplálás is hozzájárulhat a kisgyermekkorban kialakuló tejfehérje-allergia megelőzéséhez

A tejfehérje-allergia egy specifikus; tejet vagy tejszármazékot tartalmazó élelmiszer fogyasztása után jelentkező tünetegyüttes. A tejben található fe...

  • 2019-12-08 14:19
Idén is gyűjti az ajándékokat a Mikulástroli

Ünnepélyes keretek között, Dorosz Dávid főpolgármester-helyettes jelenlétében indult ajándékgyűjtő útjára a Mikulástroli december 5-én, csütörtökön.

  • 2019-12-08 11:35
A vevők örülhetnek a legjobban a lakáspiaci fordulatnak

Kínálati boom várható a jövőben, ugyanis az ingatlan.com mérlege szerint nyár óta 5 ezerrel nőtt az eladó lakások száma a nagyvárosokban.

  • 2019-12-06 17:04

hirdetés

Föld körüli utazásra csábít a Nemzeti Énekkar

Az este az adventi és karácsonyi időszak semmihez sem hasonlítható időszakát járja körül. A legszebb európai karácsonyi dalok (Mária-énekek, kolindák)...

  • 2019-12-06 13:27
Az ország legnagyobb gyerekszobája a Gellértben

December 7-én és 8-án ismét várja az apróságokat és szüleiket a Danubius Hotel Gellért, ami hetedik alkalommal változik Adventi Mesehotellé. Az ország...

  • 2019-12-06 11:54
A Rakuten Viber 9. születésnapja alkalmából megajándékozza felhasználóit

A mára világszerte több mint egymilliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazás, a Rakuten Viber örömmel mutatja be az exkluzív ajándékbotot – hi...

  • 2019-12-06 08:21
A tökéletes kenyér saját határainkat feszegeti

Vajda József pékmester egy spirituális gasztroutazásra hív minket A kenyér lelke című kötetével. Receptjei és kalandos történetei a kenyér nyelvére ta...

  • 2019-12-05 15:53
Megyei Prima díjat kapott a Fricska!

Budapesti és Pest megyei Regionális Príma díjat kapott a Fricska Táncegyüttes. A méltatással járó jutalmat saját iskolájuk elindítására fordítják.

  • 2019-12-05 14:03

Minden cikk

hirdetés

hirdetés