hirdetés

Partnereink

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

hirdetés

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

A vény nélkül kapható gyógyszerek reklámjainak világversenyén, a Nicholas Hall pályázatán a Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi kampánya nyerte el a kreatív fődíjat, amelyet ráadásul egy teljes egészében magyar csapat, a Progressive Reklámügynökség készített.

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható gyógyszerek, úgynevezett OTC készítmények indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. A gyógyszeripar Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a magyar csapat nyerte el, a Progressive Reklámügynökség, egy magyarországi központú multinacionális gyógyszercég, a Richter Gedeon számára készített kampányával. Magyarországon ugyan nem kaphatóak vény nélkül az esemény utáni tabletták, de más országokban a gyógyszertárakban recept nélkül is megvásárolhatóak.

hirdetés

A Richterrel közösen a Progressive Reklámügynökség dolgozta ki a kampány koncepcióját, amelynek alapján a Richter patikalátogatói készítettek személyes videóinterjúkat. Ezekben a kisfilmekben különböző, gyógyszerészek mesélnek Kínától Portugáliáig arról, hogy milyen az a pillanat, amikor közvetlenül találkoznak egy bajba jutott hölggyel vagy párral. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint az esemény utáni tabletta egyszerű kiadása, hiszen itt emberi sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A patikalátogató munkatársak ezekkel a személyes hangvételű videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba világszerte, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal a sürgősségi fogamzásgátlás emberi oldaláról. A kampány olyan nagy nemzetközi vállalatokat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline vagy a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

A díjjal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a látogatói programot is nekik szántuk. Bízunk benne, hogy ezzel a videósorozattal segíthetünk a gyógyszerészeknek világszerte, akik szemtől-szembe találkoznak a bajba jutott, kétségbeesett nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul komoly mezőnyben. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, amelyet tudomásunk szerint még soha nem nyert el magyar csapat. A Progressive már a kezdetek óta foglalkozik gyógyszer kommunikációval, talán ez a sok évnyi tapasztalat is hozzájárult ehhez a sikerhez.”

Szöveg és kép: Richter Gedeon

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 07.30.

Ma Judit, Xénia napja van.

Új alkalmazás segíti a magyarokat a fogyókúrában

Immáron a magyar piacon is elérhető a cseh Dine4Fit applikáció, amely a fogyókúrás appok között Közép-Európa egyik legmeghatározóbb alkalmazásává vált...

  • 2021-07-30 12:40
Dánielfy Gergő az Én Vagyok Itt! műsorvezetőjeként debütált

Új, de mégis ismerős arcot láthattak az M2 Petőfi TV nézői kedd este az Én Vagyok Itt! műsorvezetőjeként. A Dal 2018 felfedezettje, Dánielfy Gergő pró...

  • 2021-07-30 11:06
Katalin hercegnének köszönhetik a nők, hogy nyáron már nem muszáj harisnyát viselni

Néhány évtizeddel ezelőtt még elképzelhetetlennek tűnt, hogy a nejlonharisnya eltűnik az elengáns viselet alapdarabjai közül. A brit hercegné, Kate Mi...

  • 2021-07-30 09:11
Bánfalvy Ágnes elárulta, miért mondott nemet élete egyik nagy lehetőségére

A Dankó Rádió Jó pihenést! című műsorának legutóbbi adásában Nádas György műsorvezető Bánfalvy Ágnessel beszélgetett. A közkedvelt színművész nemcsak ...

  • 2021-07-30 07:54
Új címet kapott Eperjes Károly első filmje

Eperjes Károly első rendezésében a kommunista diktatúra keresztényüldözéseit vitte filmvászonra, amelynek részleteiről az M5 kulturális csatorna Libre...

  • 2021-07-30 06:47

hirdetés

Egyedi élményeket kínál a Lupa a Strandok Éjszakáján

A hazai strandkultúra ünnepén, július 31-én, a Strandok Éjszakáján számos program csalogatja a látogatókat a karibi hangulatot idéző pálmafás, fehérho...

  • 2021-07-28 18:45
Meddig tart ki az otthonteremtési program lendülete?

Az otthonteremtési programok előrehaladtával egyre szűkül majd azoknak a köre, akik igénybe tudják venni a támogatásokat, ez pedig megtorpanáshoz veze...

  • 2021-07-28 16:47
Végre kiderül, hogy mit dob a grillrácsra az ország

Divat lett a grillezés! Ma már nem kell hatalmas kert hozzá, akár az erkélyen is sütögethetünk – a biztonsági előírásokat betartva. Grillezünk barátok...

  • 2021-07-28 14:35
Kiderült mennyi PET-palacktól óvták meg a Földet a magyarok

A világ legnagyobb szódagépgyártója, a SodaStream összesítése szerint a magyar vásárlók 2019 júniusa és 2021 júniusa között 225 millió PET-palacktól ó...

  • 2021-07-28 13:24
Mr. Tibowsky Pop-Up Days a Tipton Eyeworks budapesti showroomjában

Mr. Tibowskynak, hazánk egyik leghírhedtebb tetováló- és képzőművészének, akit az sem rettent vissza, hogy a börtönökben inspirálódjon, július 29-től ...

  • 2021-07-28 12:34

Minden cikk

hirdetés

hirdetés