hirdetés

Partnereink

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

hirdetés

Magyarok nyerték a gyógyszerreklámok Oscarját!

A vény nélkül kapható gyógyszerek reklámjainak világversenyén, a Nicholas Hall pályázatán a Richter Gedeon esemény utáni tablettájának nemzetközi kampánya nyerte el a kreatív fődíjat, amelyet ráadásul egy teljes egészében magyar csapat, a Progressive Reklámügynökség készített.

A Nicholas Hall konferencia versenye az egyetlen olyan, világszerte ismert, nemzetközi pályázat, amelyen kizárólag vény nélkül kapható gyógyszerek, úgynevezett OTC készítmények indulhatnak kommunikációs kampányaikkal. A gyógyszeripar Oscarjának tartott kreatív fődíjat idén a magyar csapat nyerte el, a Progressive Reklámügynökség, egy magyarországi központú multinacionális gyógyszercég, a Richter Gedeon számára készített kampányával. Magyarországon ugyan nem kaphatóak vény nélkül az esemény utáni tabletták, de más országokban a gyógyszertárakban recept nélkül is megvásárolhatóak.

hirdetés

A Richterrel közösen a Progressive Reklámügynökség dolgozta ki a kampány koncepcióját, amelynek alapján a Richter patikalátogatói készítettek személyes videóinterjúkat. Ezekben a kisfilmekben különböző, gyógyszerészek mesélnek Kínától Portugáliáig arról, hogy milyen az a pillanat, amikor közvetlenül találkoznak egy bajba jutott hölggyel vagy párral. Ez a találkozás ugyanis sokkal többről szól, mint az esemény utáni tabletta egyszerű kiadása, hiszen itt emberi sorsok múlhatnak a döntésen és a vásárláson. A patikalátogató munkatársak ezekkel a személyes hangvételű videókkal látogatnak el a gyógyszertárakba világszerte, ahol valós párbeszéd alakulhat ki a témában az ott dolgozókkal a sürgősségi fogamzásgátlás emberi oldaláról. A kampány olyan nagy nemzetközi vállalatokat győzött le, mint például a második helyezett GlaxoSmithKline vagy a bronzérmes holland gyógyszergyári páros, a Medical Brands és a Vemedia.

A díjjal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Business Unit Directora elmondta: „A programunk valóban egyedülállónak számított a bemutatott OTC kampányok között, amelyek főként a fogyasztókra összpontosítottak, és klasszikus csatornákon, a televízióban vagy digitálisan jelentek meg. Mi viszont a gyógyszerészeket helyeztük a középpontba és a látogatói programot is nekik szántuk. Bízunk benne, hogy ezzel a videósorozattal segíthetünk a gyógyszerészeknek világszerte, akik szemtől-szembe találkoznak a bajba jutott, kétségbeesett nőkkel. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, hiszen a Richter egyik piacvezető termékének kampányával nyertünk, ráadásul komoly mezőnyben. Nagyon büszkék vagyunk a Nicholas Hall fődíjára, amelyet tudomásunk szerint még soha nem nyert el magyar csapat. A Progressive már a kezdetek óta foglalkozik gyógyszer kommunikációval, talán ez a sok évnyi tapasztalat is hozzájárult ehhez a sikerhez.”

Szöveg és kép: Richter Gedeon

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Bulvár

Névnap 08.15.

Ma Mária napja van.

Ezek az orvosi tanácsok segítenek átvészelni az allergiaszezont

Az augusztus az allergiában szenvedők számára az egyik legnehezebben elviselhető hónap, hisz ekkor egyszerre két erősen allergén növény is virágzik: a...

  • 2020-08-14 22:50
Piknikezzünk pulykás falatokkal!

Mit csomagoljunk a kiránduláshoz, hogy tökéletesen sikerüljön? A napsütés és a madárcsicsergés mindenkit kicsalogat a természetbe. A szabadtéri élmény...

  • 2020-08-14 20:47
Richard Gere harminc éve udvarol Rómeóként Juliának!

Ó, az a híres, limuzinos-esernyős erkélyjelenet Julia Robertsszel és Richard Gere-rel! Kerek szülinapját ünnepli a mára már hollywoodi klasszikusnak s...

  • 2020-08-14 18:07
Az idei tanévkezdésre is széles tanszerválaszték a SPAR-ban

Az üzletlánc INTERSPAR hipermarketei széles iskolaieszköz-kínálattal készülnek a szeptemberi becsengetésre. A legfontosabb alapkellékek a szupermarket...

  • 2020-08-14 16:22
Pesti balhé hozza a nyár új slágerdalát

A mozikban továbbra is a nézettségi lista élén álló és már több mint 35 ezer néző felett járó, az örült képbelopásról szóló magyar akció-vígjáték, a P...

  • 2020-08-14 13:49

hirdetés

Sneaker a hulladékmentes jövőért

A Converse a Nike Space Hippie innovációját újjáalakítva tett újabb lépést a hulladékmentes jövőért. Az ikonikus Nike modell vívmányát a szintén az eg...

  • 2020-08-14 11:39
Alba Regia Feszt idén is a magyar zenészek mellett!

Augusztus 22-24-ig idén is kiáll a magyar zenészek és az igényes zenekedvelő közönség mellett a királyok városa. Székesfehérvár Önkormányzata és a Kod...

  • 2020-08-14 10:11
Már a megrendelés napján is kiszállít a SPAR online shop

A legújabb fejlesztéseknek köszönhetően augusztus 10-től az online shopban megvásárolt termékeket akár már a megrendelés napján kiszállítja a SPAR Bud...

  • 2020-08-14 08:00
Horgászturizmus: áldás vagy átok?

Az idei év a vízparti régiók számára sem volt felhőtlen. A határlezárások miatt Európa-szerte elmaradtak a turisták és így a hobbihorgászok is. Ez ped...

  • 2020-08-13 23:18
Már két halott a belarusz tüntetéseken, az EU közvetíteni akar

Már két halálos áldozatuk van a belarusz elnökválasztás miatt kirobbant tüntetéseknek. Az ottani hatóságok megerősítették, hogy meghalt egy őrizetbe v...

  • 2020-08-13 20:30

Minden cikk

hirdetés

hirdetés