hirdetés

Partnereink

A Bookline lett az Év kereskedője

hirdetés

A Bookline lett az Év kereskedője

Idén a Bookline lett a Mastercard támogatásával megrendezett Az év kereskedője verseny fődíjasa. A kategóriákban a könyváruház mellett a Budapest Park, rendezvényhelyszín és a PARKL, okosparkolásra és e-mobilitási megoldásokra szakosodott szolgáltató tudott győzni. A díjkiosztón ismertették a Mastercard Kereskedelmi ügyfélélmény kutatásának legfontosabb eredményeit is.

A Mastercard támogatását élvező versenyen immár negyedik éve díjazzák Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve ezzel a hazai piac minél gyorsabb fejlődését.

hirdetés

Az idei verseny fókuszában a vásárlás során egyre fontosabbá váló ügyfélélmény volt, ezért a Mastercard kutatást készített, hogy feltérképezze a kiskereskedelmi ügyfélélmény jelenlegi helyzetét Magyarországon.

„A Mastercard számára elsődleges a kiskereskedelem támogatása minden területen. Ehhez elengedhetetlen, hogy megfelelő információ álljon rendelkezésünkre az adott piacról. A kutatás során ezért nem csak a vásárlókat, de az üzleteket is megkérdeztük, hogy átfogó képet kapjunk az ügyfélélményről" – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Azt látjuk, hogy egy sikeres üzlet nem csupán a vásárlás helyszíne, de egyfajta platform is, amely összeköti a vásárlót számára fontos értékekkel. Jó példa erre a klasszikus piac, mely azért tud továbbra is sikeresen működni, mert közösségi élményt is nyújt, közvetlen kapcsolatot biztosít az árusokkal."

Az idei verseny ügyfélélményhez kapcsolódó kategóriáit a szervezők a kutatásban megállapított aktuális kiskereskedelmi trendek alapján írták ki. A legjobb in-store ügyfélélmény kategóriában a Bookline nyert, a legjobb közösségi élmény első helyezettje a Budapest Park lett, míg az ügyfélfolyamat kategóriában a PARKL győzött.

„A jó ügyfélélmény alapja az, hogy megértsük a vevő igényeit. A kereskedők nincsenek könnyű helyzetben, ugyanakkor az adatokból az látszik, hogy megéri a befektetett energia – azok a vásárlók, akiknek van valamilyen jó élménye vásárlás közben 58%-ban következő alkalommal többet vásárolnak vagy mesélnek egy ismerősüknek a boltról. " – árulta el Mondovics Péter, a Mastercard marketing menedzsere. „Fontos kiemelni, hogy kutatásunk szerint nem elég az innováció és a technológiai fejlődés, lényeges, hogy az új megoldásokat jól tudjuk használni. A vásárlóktól érkezett visszajelzések alapján például elmondhatjuk, hogy a nyomtatott promóciós újságot több mint az emberek kétharmada továbbra is megnézi vásárlás előtt, jóllehet a digitális átállás folyamatos, még közel sem fejeződött be" – tette hozzá a szakember.

Az Év Kereskedője díj legfőbb célja, hogy visszajelzést adjon a kiskereskedelmi szereplőknek, és fejlődésre ösztönözze őket. Ennek megfelelően az Év kereskedője győztese az éves logóhasználat, valamint értékes média megjelenések mellé személyre szabott ügyfélélmény kutatást is kap a Mastercard jóvoltából. A kategória győztesek egy különleges szolgáltatástervezés képzésen vehetnek részt.

Az Év kereskedője - teljes rangsor:

Az „Év kereskedője" kategória

  1. Libri-Bookline Zrt.
  2. Budapest Park
  3. Spar Magyarország

A „Legjobb in-store ügyfélélmény" kategória

  1. Libri – Bookline Zrt.
  2. Spar Magyarország Kft.
  3. NetPincér

A „Legjobb közösségi élmény" kategória

  1. Budapest Park
  2. Ma este színház Kft.
  3. Hedon Kézműves Sörfőzde

A „Legjobb ügyfélfolyamat" kategória

  1. PARKL
  2. Ruhafalva Webáruház
  3. Alinda Webshop

A szakmai zsűri tagjai voltak: 

Csertán Ákos

Frontira

Design Strategist

Hermann Zsuzsanna

Trade Magazin

ügyvezető - főszerkesztő

Nagy Sándor

Ecommerce Hungary

elnök

Neubauer Katalin

Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség

főtitkár

Szöllősi Réka

Élelmiszer-feldolgozók országos Szövetsége

ügyvezető

 

Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi és marketing Intézet

intézetvezető, főiskolai tanár

Turcsán Tünde

Gfk Hungária Piackutató Intézet

ügyfélkapcsolati igazgató

 

 Forrás: LocalTime PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 10.17.

Ma Hedvig napja van.

Színházjegyet szinte csak online veszünk

A vígjáték és a musical egyértelműen vezet a Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatása szerint, melyben a magyar internetezők színházba járási szokásait...

  • 2019-10-17 21:41
Magyar ezüstérem a nemzetközi gyerekfoci tornán

A felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia a 2. helyen, míg az ETO FC Győr csapata a 17. helyen végzett az idei Danone Focikupa a Gyermekekért tornán...

  • 2019-10-17 18:51
Soma Mamagésa: Kajarendelő-szűz vagyok!

Steiner Kristóf eheti vendége a Kristóf’s Kitchen in The Studiosban Spitzer Göngyi Soma Mamagésa, akiért a műsorvezető hosszú évek óta szenvedélyesen ...

  • 2019-10-17 17:36
Őszi divatsláger: sikkes sneaker szettek

Az ősz a megfeszített tempójú munka időszaka is. Ilyenkor jár egy kis extra kényelem mindenkinek, aki irodában dolgozik, különösen a rohangálós hétköz...

  • 2019-10-17 10:10
Dél-Korea kedvenc üdítője hazánkba is megérkezett

Éppen harminc éve dobta piacra Ázsia egyik legnagyobb üdítőital-gyártója azóta legendás üdítőjét, a Milkis-t. A frissítő – ahogyan a neve is mutatja –...

  • 2019-10-17 08:45

hirdetés

Az őszi természet szépítő kincsei

Az ősz csodálatos gyümölcsökkel és termésekkel ajándékoz meg, melyekből isteni házi natúrkozmetikumokat készíthetünk. Varga-Darabos Andrea szappantünd...

  • 2019-10-16 18:49
Környezetbarát vászontáskák

A társadalmi célú programokban a SPAR több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal dolgozik együtt. Legújabb közös kezdeményezésük keretébe...

  • 2019-10-16 16:58
AutoBild teszt: A Continental van az első helyen

Nagyszabású téli gumiabroncs tesztet készített a német Auto Bild magazin (19/39 szám). Az újságírók a világ egyik legátfogóbb tesztjét valósították me...

  • 2019-10-16 12:14
A világ TOP 5 legfurcsább üdítője

Ahány nemzet, annyi íz, és a másik nemzet ételei és italai sok esetben furcsák lehetnek a mi ízlésünknek. Persze ugyanez fordítva is igaz, legyen szó ...

  • 2019-10-16 08:15
Panel himnuszt írt Lóci!

Panelparadicsom címen ismét egy poénos videó készült a Lóci Játszik kreatív műhelyében. A klip megjelenését követően november 15-én jelenik meg a zene...

  • 2019-10-15 16:12

Minden cikk

hirdetés

hirdetés