hirdetés

Partnereink

A Bookline lett az Év kereskedője

hirdetés

A Bookline lett az Év kereskedője

Idén a Bookline lett a Mastercard támogatásával megrendezett Az év kereskedője verseny fődíjasa. A kategóriákban a könyváruház mellett a Budapest Park, rendezvényhelyszín és a PARKL, okosparkolásra és e-mobilitási megoldásokra szakosodott szolgáltató tudott győzni. A díjkiosztón ismertették a Mastercard Kereskedelmi ügyfélélmény kutatásának legfontosabb eredményeit is.

A Mastercard támogatását élvező versenyen immár negyedik éve díjazzák Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve ezzel a hazai piac minél gyorsabb fejlődését.

hirdetés

Az idei verseny fókuszában a vásárlás során egyre fontosabbá váló ügyfélélmény volt, ezért a Mastercard kutatást készített, hogy feltérképezze a kiskereskedelmi ügyfélélmény jelenlegi helyzetét Magyarországon.

„A Mastercard számára elsődleges a kiskereskedelem támogatása minden területen. Ehhez elengedhetetlen, hogy megfelelő információ álljon rendelkezésünkre az adott piacról. A kutatás során ezért nem csak a vásárlókat, de az üzleteket is megkérdeztük, hogy átfogó képet kapjunk az ügyfélélményről" – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Azt látjuk, hogy egy sikeres üzlet nem csupán a vásárlás helyszíne, de egyfajta platform is, amely összeköti a vásárlót számára fontos értékekkel. Jó példa erre a klasszikus piac, mely azért tud továbbra is sikeresen működni, mert közösségi élményt is nyújt, közvetlen kapcsolatot biztosít az árusokkal."

Az idei verseny ügyfélélményhez kapcsolódó kategóriáit a szervezők a kutatásban megállapított aktuális kiskereskedelmi trendek alapján írták ki. A legjobb in-store ügyfélélmény kategóriában a Bookline nyert, a legjobb közösségi élmény első helyezettje a Budapest Park lett, míg az ügyfélfolyamat kategóriában a PARKL győzött.

„A jó ügyfélélmény alapja az, hogy megértsük a vevő igényeit. A kereskedők nincsenek könnyű helyzetben, ugyanakkor az adatokból az látszik, hogy megéri a befektetett energia – azok a vásárlók, akiknek van valamilyen jó élménye vásárlás közben 58%-ban következő alkalommal többet vásárolnak vagy mesélnek egy ismerősüknek a boltról. " – árulta el Mondovics Péter, a Mastercard marketing menedzsere. „Fontos kiemelni, hogy kutatásunk szerint nem elég az innováció és a technológiai fejlődés, lényeges, hogy az új megoldásokat jól tudjuk használni. A vásárlóktól érkezett visszajelzések alapján például elmondhatjuk, hogy a nyomtatott promóciós újságot több mint az emberek kétharmada továbbra is megnézi vásárlás előtt, jóllehet a digitális átállás folyamatos, még közel sem fejeződött be" – tette hozzá a szakember.

Az Év Kereskedője díj legfőbb célja, hogy visszajelzést adjon a kiskereskedelmi szereplőknek, és fejlődésre ösztönözze őket. Ennek megfelelően az Év kereskedője győztese az éves logóhasználat, valamint értékes média megjelenések mellé személyre szabott ügyfélélmény kutatást is kap a Mastercard jóvoltából. A kategória győztesek egy különleges szolgáltatástervezés képzésen vehetnek részt.

Az Év kereskedője - teljes rangsor:

Az „Év kereskedője" kategória

  1. Libri-Bookline Zrt.
  2. Budapest Park
  3. Spar Magyarország

A „Legjobb in-store ügyfélélmény" kategória

  1. Libri – Bookline Zrt.
  2. Spar Magyarország Kft.
  3. NetPincér

A „Legjobb közösségi élmény" kategória

  1. Budapest Park
  2. Ma este színház Kft.
  3. Hedon Kézműves Sörfőzde

A „Legjobb ügyfélfolyamat" kategória

  1. PARKL
  2. Ruhafalva Webáruház
  3. Alinda Webshop

A szakmai zsűri tagjai voltak: 

Csertán Ákos

Frontira

Design Strategist

Hermann Zsuzsanna

Trade Magazin

ügyvezető - főszerkesztő

Nagy Sándor

Ecommerce Hungary

elnök

Neubauer Katalin

Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség

főtitkár

Szöllősi Réka

Élelmiszer-feldolgozók országos Szövetsége

ügyvezető

 

Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi és marketing Intézet

intézetvezető, főiskolai tanár

Turcsán Tünde

Gfk Hungária Piackutató Intézet

ügyfélkapcsolati igazgató

 

 Forrás: LocalTime PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 10.27.

Ma Szabina napja van.

Tényleg érdemes ingatlanirodát nyitni a válság idején?

Egységben az erő – ez a mondás igaznak bizonyul 2020-ban, és minden bizonnyal a következő időszakban is mindazok számára, akik ingatlanközvetítéssel s...

  • 2020-10-26 20:25
A gumiszervizek többsége az extra költségek ellenére sem tervez áremelést

Csökkent a gumiszervizek forgalma a tavaszi lezárások idején, harmaduk pedig még ennél is gyengébb eredményre számít az őszi szezonban – ez derült ki ...

  • 2020-10-26 18:07
Nagyot üt a friss Toxi-klip

„Nem én leszek, ki a végén feladja"- üvölti átütő erővel a Toxikoma című film dalbetétjéből készült, most megjelenő klipben a tehetséges ifjú színész,...

  • 2020-10-26 15:12
Új búvárórát mutatott be a Casio a búvárkodás szerelmeseinek

A Casio idehaza is elérhetővé tette első analóg búváróráját, a Frogmant, amely a népszerű G-Shock család stílusjegyeivel és funkcióival büszkélkedhet....

  • 2020-10-22 17:00
Hőszigetelés: a leghatékonyabb energiaspórolás – tervezzünk körültekintően!

A megfelelő homlokzati hőszigeteléssel akár 20-30 százalékkal csökkenthetjük fűtési költségeinket, de a nyári melegben is hűvösen tarthatjuk a lakást....

  • 2020-10-22 15:40

hirdetés

Gamification-nel segítik az oktatást a mérnökök

Tény, hogy ma még a fizika, a kémia, a matematika, a biológia, vagy az informatika nem azok közé a tantárgyak közé tartozik, amelyeket a diákok többsé...

  • 2020-10-22 12:48
Hajrá immunerősítés!

Így október közepén mindenhonnan az immunerősítés fontosságáról olvashatunk. Számtalan praktikát és még több csodaszert, tuti receptet ajánlanak, amik...

  • 2020-10-22 10:56
Már elérhető Feng Chen Wang és a Converse közös kreációja, a Chuck 70 2-in-1

Több mint két évvel ezelőtt, a New York-i divathétnek köszönhetően kezdte meg a közös munkát Feng Chen Wang és a Converse. Ennek a látványos együttműk...

  • 2020-10-22 09:31
Budapestről is jelentkezik a 2020-as MTV EMA gála

A 2020-as MTV Europe Music Awards több szempontból is rendhagyó eseménynek ígérkezik. Az egyik legizgalmasabb, hogy 2020-ban Magyarország is a gála hi...

  • 2020-10-22 08:09
Nemzetközi cégek és világhírű szakértők csatlakoztak a Priceless Planet Koalícióhoz

A jelenlegi világjárvány is hangsúlyossá tette, hogy kölcsönösen összekapcsolt világban élünk, és hogy bolygónk egészsége és jóléte szorosan összefügg...

  • 2020-10-21 23:24

Minden cikk

hirdetés

hirdetés