hirdetés

Partnereink

A Bookline lett az Év kereskedője

hirdetés

A Bookline lett az Év kereskedője

Idén a Bookline lett a Mastercard támogatásával megrendezett Az év kereskedője verseny fődíjasa. A kategóriákban a könyváruház mellett a Budapest Park, rendezvényhelyszín és a PARKL, okosparkolásra és e-mobilitási megoldásokra szakosodott szolgáltató tudott győzni. A díjkiosztón ismertették a Mastercard Kereskedelmi ügyfélélmény kutatásának legfontosabb eredményeit is.

A Mastercard támogatását élvező versenyen immár negyedik éve díjazzák Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve ezzel a hazai piac minél gyorsabb fejlődését.

hirdetés

Az idei verseny fókuszában a vásárlás során egyre fontosabbá váló ügyfélélmény volt, ezért a Mastercard kutatást készített, hogy feltérképezze a kiskereskedelmi ügyfélélmény jelenlegi helyzetét Magyarországon.

„A Mastercard számára elsődleges a kiskereskedelem támogatása minden területen. Ehhez elengedhetetlen, hogy megfelelő információ álljon rendelkezésünkre az adott piacról. A kutatás során ezért nem csak a vásárlókat, de az üzleteket is megkérdeztük, hogy átfogó képet kapjunk az ügyfélélményről" – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Azt látjuk, hogy egy sikeres üzlet nem csupán a vásárlás helyszíne, de egyfajta platform is, amely összeköti a vásárlót számára fontos értékekkel. Jó példa erre a klasszikus piac, mely azért tud továbbra is sikeresen működni, mert közösségi élményt is nyújt, közvetlen kapcsolatot biztosít az árusokkal."

Az idei verseny ügyfélélményhez kapcsolódó kategóriáit a szervezők a kutatásban megállapított aktuális kiskereskedelmi trendek alapján írták ki. A legjobb in-store ügyfélélmény kategóriában a Bookline nyert, a legjobb közösségi élmény első helyezettje a Budapest Park lett, míg az ügyfélfolyamat kategóriában a PARKL győzött.

„A jó ügyfélélmény alapja az, hogy megértsük a vevő igényeit. A kereskedők nincsenek könnyű helyzetben, ugyanakkor az adatokból az látszik, hogy megéri a befektetett energia – azok a vásárlók, akiknek van valamilyen jó élménye vásárlás közben 58%-ban következő alkalommal többet vásárolnak vagy mesélnek egy ismerősüknek a boltról. " – árulta el Mondovics Péter, a Mastercard marketing menedzsere. „Fontos kiemelni, hogy kutatásunk szerint nem elég az innováció és a technológiai fejlődés, lényeges, hogy az új megoldásokat jól tudjuk használni. A vásárlóktól érkezett visszajelzések alapján például elmondhatjuk, hogy a nyomtatott promóciós újságot több mint az emberek kétharmada továbbra is megnézi vásárlás előtt, jóllehet a digitális átállás folyamatos, még közel sem fejeződött be" – tette hozzá a szakember.

Az Év Kereskedője díj legfőbb célja, hogy visszajelzést adjon a kiskereskedelmi szereplőknek, és fejlődésre ösztönözze őket. Ennek megfelelően az Év kereskedője győztese az éves logóhasználat, valamint értékes média megjelenések mellé személyre szabott ügyfélélmény kutatást is kap a Mastercard jóvoltából. A kategória győztesek egy különleges szolgáltatástervezés képzésen vehetnek részt.

Az Év kereskedője - teljes rangsor:

Az „Év kereskedője" kategória

  1. Libri-Bookline Zrt.
  2. Budapest Park
  3. Spar Magyarország

A „Legjobb in-store ügyfélélmény" kategória

  1. Libri – Bookline Zrt.
  2. Spar Magyarország Kft.
  3. NetPincér

A „Legjobb közösségi élmény" kategória

  1. Budapest Park
  2. Ma este színház Kft.
  3. Hedon Kézműves Sörfőzde

A „Legjobb ügyfélfolyamat" kategória

  1. PARKL
  2. Ruhafalva Webáruház
  3. Alinda Webshop

A szakmai zsűri tagjai voltak: 

Csertán Ákos

Frontira

Design Strategist

Hermann Zsuzsanna

Trade Magazin

ügyvezető - főszerkesztő

Nagy Sándor

Ecommerce Hungary

elnök

Neubauer Katalin

Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség

főtitkár

Szöllősi Réka

Élelmiszer-feldolgozók országos Szövetsége

ügyvezető

 

Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi és marketing Intézet

intézetvezető, főiskolai tanár

Turcsán Tünde

Gfk Hungária Piackutató Intézet

ügyfélkapcsolati igazgató

 

 Forrás: LocalTime PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 07.16.

Ma Valter napja van.

Több mint 10 millió Casio G-Shock karóra készült tavaly

Rekord mennyiségű, 10 milliónál is több G-Shock karórát gyártott le 2019-ben a nagy múltra visszatekintő Casio. A G-Shock története során első ízben h...

  • 2020-07-15 19:44
Ismerd meg a Raven Otthona kulisszatitkait!

Bevetettük magunkat a Raven otthona stábjának kamerái mögé, hogy meglessük, milyen az élet egy Disney Channel showműsorának forgatásán. Ki a stáb udva...

  • 2020-07-15 18:26
Már a Velencei-tó környékén is elérhető a SPAR online shop házhoz szállítása

„Vállalatunk tavaly indított online shop szolgáltatása egyre növekvő népszerűségnek örvend, ezért folyamatosan bővítjük azon települések körét, ahol a...

  • 2020-07-15 14:31
Orvosi tippek: így nyaraljunk idén is szabadon

Most, hogy berobbant az igazi nyár, és a szállodák is újra megnyitottak, egyre többen terveznek nyaralást. A hazai vendéglátók pedig mindent megteszne...

  • 2020-07-15 12:51
Adománnyal segíti a Szent László kórházban dolgozókat a SodaStream

A SodaStream adományt juttatott el a DPC Centrumkórházhoz tartozó Szent László kórháznak azzal a céllal, hogy segítse a koronavírus járványban fertőzö...

  • 2020-07-14 18:52

hirdetés

Új részleget hoz létre a Continental

A Continental gumiabronccsal foglalkozó üzleti területe már évek óta folyamatos elkötelezettségéről tesz tanúbizonyságot a fenntarthatóságot érintően,...

  • 2020-07-14 15:47
Az életmentés nem állhat meg! Adj vérplazmát!

Most mindenki ott segít, ahol tud. Az életmentés nem állhat meg – a vér és vérkészítmények biztosítása a betegek számára létfontosságú kérdés. Tomán S...

  • 2020-07-14 13:41
Sztárdömping a Czeizel Intézetben

Tóth Gabi, Nagy Adri, Kulcsár Edina és Németh Kristóf is részt vett a Czeizel Intézet postnatal megnyitó eseményén. A sztárszülők mindannyian azt vall...

  • 2020-07-14 11:24
Vitaminital a táborozó gyerekeknek

Három raklapnyi gyermek vitaminitalt adományozott az akasztói R-Water Kft. a Katolikus Karitásznak. Az adomány több mint 3200 palackot jelent, amit a ...

  • 2020-07-14 09:03
Ezekbe nyaralókba menekülnének a vevők az esetleges második hullám elől

Egyre nagyobb az érdeklődés a Tisza-tónál lévő nyaralók iránt, ami nem csoda, mert viszonylag olcsón megszerezhetőek. Az abádszalóki nyaralók négyzetm...

  • 2020-07-10 12:10

Minden cikk

hirdetés

hirdetés