hirdetés

Partnereink

A Bookline lett az Év kereskedője

hirdetés

A Bookline lett az Év kereskedője

Idén a Bookline lett a Mastercard támogatásával megrendezett Az év kereskedője verseny fődíjasa. A kategóriákban a könyváruház mellett a Budapest Park, rendezvényhelyszín és a PARKL, okosparkolásra és e-mobilitási megoldásokra szakosodott szolgáltató tudott győzni. A díjkiosztón ismertették a Mastercard Kereskedelmi ügyfélélmény kutatásának legfontosabb eredményeit is.

A Mastercard támogatását élvező versenyen immár negyedik éve díjazzák Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve ezzel a hazai piac minél gyorsabb fejlődését.

hirdetés

Az idei verseny fókuszában a vásárlás során egyre fontosabbá váló ügyfélélmény volt, ezért a Mastercard kutatást készített, hogy feltérképezze a kiskereskedelmi ügyfélélmény jelenlegi helyzetét Magyarországon.

„A Mastercard számára elsődleges a kiskereskedelem támogatása minden területen. Ehhez elengedhetetlen, hogy megfelelő információ álljon rendelkezésünkre az adott piacról. A kutatás során ezért nem csak a vásárlókat, de az üzleteket is megkérdeztük, hogy átfogó képet kapjunk az ügyfélélményről" – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Azt látjuk, hogy egy sikeres üzlet nem csupán a vásárlás helyszíne, de egyfajta platform is, amely összeköti a vásárlót számára fontos értékekkel. Jó példa erre a klasszikus piac, mely azért tud továbbra is sikeresen működni, mert közösségi élményt is nyújt, közvetlen kapcsolatot biztosít az árusokkal."

Az idei verseny ügyfélélményhez kapcsolódó kategóriáit a szervezők a kutatásban megállapított aktuális kiskereskedelmi trendek alapján írták ki. A legjobb in-store ügyfélélmény kategóriában a Bookline nyert, a legjobb közösségi élmény első helyezettje a Budapest Park lett, míg az ügyfélfolyamat kategóriában a PARKL győzött.

„A jó ügyfélélmény alapja az, hogy megértsük a vevő igényeit. A kereskedők nincsenek könnyű helyzetben, ugyanakkor az adatokból az látszik, hogy megéri a befektetett energia – azok a vásárlók, akiknek van valamilyen jó élménye vásárlás közben 58%-ban következő alkalommal többet vásárolnak vagy mesélnek egy ismerősüknek a boltról. " – árulta el Mondovics Péter, a Mastercard marketing menedzsere. „Fontos kiemelni, hogy kutatásunk szerint nem elég az innováció és a technológiai fejlődés, lényeges, hogy az új megoldásokat jól tudjuk használni. A vásárlóktól érkezett visszajelzések alapján például elmondhatjuk, hogy a nyomtatott promóciós újságot több mint az emberek kétharmada továbbra is megnézi vásárlás előtt, jóllehet a digitális átállás folyamatos, még közel sem fejeződött be" – tette hozzá a szakember.

Az Év Kereskedője díj legfőbb célja, hogy visszajelzést adjon a kiskereskedelmi szereplőknek, és fejlődésre ösztönözze őket. Ennek megfelelően az Év kereskedője győztese az éves logóhasználat, valamint értékes média megjelenések mellé személyre szabott ügyfélélmény kutatást is kap a Mastercard jóvoltából. A kategória győztesek egy különleges szolgáltatástervezés képzésen vehetnek részt.

Az Év kereskedője - teljes rangsor:

Az „Év kereskedője" kategória

  1. Libri-Bookline Zrt.
  2. Budapest Park
  3. Spar Magyarország

A „Legjobb in-store ügyfélélmény" kategória

  1. Libri – Bookline Zrt.
  2. Spar Magyarország Kft.
  3. NetPincér

A „Legjobb közösségi élmény" kategória

  1. Budapest Park
  2. Ma este színház Kft.
  3. Hedon Kézműves Sörfőzde

A „Legjobb ügyfélfolyamat" kategória

  1. PARKL
  2. Ruhafalva Webáruház
  3. Alinda Webshop

A szakmai zsűri tagjai voltak: 

Csertán Ákos

Frontira

Design Strategist

Hermann Zsuzsanna

Trade Magazin

ügyvezető - főszerkesztő

Nagy Sándor

Ecommerce Hungary

elnök

Neubauer Katalin

Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség

főtitkár

Szöllősi Réka

Élelmiszer-feldolgozók országos Szövetsége

ügyvezető

 

Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi és marketing Intézet

intézetvezető, főiskolai tanár

Turcsán Tünde

Gfk Hungária Piackutató Intézet

ügyfélkapcsolati igazgató

 

 Forrás: LocalTime PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 02.17.

Ma Donát napja van.

Szitárvirtuóz apja méltó örököse

Hipnotikus hangok rezonálnak Anoushka Shankar szitárjából. A sokoldalú virtuóz nemrégiben a lyoni Auditoriumban lépett fel a francia város szimfonikus...

  • 2020-02-16 22:46
Meddőség ellen a természet erejével

Egy meleg vizű erdélyi tó gyógyiszapjával és vizével végzett természetes meddőségkezelés évente nők százait segíti hozzá a fogantatáshoz

  • 2020-02-16 22:09
Márkás parfümök a SPAR tavaszi hűségakciójában

Az áruházlánc márkás illatszereket kínál hűséges vásárlóinak a február 13-án induló pontgyűjtő promóciójában. A női, férfi és uniszex parfümök nagysze...

  • 2020-02-16 20:29
Védettséget kapott a Beatles kedvelt pubja

Védettséget kapott a Beatles együttes tagjai által kedvelt liverpooli vendéglátóhelyek egyike. A Philharmonic Dining Rooms az első viktoriánus időkben...

  • 2020-02-16 19:10
Luxuslakások a Belvárosban

Az elmúlt évek ingatlanpiaci változásai több területen is látványosan megjelentek. Az egyik legnagyobb ugrást érdekes módon a luxuslakások piaca hozta...

  • 2020-02-13 12:45

hirdetés

Valentin-nap a Paramounton: szem nem marad szárazon!

A szerelmesek ünnepén sem feledkezik meg nézőiről a Paramount Channel. A február 14-i egész napos programja tele lesz érzelemmel és szenvedéllyel, mik...

  • 2020-02-13 10:47
Megépül az angliai nagysebességű vasúti hálózat

Az első angliai nagysebességű vasúti hálózat megépítéséről döntött a brit kormány. A döntést, amelyet évekig tartó éles vita előzött meg, Boris Johnso...

  • 2020-02-13 09:30
A cigarettaszünet levonható a munkaidőből

Levonhatja a munkaidőből a kávé- és cigarettaszüneteket a munkáltató, döntött a spanyol bíróság.

  • 2020-02-12 21:22
Pörögj te is Yamina-val!

A népszerű dj legújabb klipjében is megcsillogtatja tánc és rap tudását.

  • 2020-02-12 19:43
Elindult a Solinfo webshop

A design szerelmeseinek nem kell bemutatni a Solinfot. 30 évvel ezelőtt indult vállalkozás mára ’A designközpont’ Budapesten. A Solinfo az utóbbi évek...

  • 2020-02-12 18:21

Minden cikk

hirdetés

hirdetés