Először készített magyar TV spotot a SodaStream
hirdetés
Átfogó marketing kampánnyal indította itthon a nyarat a SodaStream, a világ egyik vezető szénsavasító készülékgyártója. A cég először készített a magyar piacra TV spotot. Emellett 60 napos pénzvisszafizetési garanciát és 2 év helyett 5 év szavatosságot kínál a vásárlóknak, amire eddig szintén nem volt példa részükről a hazai piacon.
„A szódagépek legfőbb előnye, hogy megkímélik a vásárlókat a PET palackok cipelésétől, a Földet pedig a rendkívüli mértéket öltött PET palack szennyezéstől. A reklámban is ezt az üzenetet igyekeztünk hangsúlyozni: kevesebb cipekedés=kevesebb bosszúság, közvetve pedig kevesebb környezetszennyező PET palack” – hívja fel a figyelmet Rutai Gergely, a SodaStream magyarországi szakértője.
hirdetés
A TV spot elérhető: https://www.youtube.com/watch?v=ZSNySsD30Ys
Kiemelt cél a környezetvédelem
A szénsavasító készülékeket gyártó SodaStream elkötelezett az iránt, hogy csökkentse a világ PET palack termelését. Mindezt úgy, hogy a szénsavas italok kedvelőinek ne kelljen lemondaniuk az üdítőkről, csupán otthon, költséghatékonyan, helytakarékosan, környezetkímélő módon állítsák elő a szénsavas vizet vagy víz alapú üdítőitalokat csapvíz segítségével. „Magyarország abban a szerencsés helyzetben van, hogy a csapvíz minősége a legtöbb helyen a skandináv országok ivóvizének minőségével vetekszik. Emellett a legellenőrzöttebb élelmiszer, hiszen folyamatosan vizsgálják a minőségét” – hangsúlyozza Rutai Gergely.
Saját szódagép egyenlő több folyadékfogyasztás
A legfrissebb felmérések szerint az Egyesült Államokban, és az Egyesült Királyságban azok, akik rendelkeznek saját szódagéppel, 43%-al több vizet, vagy víz alapú ital isznak, mint azok, akiknek nincs a háztartásában ilyen eszköz. Egy 2014-es vizsgálat szerint például a SodaStream szódagép tulajdonosok évente több mint 700 millió liter buborékos, ízesítetlen vizet fogyasztanak.
Szöveg, kép: Oneonone.hu